Lesson study
Мақсаты: Зерттелетін тақырыптың теориялық негіздерін, оптикалық
аспаптарды меңгеру. «Электр құбылыстары» тақырыбы бойынша
оқушылардың негізгі ұғымдар бойынша білімдерін қайталау және
қорытындылау; оқушылардың алған білімдерін практикада қолдану
дағдыларын бекіту.
Сабақтың көрнекілігі : оқулық, презентация
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Оқыту технологиясы: Lesson Study сабағы
Сабақтың әдісі: топтық, фронтальды
Бұл сабақ «Электр құбылыстары» тақырыбы бойынша қорытындылау
және қайталау сабағы. Сабақтың мазмұны сабақтың бағдарламасы
мен мақсатына сәйкес келеді.
Үй тапсырмасын тексеру Kahoot платформасын қолдану
арқылы жүзеге асырылды. Оқушылардың белсенді ақыл-ой әрекетін
ұйымдастыру үшін оқушыларды ынталандыру үшін формативті
бағалау-тәттілерді қолданды.
Менің ойымша, балалар сабаққа қызығушылық танытты және олар өз
өмірінде нені қолдана алатынын көбірек есте сақтайды, өйткені
оқылатын материалдың практикалық бағыты сабақта ең бастысы –
физика пәніне деген оқушылардың қызығушылығын арттыру. Мұғалім жаңа
материалды жақсы түсіндірді .Мақсатқа жету үшін: ынтымақтастыққа
және топпен жұмыс жасауға машықтандырды, мұғалім топтық жұмысты
қолданды (топқа даму деңгейі әртүрлі оқушылар кіреді – АВС, 3 топқа
сараланған тапсырмалар берілді- 3 топ өз презентацияларын қорғады –
лупа, фотоаппарат, телескоп туралы.
Сабақтың материалы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамытуға ықпал етті. Сабақ оқушылардың оқытылатын пәнге,
қоршаған физикалық құбылыстарға деген қызығушылығын арттыруға ықпал
етті.
Сабақтың түрі мен құрылымы: тақырып бойынша өтілген
материалды қорытындылау және қайталау.
Сабақтың барлық кезеңдері логикалық байланыста болды. Сабақтың
құрылымы сабақтың осы түріне сәйкес келеді. Сабақтың тұтастығы мен
толықтығы қамтамасыз етілді.
Оқыту принциптерін жүзеге асыру: ББД жүйелі және дәйекті
қалыптастыру принципі сақталды. Көрнекілік тәжірибе оқытудың ғылыми
сипатын, оқушылардың сана-сезімі мен сабақтағы белсенділігін,
танымдық белсенділігін дамытуға, теория мен практиканың байланысын
ашуға, оқушылардың өмірлік тәжірибесін олардың білімдерін дамыту
мақсатында пайдалануына ықпал етті.
Оқыту әдістері: сабақта келесі оқыту әдістері
қолданылды: домтапсырмасын Кахут платформасы арқылы
тексерілді, AҚТ пайдалана отырып жаңа
тақырыпты түсіндіру сабақты бекіту «Физикалық диктант»әдісі арқылы
жүзеге асты, топтық жұмыс. Бұл оқыту әдістері оқушылардың танымдық
іс-әрекетінің ізденімпаздық, шығармашылық сипатын қамтамасыз
етті.Школьникам тереңдетілген тапсырмалар берілді. Сабақта
әртүрлі жұмыс формалары жүргізілді: фронтальды, топтық. Оқушылардың
логикалық ойлауын, салыстыруын, қорытынды жасай алатын
қабілеттерін дамытты. Оқушылардың әр түрлі әрекет
түрлерінің кезектесуі болды.
Мұғалімнің жұмыс жүйесі:
Сабақ ұйымдасқан түрде, бір кезеңнен екінші кезеңге логикалық түрде
өтті, оқушылардың оқу-тәрбие жұмыстарына нақты басшылық жасалды.
Сабақта оқу материалының көлемі дұрыс анықталды, уақытты тиімді
пайдаланды, оқытудың сипаты демократиялық, объективті болды.
Сабақта достық атмосферасы орнатылды оқушылар өздерін
еркін сезінді. Мұғалімнің сөзі сауатты, нақты, мағыналы,
мәнерлі, эмоционалды болды.
Оқушылардың жұмыс жүйесі:
Оқушылар сабақтың әр кезеңдерінде өте белсенді және ұйымшыл болды,
мұғаліммен жақсы қарым-қатынаста болды, өз бетімен қорытынды шығара
алуын, білімін, білік дағдыларын шығармашылықпен қолдана білу
қабілеттерін көрсетті.
Сабақтың қорытындысы:
Сабақ жоспары толық орындалды, сабақтың жалпы тәрбиелік және
дамытушылық мақсаттары орындалды. Рефлексия және сабақты
қорытындылау – «Табыс баспалдағы» әдісі арқылы жүзеге асты ,
оқушылармен сұхбат, сабаққа қатысқан мұғалімдер сабақтың жақсы
сәттерін тілектерін жазу арқылы білдірді.