1.Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың басы 3
минут
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
тудыру.(оқушылармен амандасу, денсаулығы мен көңіл-күйін сұрау,
сабақтың мақсатымен таныстыру)
«Жүректен-жүрекке»
тренингі
|
-Сәлемдесу
-0қу құралдарын
дайындау
|
1-10
балл
смайликтер
жарайсың,
керемет,тамаша
|
Білімленд
оқулық
смартфон
|
2.Жаңа сабақты
түсіндіру
10минут
Сабақтың
ортасы
|
«Попкорн»
әдісі арқылы сұрақтарға жауап
беру.
1.
Шығармадағы ұлттық
салт-дәстүрлерді атаңдар?
«Түртіп алу»
әдісі
Әдеби
эссе – эссе түрлерінің ішіндегі ең күрделісі. Ол жазылу мақсатына
қарай әдеби-талдау
эссе, әдеби-сыни эссе, әдеби-синтез эссе, әдеби-дәлелдеме эссе,
әдеби-салыстырмалы эссе, әдеби-шығармашық
эссе болып
бөлінеді. Эссені дұрыс жазу – жанрдың ерекшеліктерін түсінуге
байланысты. Эссені ерекшелейтін нәрсе – онда қандай да бір мәселеге
тоқталған автордың көзқарасы, оның әлемге деген қатынасы, сөйлеуі
мен ойы болады. Эсседе күрделі тұжырымдар мен тым ұзақ сөйлемдер
болмауы керек. Оқырманмен байланыс орнату үшін еркін стильді ұстану
маңызды
|
Оқушылар
сабақтың басында «Ұлпан» романының «мен үшін маңызы», «жастар үшін
маңызы», «қоғам үшін маңызы» деген сұрақтарға жауап іздейді, топ
ішінде аз-кем талқылау жасайды. Ұлттық, жалпыадамзаттық
құндылықтармен байланыстырады. Бірнеше оқушының жауабы тыңдалғаннан
кейін әдеби эссе жазуға отырады.
|
Бағалау
критерийі: көркем шығарманың жаңашылдығын айқындау;шығарма
идеясын талдау;әдеби эссе жазу.
|
Оқулық
190-бет
https://qamba.info/site/book/ulpan
|
10минут
|
1-тапсырма. Жазушы Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай
ашқанын талдап әдеби
эссе жазыңдар.Сөз
саны-150
|
Дескриптор:
эссе құрылымын
сақтайды;
|
1
|
сөз санын
сақтайды;
|
1
|
әдеби эссе
жазды;
|
1
|
Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын қалай ашқанын
талдайды
|
2
|
|
1-6 балл
смайликтер
Төмен балл алған оқушыларға
кері баланыс арқылы түзету
енгізіледі
|
Оқулық
180-бет
|
5
минут
|
Білімлендтің тапсырамаларын
қосымша орындаңдар
Pisa тапсырмалары
№30-МӘТІН.
ЖОЛ
ЖОЛДА ТӘУЕКЕЛ
ЕТПЕҢДЕР!
БАСЫП ОЗУ
ҚАУІПТІ!
Асығуға,
сапарларыңызды қауіпті ойынға айналдыруға мүмкіндік
бермеңдер, басып озуға барған
сайын, сендер өмірлеріңді тәуекелге тігесіңдер. Егер жолдағы жағдай қауіпсіз болмаса да,
басып озбаңдар. Өйткені өмір ойыншық емес екенін естен шығармаңдар.
Сендер сапарға шығуға дайын болғанда, біздің кеңестерімізді
қолданыңдар.
Алыс жерге саяхат жасау
үшін:
Автомобильдің негізгі жүйелерін
тексеріңдер
Жылдамдық режимін
сақтаңдар
Алда келе жатқан көліктен
қауіпсіз қашықтықта жүріңдер
Нашар көрінетін жағдайда басып
озбаңдар
Аз ғана шаршағандық белгісі
болса да жолдың шетіне тоқтаңдар
Жақын жерге саяхат жасау
кезінде де, осы кеңестерді қолданыңдар.
Өмір – ең тамаша
саяхат.
Төмендегі сұрақтарға жауап
беру үшін алдыңғы бетте келтірілген «Жол»мәтінін
қолданыңыздар.
Сұрақ 104:
ЖОЛ
Бұл мәтін адамдардың қандай
тобына арналған?
|
Тапсырманы
орындайды
|
|
Білімленд
Pisa
тапсырмалары
|
Сабақтың
соңы
3
минут
Қорытын-ды
3минут
|
«Соңғы түйін»
айдары
1.Әдеби эссе деген
не?
2.
Ұлпанның қайраткерлік тұлғасын
қалай көрініс
тапты?
Рефлексия:«Тир»
әдісі
1.
Шығармадағы ұлттық
салт-дәстүрлерді білдім.
2.Эссе жаза
алдым.
3.Сабақ бойынша ------- сұрағым
бар.
|
-сұрақтарға жауап
береді
Рефлексия парақшасын
толтырады
|
1.Неше балл алғанын
айту.
1-10
балл
2. Кері байланыс беру. (әр
оқушыға жеке-жеке тоқталу)
3.Күнделік кз
қою
|
Күнделік
кз
|