Материалдар / Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер 9-сынып

Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқытуда күнделікті сабақ жоспарының тезистік түріне слайд.Қашықтықтан білім алып жатқан оқушы мен білім беріп жатқан мұғалімге көмекші құрал бола алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2021
8003
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер

Бөлім:

ІІІ ТАРАУ Адам жаныныңқұпиясы

Педагогтің аты-жөні:

УтегуловаАйалаНусипбаевна

Күні:

24.02.21 9 «Б» 25.02.21

Сынып: 9 әдебиет

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

Сабақтың мақсаты.

Сенің білетінің:көркем шығарманың жаңашылдығы;шығарманың идеясы;әдеби эссе түрлері.

Сенің меңгеретінің:көркем шығарманың жаңашылдығын айқындау;шығарма идеясын талдау;әдеби эссе жазу.

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы 3 минут

Оқушыларға психологиялық ахуал тудыру.(оқушылармен амандасу, денсаулығы мен көңіл-күйін сұрау, сабақтың мақсатымен таныстыру)

«Жүректен-жүрекке» тренингі

-Сәлемдесу

-0қу құралдарын дайындау

1-10 балл

смайликтер

жарайсың, керемет,тамаша

Білімленд

оқулық смартфон

2.Жаңа сабақты түсіндіру


10минут


Сабақтың ортасы


«Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру.

1. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлерді атаңдар?

«Түртіп алу» әдісі

Әдеби эссе – эссе түрлерінің ішіндегі ең күрделісі. Ол жазылу мақсатына қарай әдеби-талдау эссе, әдеби-сыни эссе, әдеби-синтез эссе, әдеби-дәлелдеме эссе, әдеби-салыстырмалы эссе, әдеби-шығармашық эссе болып бөлінеді. Эссені дұрыс жазу – жанрдың ерекшеліктерін түсінуге байланысты. Эссені ерекшелейтін нәрсе – онда қандай да бір мәселеге тоқталған автордың көзқарасы, оның әлемге деген қатынасы, сөйлеуі мен ойы болады. Эсседе күрделі тұжырымдар мен тым ұзақ сөйлемдер болмауы керек. Оқырманмен байланыс орнату үшін еркін стильді ұстану маңызды

Оқушылар сабақтың басында «Ұлпан» романының «мен үшін маңызы», «жастар үшін маңызы», «қоғам үшін маңызы» деген сұрақтарға жауап іздейді, топ ішінде аз-кем талқылау жасайды. Ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтармен байланыстырады. Бірнеше оқушының жауабы тыңдалғаннан кейін әдеби эссе жазуға отырады.

Бағалау критерийі: көркем шығарманың жаңашылдығын айқындау;шығарма идеясын талдау;әдеби эссе жазу.

Оқулық 190-бет


https://qamba.info/site/book/ulpan


10минут

1-тапсырма. Жазушы Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай ашқанын талдап әдеби эссе жазыңдар.Сөз саны-150




Дескриптор:

эссе құрылымын сақтайды;

1

сөз санын сақтайды;

1

әдеби эссе жазды;

1

Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай ашқанын талдайды

2


1-6 балл смайликтер


Төмен балл алған оқушыларға кері баланыс арқылы түзету енгізіледі



Оқулық 180-бет



6 минут

Жазған эсселеріңді талапқа, дескрипторға сай қорғаңдар.

Эссені оқиды

Кері байланыс


5 минут

Білімлендтің тапсырамаларын қосымша орындаңдар

Pisa тапсырмалары

30-МӘТІН. ЖОЛ

ЖОЛДА ТӘУЕКЕЛ ЕТПЕҢДЕР!

БАСЫП ОЗУ ҚАУІПТІ!

Асығуға, сапарларыңызды қауіпті ойынға айналдыруға мүмкіндік бермеңдер, басып озуға барған сайын, сендер өмірлеріңді тәуекелге тігесіңдер. Егер жолдағы жағдай қауіпсіз болмаса да, басып озбаңдар. Өйткені өмір ойыншық емес екенін естен шығармаңдар. Сендер сапарға шығуға дайын болғанда, біздің кеңестерімізді қолданыңдар.


Алыс жерге саяхат жасау үшін:

Автомобильдің негізгі жүйелерін тексеріңдер

Жылдамдық режимін сақтаңдар

Алда келе жатқан көліктен қауіпсіз қашықтықта жүріңдер

Нашар көрінетін жағдайда басып озбаңдар

Аз ғана шаршағандық белгісі болса да жолдың шетіне тоқтаңдар

Жақын жерге саяхат жасау кезінде де, осы кеңестерді қолданыңдар.

Өмір – ең тамаша саяхат.

Төмендегі сұрақтарға жауап беру үшін алдыңғы бетте келтірілген «Жол»мәтінін қолданыңыздар.

Сұрақ 104: ЖОЛ

Бұл мәтін адамдардың қандай тобына арналған?

Тапсырманы орындайды

  • 1-10 балл

Білімленд

Pisa тапсырмалары

Сабақтың соңы

3 минут


Қорытын-ды


3минут

«Соңғы түйін» айдары

1.Әдеби эссе деген не?

2. Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай көрініс тапты?

Рефлексия:«Тир» әдісі

1. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлерді білдім.

2.Эссе жаза алдым.

3.Сабақ бойынша ------- сұрағым бар.

-сұрақтарға жауап береді






Рефлексия парақшасын толтырады

1.Неше балл алғанын айту.

1-10 балл

2. Кері байланыс беру. (әр оқушыға жеке-жеке тоқталу)

3.Күнделік кз қою

Күнделік кз










Тексерген: Ибраимова А.Н.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!