Д а й ы н д ы қ б
ө л і м і
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып,
рапорт тапсыру
|
30»
|
Түгендеу, спорттық
киімдерін тексеру
|
-
Жүгіру жаттығулары. Оң жақ
қапталмен, сол жақ қапталмен»,»жартылай отыра жүгіру, толықтай
отыра секіру», «артқа қарап жүгіру», «тез
жүгіру»
|
1м 30
с
|
Оқушылардың аяқтарының
қайшыланбауын қадағалау
|
-
Бір орында
жасалатын жаттығулар
Б.к. Қол белде,
аяқты сәл ашып, иық
тұсында
Б.к. 1-4 басты
солға, 5-8 оңға
айналдыру
Б.к. Қол иықты1-4
алға,5-8 артқа айналдыру
Б.к. Қол кеуде
тұста берілу, 1- де бүгіп сермеу; 2- де оң немесе сол жаққа жазып
сермеу; 3- те бүгіп сермеу; 4 оң және сол жаққа
сермеу
Б.к. Сол қол
жоғары , оң қол төмен, 1-2 сол қолды, 3-4 оң қолды жоғары көтеріп
сермеу.
Б.к. Сол қол
жоғары, оң қол белде 1-3 оңға
иілу;
4- Б.к. 5-7солға
иілу; 8 Б.к.
Б.к. Қолды
біріктіріп 1- оң аяқты тигізу; 2 ортаға; 3- сол аяққа тигізу; 4-
қол белде:
Б.к. 1- сол қолды
оң аяқтың ұшына тигізу, 2 – қол белде; 3- оң қолды сол аяқтың ұшына
тигізу; 4- қол белде;
Б.к. қол белде
сол аяқпен 15 рет, қос аяқпен 15
рет
|
7
мин
4
рет
8
рет
4
рет
8
рет
4
рет
8
рет
4
рет
1
рет
|
Оқушылардың
жаттығуларды бірге жасау және дұрыс орындалуын қадағалау. Шынтақты
жоғары ұстау .
Кеудені оңға,
солға беру.
Шынтақты бүкпеу,
қолды түзу ұстау.
Тізені бүкпеу,
қолды бүкпеу, иілу жаттығуларын дұрыс
орындау.
Тізені бүкпей
қолды аяқтың ұшына
жеткізу
Салмақты
ұстау
|
Н е г і з г і б ө
л і м
|
ЖДЖ
К Допты алып
жүру:
Футболды 11
адамнан құралған екі команда
ойнайды.
Ойын ұзындығы
100х60 немесе 110х75 метр болатын тік төртбұрышты алаңда
өткізіледі.Алаңда допқа қол тигізуге тиым салынады. Ойын ұзақтығы-
ойыншылардың саны мен жасына байланысты әр түрлі
болады.
Техника
элементтері:
Допты алма кезек
тебу арқылы алып жүреді.
Допты тебу футбол
ойынының техникасының негізін құрайды. Допты тебудің мынадай
тәсілдері бар;
-
табанның ішкі
қырымен тебу;
-
табанның сыртқы
қырымен тебу;
-
аяқтың үстімен
және үстіңгі ішкі, сыртқы жанымен
тебу;
-
аяқтың ұшымен
тебу;
-
Өкшемен
тебу.
|
20- 25
мин
|
Футбол ойынының
негізгі техника элементтерін таныстыра отырып, соны дұрыс орындауы
оқушы бойында
қалыптасады.
|
Қорытынды
|
Оқушылардың жаңа
сабақты толық меңгергенін тексеру мақсатында теориялық түрде
сұрақтар қою.
Жалпы дамыту
жаттығуларын орындау,
Үйге тапсырма
беру.
Сабаққа жақсы қатынасқан
оқушыларды бағалау
|
5
мин
1
мин
|
Жаттығулардың
дұрыс орындалуын
қадағалау
|