Материалдар / Географиялық ашылулардың міндеті мен мақсаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Географиялық ашылулардың міндеті мен мақсаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Географиялық ашылулардың міндеті мен мақсаты.Осы заманғы дүние жүзілік ғылымның асыл мұрасы, алтын қоры, географиялық материалдар бірте-бірте жиналды. Оларды адам баласы зор қиыншылықтарды жеңе отырып жинап-терді: талай-талай саяхатшылар, ғалымдар бұл жолға бүкіл өмірін сарып етті, құрбан болды. Бірақ жеңімпаз адам алған бетінен қайтпады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2022
465
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алмалы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

География пәні мұғалімі

Рысбеков Асхат Рашидович

Тақырыбы:Географиялық ашылулардың міндеті мен мақсаты

Жоспар

1.Географиялық ғылымының тарихы.

Географиялық ашылулар.

Географиялық деректер.



Осы заманғы дүние жүзілік ғылымның асыл мұрасы, алтын қоры, географиялық материалдар бірте-бірте жиналды. Оларды адам баласы зор қиыншылықтарды жеңе отырып жинап-терді: талай-талай саяхатшылар, ғалымдар бұл жолға бүкіл өмірін сарып етті, құрбан болды. Бірақ жеңімпаз адам алған бетінен қайтпады. Көздеген мақсатына жетті. Ақыры Жерді, оның формасын дұрыс түсінді. Адам жер шарын өзімен салыстырғанда орасан үлкен екенін, ал бүкіл әлеммен салыстырғанда соншалық кіші екендігіне көзі жетті. География — ғылымдардың ішіндегі ең көнелерінің бірі. Сондықтан да бұл ғылымды терең зерттеп, дұрыс түсінуді мектеп балалары, бүкіл жас-тар өзіне зор міндет деп санауға тиіс. Мұны білмей табиғатты, оның ұшан-теңіз құпия сырларын танып-біліп, оны қоғам пайдасына жарату мүмкін емес. География ғылымының тарихы бізді адам баласының жер шарын бірте-бірте қалай ашып білуімен таныстырады, Бұл ұзақ әрі тамаша тарихи оқиға. Біздің жыл санауымызға дейінгі ерте заманда алғашқы географиялық түсікік Нил өзені бойында — Египетте, жалпы Жерорта теңізі жағалауын мекендеген елдерде пайда болды. Бірақ олар сол өздері тұрган жерлері мен әрі кеткенде көршілес елдердің жерлерімен ғана танысты.

Мектеп окушылары, жастар география ғылымын не-ғұрлым жаксы біліп, окың тамаша тарихымен жете танысса, соғұртым олардың бұл пәнге деген ңұштар-лығы, сүйіспеншілігі арта бермек. Отанын, елін, же-рін жанындай жаксы керетін болады. Ңоғамда адам-дардың бәріне бірдей ортаң сөздер бар. Солардың ішіндегі ең бір асылы — Отан деген сөз. Отан ұғымы жастар журегіне мектеп ңабырғасында жүргенде-аң көкейіне ңона бастайды, олардың арман-ңиялымен біте ңайнап, бірге өседі. Олардың бойына абзал қа-сиет, ізгі ниет дарытады, Отанын, жерін, елін шын суйген адам өмірінде кездесетін ңиындыңтың ңан-дайын болса да жеңетіні даусыз. Сол жағдайларды ескере отырып, «Географиялыц ашулар» деп атала-тын осы кітапта отаншылдар туралы сөз болады. Кітап ерте заманнан бастап осы күнге дейінгі жер шарының зерттелу тарихын баяндайды. Бұл — өрісі кең, алуан түрлі окиғалы, үлкен маңызы бар тарих. Жер шарының жалпы зерттелу тарихынан көптеген кітап жазуға болар еді. Географиялық нысан - белгілі бір географиялық орны, географиялық координаталары бар және географиялық шекараларымен ерекшеленген жер бетіндегі жиынтықтар.

Санаттар дегеніміз элементтерді ұйымдастыруға және оларды оңайырақ табуға көмектесетін құралдар болып табылады.

Сыныптың қажеттіліктеріне сәйкес терминдер бойынша қосымша түсіндіріп өтеді.

(СТ) Мұғалім деректер базасының талаптарымен таныстырады. Таратып береді.

Деректер базасының талаптары:

мәліметтердің өзара байланысты жиынтығы;

жүйелі түрде ұйымдастырылған және пайдалануға ұсынылған мәліметтер жиынтығының объективтік формасы;

мәліметтер компьютер көмегімен оңай табылады және өңделеді;

мәліметтердің реттелген жиынтығы.

Топтық жұмыс. Тапсырма 2. Деректер базасын құру

(ТЖ) Әр топқа әр түрлі материк атауы беріледі (Еуразия, Африка, Солтүстік/Оңтүстік Америка, Австралия).

Деректер базасын құрастырудың алгоритмі таратылады.

1. EXCEL бағдарламасында құжат құрыңыз

2. Құжаттың атын Оңтүстік Америка деп өзгертіңіз

3. Құжатқа 2 парақ қосыңыз

4. Парақтардың атын ауыстырыңыз: таулар, жазықтар, өзендер, шөлдер, көлдер

5. Атлас, физикалық карта, google карталарды қолданып, әр санатқа 5 географиялық нысаннан енгізіңіз

6. Құжатты сақтаңыз

Осы тапсырманы орындау барысында оқушылардың ноутбуктары болуын сұраныңыз (ең болмаса 5 топқа 5 ноутбук-әр топта 1) немесе информатика кабинетіндегі компьютерлерді пайдаланыңыз(осы сабақты өтуге компьютер кабинетін сұраңыз, ең болмаса ватманға EXCEL бағдарламасының құжаты сияқты етіп сызып үлгі дайындап беріңіз, осы құжатқа атластары мен ұялы телефондарын пайдаланып, деректер базасын жасасын.

Топтық жұмысты бағалау критерийлері таратылып беріледі. Әр топ өз жұмысын сыныпқа ұсынады. Критерийлер арқылы топтар бір-бірін бағалайды

Бағалау критерийлері № Дескриптор

Географиялық деректер базасы 1 - әртүрлі географилық нысандардың тізімін құрастырады:

- АКТ қолданып, географиялық нысандарға қатысты номенклатураны кесте түрінде ұсына алады......

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!