5-бөлім.
Денсаулық және физикалық жүктеме | Мектеп: ҚОМТексерілді: Кайнарбаева Г. ______Мұғалімнің аты-жөні: Карменова А.
|
Күні: Сынып: 2 "И"Сабақ 52 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Физикалық жүктеме кезінде ағзаның өзгеруі |
Оқу мақсаттары | 2.1.5.1-Кеңістікте қозғалыс әрекеттерін түсіну және тарату |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеуОқушылардың көбі:Белсенді орындайды.Оқушылардың кейбірі:Қимыл-қозғалыс дамуына ықпал ететін қарапайым жаттығуларды көрсетеді |
Жетістік критерийлері | Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды. |
Тілдік мақсаттар
| Кілт сөздер мен тіркестер. Өзім туралы Дене мүшелеріқозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба? |
Құндылықтарды дарыту | - Сыйластық. |
Пәнаралық байланыстар | Биология, хореография пәндерімен сәйкестендіріледі |
Бастапқы білім
| Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден және үй ішінде мен балабақшада негізгі қозғалыс қабілеттілігі мен сенімділігін және фундаменталды қозғалыс дағыдларын дамытты деп күтіледі. |
Жоспарлардағы әрекеттер | Б = бүкілсыныптық жұмыс. Жж = жұптық жұмыс. Тәж = оқушы тәжірибесі. Ф = формативті бағалаудың мүмкіндіктері.Т = топтық жұмыс. Ж = жеке жұмыс. К = оқытушы көрсетеді. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың басы
10-минут | Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде5 .Жылдамдыққа жүгіру6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында
| Ресурстар |
Сабақтың ортасы25-минут
| (Б,Т,Ф) ) «Құрбақаны ұста». Барлықойыншылар (шектелген алаңда) алғақойылған қолдарды тіреп, тізерлеп тұрукүйіне келеді. Осы күйде алаң шегінентысқары екі жүргізуші тұрады. Оларсигнал бойынша алаңда «құрбақаша»(кезекпен қолды және аяқты тіреуарқылы) секіреді және осылайша жылжуарқылы ойыншыға жақындауға жәнеолардың ішінен біреуін ұстап алуғатырысады. Олар «құрбақа» болып қашаалады. Ешкімге ойын барысындақолдарын еденнен алып, жүресіненотыруға рұқсат етілмейді. Алға немесеартқа екі аяқ немесе қол арқылы секіріп,жылжуға болады. Жүргізуші ұстап алғанкез келген оқушы жаңа «құрбақа»болады және басқа ойыншылардыұстауға кіріседі. Соңғы ұсталғанойыншы жеңімпаз болады.
|
Әр тапсырмаға арналғанүлкен кең алаң. Мұғалімгеарналған ысқырық,территорияны белгілеугеарналғанорындықтар/конустар.
|
Сабақтың соңы5-минут
| демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау Рефлексия: Сабақта нені үйрендік? Сұрақтарға жауап береді? Нені білдім нені түсіндім?Нені толық түсінбедім ?Қандай жұмысты жалғастыру қажет?Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе? |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
|
Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап ередіКеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады. Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Эстафетaлық ойындар»
| Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы Б алалармен тақырып бойынша әңгімелесу Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма? Оқушылар ойын ойнаған кезде ерекше қимыл қозғалыстарын көрсете ала ма? бақылау, тыңдау, сұрақтар.Оқушылардың қалай жүгіргендерін бақылауОқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайдыЖеке оқушылардың физикалық көрсетілімінің сапасы.Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. | . Орындалған істестік тапсырма НЗМ құныдылықтарын қолдайды. Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізуҚауіпсіздік ережелерін мұқият сақтау Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.
|
РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |