Материалдар / «Физика сабағында флеш анимациялық бағдарламаны қолдану арқылы оқушының ой-өрісін дамыту»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Физика сабағында флеш анимациялық бағдарламаны қолдану арқылы оқушының ой-өрісін дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық идея
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2020
815
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.Ғабдуллин атындағы №52 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі






Shape1







Авторы: Саматова Лала Абдакимовна физика пәнінен қосымша білім беру педагогы;

Жобаның атауы: «Физика сабағында флеш анимациялық бағдарламаны қолдану арқылы оқушының ой-өрісін дамыту»

Бағыты: «Әр-түрлі сабақтар, бірақ әрқайсында шебердің қолы..»

Білім беру ұйымы: «М.Ғабдуллин атындағы №52 ЖОМ» КММ- Түркістан облысы, Мақтаарал ауданы, «Достық» а/о, Бескетік ауылы, Ы. Алтынсарин көш. №24 тел: +77253456138

Автордың мекенжайы:Түркістан облысы, Мақтаарал ауданы, «Достық» а/о, Бескетік ауылы, Әйтеке би . №90

Тел: +77027668039

Электронды адрес: lola89_09@mail.ru







Аннотация

Қазіргі мына жаңа технологиялар заманында әр-бір мамандық иесі өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайтыны белгілі. Текқана жауапкершілікпен шектеліп қалмай ізденімпаз, төзімді, шығармашыл болуда қажет.

Бұл баяндамада флеш анимациялық бағдарламаны қолданып оқушыға жаңа стимул, шығармашылық ой-әрекет берілгені туралы айтылған.Бағдарламада өтілген сабақты бекітіп шығармашыл тұлғаны қалыптастырудағы негізгі мақсатқа жетуге болады.

Баяндама анимация арқылы оқушының жетістігі және осы әдістің ұтымды екені туралы жазылған.

Осы әдісті еліміздегі басқа орта мектеп білім беру ұйымдарында

қолданыста еңгізу арқылы үлкен жетістікке жетуге болады және таратуға лайықты.








Аннотация


        Известно, что в современном мире новых технологии обладатель каждой профессии несет ответственность за свою работу. Нужно только быть ответственным, настойчивым и креативным, без каких-либо ограничений.

        В этом отчете упоминается, что творческий стимул был дан школьникам при использовании флеш анимации. Основная цель может быть достигнута путем выполнения упражнении флеш анимации.

      В отчете упоминается, что метод использовании флеш анимации помогли выделится школьникам скрытых возможностей. В этом есть преимущество данного метода.

Эта идея поможет многим школьникам почуствовать себя полноценными пользователями компьютера, поэтому подлежит распространению.





Физика сабағында флеш анимациялық бағдарламаны қолдану арқылы оқушының ой-өрісін дамыту

Маған айтсаң-мен ұмытамын

Маған көрсетсең- есімде қалады

Маған істетсең- мен түсінемін.

Шығыс даналығы



Жоспар:

  1. Сын тұрғысынан ойлау

  2. Сын тұрғысынан ойлауды үйрету шаралары

  3. Физика сабағында қолдану


Мен бүгінгі таңда білім беру саласында еңбек етіп келемін. Алдымдағы шәкірттерге зер сала қараймын. Қараймын да ойланамын.Алға үмітпен талпынған олардың алдында менің де ұстаз ретінде үлкен жауапкершілігім бар-ау деп пайымдаймын.Сондықтан да менің өзіме қояр талап пен алдыма қойған мақсатым жоғары болуы тиіс.

Сыныптағы балалардың бірі зерек те алғыр,бірі енжар, бірі баяу, бірі тым пысық.

Ал менің бәріне беретін білімімнің мазмұны мен қоятын талабым бірдей де,олардың мұны қабылдау түрліше.

Оқушылардың білімін арттыру,өзіңнің өтіп жатқан пәніңе қызықтыру үшін оқытуды жалпы алғанда ең бірінші оқушылардың неге қызығатынын анықтап алып, сабақты сосын бастау керек деп ойлаймын.

Менің педагогикалық идея-флеш анимациялық бағдарлама болып табылады.Яғни бұл идеяны жүз рет естігенше,бір рет көрген артық.Осы бағдарламаның потенциалы бар екеніне оқушылар сену керек.Оқушыларға осы бағдарламаны түсіндіріп,көрсету керек.Физика пәнінде тақырыптарды қолдануда өте тиімді болады.Мәселен,Ньютонның заңдары,күштердің түрлеріне әсіресе үйкеліс күштеріне өте көп анимациялық түсіндірулер көрсетілген.Осы анимациялық бағдарламаны 7 сыныптарға қолданып жатырмын.Маған оқушылардың қызығушылығы ұнады.Яғни физика пәніне деген ынтасы ,бір-бірімен пікірлесіп отыруы қызықты болды.Міне оқушылардың білім сапасы артып келеді.Осы анимациялық бағдарлама арқылы көптеген жетістікке жетуге және де оқушылардың білімдерінің артуына сенемін.



Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев "Bіlіm jáne Ǵylym!" атты тамыз конференциясының пленарлық отырысында сөйлеген сөзінде:
-Қазіргі жаһандану дәуірінде жаңа технологияның қарқынды дамуы өмірімізге түбегейлі өзгерістер әкелді.
Біз қазіргі заманның жаңаша талаптары мен үрдістеріне әрқашан сай болуымыз керек.

Бұл үшін бір орында тұрып қалмай, ілгері жылжу басты мақсат болуы тиіс.

Сондықтан, білімі терең, ойы озық ұрпақты тәрбиелейтін мұғалімдер қауымына зор жауапкершілік жүктеледі.

Сіздердің бүгінгі шәкірттеріңіз – Қазақстанның жарқын болашағы.

Сапалы білім – жетістікке жетудің жолы әрі экономиканы дамытудың басты құралы.

Білім беру жүйесі қоғаммен бірге дамып, онымен бірге үнемі өзгеріп отырады. Ол әр ұлттың өзіндік ерекшеліктеріне қарай қалыптасып, үнемі жетіліп, уақыт өткен сайын күрделене береді.Қай кезеңде де жалпы білімнің атқаратын қызметі – жас ұрпақтың танымдық дүниесін байытып, дамуын қамтамасыз ету.Заман өзгерісіне қарай мектептерге қойылатын талап та, ондағы оқыту және тәрбиелееу әдіс-тәсілдері де өзгеруде.

Қазіргі таңдағы еліміздегі білім беру жүйесінің ең басты міндеті – білім берудің ұлттық модуліне өту арқылы жас ұрпақтың білім деңгейін халықаралық дәрежеге жеткізу.

Педагогикалық технология – қазіргі талапқа сай анықталып, іріктеліп, реттелген оқытудың жаңа мазмұны, әдіс-амалдарының дидактикалық талаптарының психологиялық-педагогикалық жиынтығы.

Қазіргі заман талабы әр оқушының сабақ кезінде жаңа білім қосып қана қоймай, соны өзі игеріп, ізденіп, талап, пікір таластыру деңгейіне жетіп, даму үстінде болуын қалайды. Осы салада Ж.Қараев технологиясындағы оқу үрдісінде:

  • оқушыларға сенімділік білдіру;

  • пәнге қызығуын арттыру;

  • оқушы өз біліміне сеніп,оны әрі дамытуы;

  • өзіндік шығармашылық деңгейге көтерілуі көзделген.

Білім берудің сапасын жақсарту мақсатында сыни тұрғысынан ойлау технологиясын мен өз сабақтарымда қолданып жүрмін.Сыни тұрғысынан ойлау технологиясының мені қызықтырғаны баланың өзі ізденіп, дәлелдеуі.Ол бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, ойлаушы өз ойын дәлелдеуші.Ал мұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы.

Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз – ой қозғай отырып,оқушылардың өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естігенін, білгенін талдап,салыстырып,реттеп сұрыптап,жүйелеп,білмегенін өзі зерттеп,дәлелдеп,тұжырым жасауға бағыттауда өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жасау.

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы – әлемнің түкпір-түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі.Тәжірибені жүйеге келтірген Джин Л.Стил,Куртис С.Мередит,Чарлз Тэмпл жобаның негізі,Ж.Пиаже,Л.С.Выготскийтеорияларын басшылықа алады.Мақсатты барлық жастағы оқушылардың кез келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап,екі ұйғарым, бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету.

Сын тұрғысынан үйрету үшін мына төмендегі шаралар орындалуышарт:

  1. сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт керек;

  2. оқушылардың ойланыптолғануға, ойын ашық айтуға рұқсат беру керек;

  3. әртүрл идеялар мен пікірлерді қабылдау керек;

  4. үйрену барысындағы білім алушылардың белсенді іс-әрекетін қолдау керек

  5. оқушылардың бір-бірінің жауабына жасаған сынының дәлелді,дәйекті болуын талап ету

  6. Сын тұрғысынан ойлауды бағалау.

Қорыта айтқанда осы технологияны қолданып, жұмыс жасаған кезде оның тиімді тұстары мен артықшылығын байқадым.Оқыту әдістері мұғалімнің тұлғалық сапаларымен тығыз байланысты өзара әсерлесіп отырады деп ойлаймын. Сіздерден өтініш осы анимациялық бағдарламаны бүкіл мұғалімдерге таратыңыздар.Олар осы бағдарламаны пайдалансын.



















Қолданылған әдебиеттер тізімі:


  1. О.Д.Дайырбеков, Б.Е.Алтынбеков, Б.К.Торғауытов, У.И.Кенесариев, Т.С.Хайдарова Аурудың алдын алу және сақтандыру бойынша орысша-қазақша терминологиялық сөздік. Шымкент. “Ғасыр-Ш”, 2005 жыл. ISBN 9965-752-06-0

  2. Орысша-қазақша түсіндірме жалпы сөздік: Көлік / профессор Е. Арын — Павлодар : «ЭКО» ҒӨФ. 2006.

  3. Батышев С.Я. “Профессиональная педагогика” М. 2003 г.

  4. Воскресенский П.И. “Техника лабораторных работ” изд. “Физика” 1970 г.

  5. Гурвич Я.А. “Физика” М. “Высшая школа” 1989 г.

  6. Журин А.А. «Задания и упражнения физики: Дидактические материалы для учащихся 8-9 классов. – М.: Школьная Пресса, 2004.


















   





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!