Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқытуда күнделікті сабақ жоспарының тезистік түріне слайд.Қашықтықтан білім алып жатқан оқушы мен білім беріп жатқан мұғалімге көмекші құрал бола алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер

Бөлім:

ІІІ ТАРАУ Адам жаныныңқұпиясы

Педагогтің аты-жөні:

УтегуловаАйалаНусипбаевна

Күні:

24.02.21 9 «Б» 25.02.21

Сынып: 9 әдебиет

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

Сабақтың мақсаты.

Сенің білетінің:көркем шығарманың жаңашылдығы;шығарманың идеясы;әдеби эссе түрлері.

Сенің меңгеретінің:көркем шығарманың жаңашылдығын айқындау;шығарма идеясын талдау;әдеби эссе жазу.

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы 3 минут

Оқушыларға психологиялық ахуал тудыру.(оқушылармен амандасу, денсаулығы мен көңіл-күйін сұрау, сабақтың мақсатымен таныстыру)

«Жүректен-жүрекке» тренингі

-Сәлемдесу

-0қу құралдарын дайындау

1-10 балл

смайликтер

жарайсың, керемет,тамаша

Білімленд

оқулық смартфон

2.Жаңа сабақты түсіндіру


10минут


Сабақтың ортасы


«Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру.

1. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлерді атаңдар?

«Түртіп алу» әдісі

Әдеби эссе – эссе түрлерінің ішіндегі ең күрделісі. Ол жазылу мақсатына қарай әдеби-талдау эссе, әдеби-сыни эссе, әдеби-синтез эссе, әдеби-дәлелдеме эссе, әдеби-салыстырмалы эссе, әдеби-шығармашық эссе болып бөлінеді. Эссені дұрыс жазу – жанрдың ерекшеліктерін түсінуге байланысты. Эссені ерекшелейтін нәрсе – онда қандай да бір мәселеге тоқталған автордың көзқарасы, оның әлемге деген қатынасы, сөйлеуі мен ойы болады. Эсседе күрделі тұжырымдар мен тым ұзақ сөйлемдер болмауы керек. Оқырманмен байланыс орнату үшін еркін стильді ұстану маңызды

Оқушылар сабақтың басында «Ұлпан» романының «мен үшін маңызы», «жастар үшін маңызы», «қоғам үшін маңызы» деген сұрақтарға жауап іздейді, топ ішінде аз-кем талқылау жасайды. Ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтармен байланыстырады. Бірнеше оқушының жауабы тыңдалғаннан кейін әдеби эссе жазуға отырады.

Бағалау критерийі: көркем шығарманың жаңашылдығын айқындау;шығарма идеясын талдау;әдеби эссе жазу.

Оқулық 190-бет


https://qamba.info/site/book/ulpan


10минут

1-тапсырма. Жазушы Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай ашқанын талдап әдеби эссе жазыңдар.Сөз саны-150




Дескриптор:

эссе құрылымын сақтайды;

1

сөз санын сақтайды;

1

әдеби эссе жазды;

1

Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай ашқанын талдайды

2


1-6 балл смайликтер


Төмен балл алған оқушыларға кері баланыс арқылы түзету енгізіледі



Оқулық 180-бет



6 минут

Жазған эсселеріңді талапқа, дескрипторға сай қорғаңдар.

Эссені оқиды

Кері байланыс


5 минут

Білімлендтің тапсырамаларын қосымша орындаңдар

Pisa тапсырмалары

30-МӘТІН. ЖОЛ

ЖОЛДА ТӘУЕКЕЛ ЕТПЕҢДЕР!

БАСЫП ОЗУ ҚАУІПТІ!

Асығуға, сапарларыңызды қауіпті ойынға айналдыруға мүмкіндік бермеңдер, басып озуға барған сайын, сендер өмірлеріңді тәуекелге тігесіңдер. Егер жолдағы жағдай қауіпсіз болмаса да, басып озбаңдар. Өйткені өмір ойыншық емес екенін естен шығармаңдар. Сендер сапарға шығуға дайын болғанда, біздің кеңестерімізді қолданыңдар.


Алыс жерге саяхат жасау үшін:

Автомобильдің негізгі жүйелерін тексеріңдер

Жылдамдық режимін сақтаңдар

Алда келе жатқан көліктен қауіпсіз қашықтықта жүріңдер

Нашар көрінетін жағдайда басып озбаңдар

Аз ғана шаршағандық белгісі болса да жолдың шетіне тоқтаңдар

Жақын жерге саяхат жасау кезінде де, осы кеңестерді қолданыңдар.

Өмір – ең тамаша саяхат.

Төмендегі сұрақтарға жауап беру үшін алдыңғы бетте келтірілген «Жол»мәтінін қолданыңыздар.

Сұрақ 104: ЖОЛ

Бұл мәтін адамдардың қандай тобына арналған?

Тапсырманы орындайды

  • 1-10 балл

Білімленд

Pisa тапсырмалары

Сабақтың соңы

3 минут


Қорытын-ды


3минут

«Соңғы түйін» айдары

1.Әдеби эссе деген не?

2. Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай көрініс тапты?

Рефлексия:«Тир» әдісі

1. Шығармадағы ұлттық салт-дәстүрлерді білдім.

2.Эссе жаза алдым.

3.Сабақ бойынша ------- сұрағым бар.

-сұрақтарға жауап береді






Рефлексия парақшасын толтырады

1.Неше балл алғанын айту.

1-10 балл

2. Кері байланыс беру. (әр оқушыға жеке-жеке тоқталу)

3.Күнделік кз қою

Күнделік кз










Тексерген: Ибраимова А.Н.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2021
8301
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі