Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    География

    Бөлім:

    Картография және географиялық деректер базасы

    Мектеп:

    «Даражол» лицей-интернаты

    Мұғалімнің аты жөні:

    Наурызбекова Айжан Ерназаровна

    Күні:

    22.09.2022ж

    Сыныбы:

    8 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.2.1–ақпараттық–коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады

    Сабақтың мақсаты:

    АКТ қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады.

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушы

    ның әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру


    5 мин


    Алдыңғы білімді тексеру


    10 мин

    Оқушылармен амандасып, оларды түгелдеу.

    Оқушыларды материктердің суреттері арқылы 4 топқа бөліп «Жүрек жылуы» әдісі арқылы сабаққа тілектерін білдіреді. Әр топ басшыларын өздері сайлайды.

    Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы әр топқа 5сұрақтан беріледі.

    Сабақтың тақырыбы анықталады. Оқу мақсаттары жарияланады.

    Мұғалім географиялық деректер базасы туралы ақпарат береді.

    І-топ Еуразия

    1. Жердің Күннен кашықтығы? (150 млн км²)

    2. Құрлықтың ауданы? (149 млн км²)

    3. Дүниежүзіндегі ең үлкен арал? (Гренландия)

    4. Еліміз солтүстікте қай елмен шектеседі? (Ресей)

    5. Қазақстанның табиғаты туралы алғашқы деректі берген ғалымдар? (Геродот, Страбон, Птоломей)

    ІІ- топ Африка

    1. Жер шарының ауданы? (510 млн км²)

    2. Мұздықтарды зерттейтін ғылым? (Гляцеология)

    3. Еліміз оңтүстікте қай елмен шектеседі? (Түрксменстан, Өзбекстан, Қырғыстан)

    4. Дүниежүзіндегі ең үлкен шөл? (Сахара)

    5. Қазақстан көлемі жөнінен Еуразияда нешінші орын алады? (4-ші)

    ІІІ-топ Америка

    1. Жер бетіндегі судың ауданы? (361 млн км²)

    2. Геоморфология нені зерттейтін ғылым? (жер бедерін)

    3. Еліміз шығыста қай елмен шектеседі? (Қытаймен)

    4. Дүниежүзіндегі ең ұзын өзен? (Ніл)

    5. Қазақстанның ең биік шыңы оның биіктігі? (Хан-Тәңірі 6995м)


    ІV- топ Аустралия

    1. Экватордың ұзындығы? (40 000 км)

    2. Экономикалық географияның салаларын ата? (табиғат ресурстары, ауыл шаруашылығы, өнекәсіп географиясы т.б)

    3. Қазақстан аумағы солтүстіктен оңтүстікке ұзындығы)

    4. Дүниежүзіндегі ең үлкен көл? (Каспий)

    5. Қазақстан БҰҰ мүше болған жылы)


    Оқушылар өз тілектерін айтады



    Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтарға жауап береді.





    Презентация

    Мадақтау












    Суреттер

    Плакаттар









    Оқулық, слайд, суретттер



    Презентация

    Сабақтың ортасы


    15 минут



    Тапсырма 1.

    Топтық жұмыс. Терминдермен жұмыс

    Әр топқа 1 терминнен беріледі. Терминмен танысып, постер құрап мысал келтіріп, оқушылар сыныпқа түсіндіреді.


    І-топ Еуразия

    Дерекқор, деректер базасы – ұзақ мерзімге сақтауға (әдетте, компьютердің жадында), өңдеуге және күнделікті қолдануға арналған деректердің, мәліметтердің реттелген жиынтығы.


    ІІ-топ Африка

    Географиялық ақпараттық жүйе (ГАЖ) - кеңістік базасының құрастырушысы және әр келкі мәліметтер мен ақпараттарды біріктірудің негізі ретінде аумақтық басқармалардағы шешімдерді қабылдаудың басты элементі болып саналады.


    ІІІ-топ. Америка

    Номенклатура - белгілі бір мамандықта қолданылатын атаулардың, терминдердің тізбесі немесе жиынтығы.

    Санаттар дегеніміз элементтерді ұйымдастыруға және оларды оңайырақ табуға көмектесетін құралдар болып табылады.


    ІV-топ Аустралия

    Географиялық нысан - белгілі бір географиялық орны, географиялық координаталары бар және географиялық шекараларымен ерекшеленген жер бетіндегі жиынтықтар.


    Сыныптың қажеттіліктеріне сәйкес терминдер бойынша қосымша түсіндіріп өтеді.


    Тапсырма 2
    Топтық жұмыс. Тапсырма 2. Деректер базасын құру


    Әр топқа әр түрлі материк атауы берілді (Еуразия, Африка, Америка, Австралия).

    Деректер базасын құрастырудың алгоритмі таратылады.

    1. EXCEL бағдарламасында құжат құрыңыз

    2. Құжаттың атын Оңтүстік Америка деп өзгертіңіз

    3. Құжатқа 2 парақ қосыңыз

    4. Парақтардың атын ауыстырыңыз: таулар, жазықтар, өзендер, шөлдер, көлдер

    5. Атлас, физикалық карта, google карталарды қолданып, әр санатқа 5 географиялық нысаннан енгізіңіз

    6. Құжатты сақтаңыз

    Осы тапсырманы орындау барысында оқушылардың ноутбуктары болады (4 топқа 4 ноутбук-әр топта 1) осы құжатқа атластары мен ұялы телефондарын пайдаланып, деректер базасын жасайды


    Сергіту сәті

    «Атмосфера - литосфера - биосфера» әдісі
    Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, біресе еденді, біресе ортаны көрсетеді және «атмосфера», «литосфера», «биосфера» деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады.


    Тапсырма 3

    Топ басшыларымен сайыс «Мен картаны білемін» (әр топ жетекшісі картадан аталған 5 нысанды көрсетеді)

    І-топ Еуразия

    1. Гималай тауы

    2. Батыс Сібір жазығы

    3. Скандинавия түбегі

    4. Камчатка түбегі

    5. Парсы шығанағы


    ІІ- топ Африка

    1. Атлас тауы

    2. Ливия шөлі

    3. Эфиопия таулы қыраты

    4. Замбези өзені

    5. Гвинея шығанағы


    ІІІ-топ. Америка

    1. Мак-Кинли шыңы

    2. Мисисипи өзені

    3. Аппалачи тауы

    4. Амазонка ойпаты

    5. Магелан бұғазы

    ІV-топ Аустралия

    1. Жаңа Гвинея аралы

    2. Косюшка тауы

    3. Үлкен Виктория шөлі

    4. Үлкен Суайрық жотасы

    5. Тасман теңізі



    Дискриптор: оқушылар жаңа сабақтың терминдермен танысып жұмыс жасай алады;постер құрап мысал келтіре алады;

    Жаңа технологияларды өмірмен байланыстыра алады;























    Дискриптор:

    Ноутбукпен жұмыс жасай алады; деректер базасын құрай алады; таныстырып өмірде қолдана алады;
























    Дискриптор:

    Топ басшылары картадан нысанды таба алады; еркін көрсете алады



    К/Б































    К/Б Басбармақ арқылы

























    Оқулық слайд, бейне материал

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Наурызбекова Айжан Ерназаровна
    31 Қаңтар 2023
    673
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ "Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі" тақырыбында 8 сынып ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    География

    Бөлім:

    Картография және географиялық деректер базасы

    Мектеп:

    «Даражол» лицей-интернаты

    Мұғалімнің аты жөні:

    Наурызбекова Айжан Ерназаровна

    Күні:

    22.09.2022ж

    Сыныбы:

    8 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.2.2.1–ақпараттық–коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады

    Сабақтың мақсаты:

    АКТ қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады.

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушы

    ның әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру


    5 мин


    Алдыңғы білімді тексеру


    10 мин

    Оқушылармен амандасып, оларды түгелдеу.

    Оқушыларды материктердің суреттері арқылы 4 топқа бөліп «Жүрек жылуы» әдісі арқылы сабаққа тілектерін білдіреді. Әр топ басшыларын өздері сайлайды.

    Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы әр топқа 5сұрақтан беріледі.

    Сабақтың тақырыбы анықталады. Оқу мақсаттары жарияланады.

    Мұғалім географиялық деректер базасы туралы ақпарат береді.

    І-топ Еуразия

    1. Жердің Күннен кашықтығы? (150 млн км²)

    2. Құрлықтың ауданы? (149 млн км²)

    3. Дүниежүзіндегі ең үлкен арал? (Гренландия)

    4. Еліміз солтүстікте қай елмен шектеседі? (Ресей)

    5. Қазақстанның табиғаты туралы алғашқы деректі берген ғалымдар? (Геродот, Страбон, Птоломей)

    ІІ- топ Африка

    1. Жер шарының ауданы? (510 млн км²)

    2. Мұздықтарды зерттейтін ғылым? (Гляцеология)

    3. Еліміз оңтүстікте қай елмен шектеседі? (Түрксменстан, Өзбекстан, Қырғыстан)

    4. Дүниежүзіндегі ең үлкен шөл? (Сахара)

    5. Қазақстан көлемі жөнінен Еуразияда нешінші орын алады? (4-ші)

    ІІІ-топ Америка

    1. Жер бетіндегі судың ауданы? (361 млн км²)

    2. Геоморфология нені зерттейтін ғылым? (жер бедерін)

    3. Еліміз шығыста қай елмен шектеседі? (Қытаймен)

    4. Дүниежүзіндегі ең ұзын өзен? (Ніл)

    5. Қазақстанның ең биік шыңы оның биіктігі? (Хан-Тәңірі 6995м)


    ІV- топ Аустралия

    1. Экватордың ұзындығы? (40 000 км)

    2. Экономикалық географияның салаларын ата? (табиғат ресурстары, ауыл шаруашылығы, өнекәсіп географиясы т.б)

    3. Қазақстан аумағы солтүстіктен оңтүстікке ұзындығы)

    4. Дүниежүзіндегі ең үлкен көл? (Каспий)

    5. Қазақстан БҰҰ мүше болған жылы)


    Оқушылар өз тілектерін айтады



    Өткен тақырыптарға байланысты сұрақтарға жауап береді.





    Презентация

    Мадақтау












    Суреттер

    Плакаттар









    Оқулық, слайд, суретттер



    Презентация

    Сабақтың ортасы


    15 минут



    Тапсырма 1.

    Топтық жұмыс. Терминдермен жұмыс

    Әр топқа 1 терминнен беріледі. Терминмен танысып, постер құрап мысал келтіріп, оқушылар сыныпқа түсіндіреді.


    І-топ Еуразия

    Дерекқор, деректер базасы – ұзақ мерзімге сақтауға (әдетте, компьютердің жадында), өңдеуге және күнделікті қолдануға арналған деректердің, мәліметтердің реттелген жиынтығы.


    ІІ-топ Африка

    Географиялық ақпараттық жүйе (ГАЖ) - кеңістік базасының құрастырушысы және әр келкі мәліметтер мен ақпараттарды біріктірудің негізі ретінде аумақтық басқармалардағы шешімдерді қабылдаудың басты элементі болып саналады.


    ІІІ-топ. Америка

    Номенклатура - белгілі бір мамандықта қолданылатын атаулардың, терминдердің тізбесі немесе жиынтығы.

    Санаттар дегеніміз элементтерді ұйымдастыруға және оларды оңайырақ табуға көмектесетін құралдар болып табылады.


    ІV-топ Аустралия

    Географиялық нысан - белгілі бір географиялық орны, географиялық координаталары бар және географиялық шекараларымен ерекшеленген жер бетіндегі жиынтықтар.


    Сыныптың қажеттіліктеріне сәйкес терминдер бойынша қосымша түсіндіріп өтеді.


    Тапсырма 2
    Топтық жұмыс. Тапсырма 2. Деректер базасын құру


    Әр топқа әр түрлі материк атауы берілді (Еуразия, Африка, Америка, Австралия).

    Деректер базасын құрастырудың алгоритмі таратылады.

    1. EXCEL бағдарламасында құжат құрыңыз

    2. Құжаттың атын Оңтүстік Америка деп өзгертіңіз

    3. Құжатқа 2 парақ қосыңыз

    4. Парақтардың атын ауыстырыңыз: таулар, жазықтар, өзендер, шөлдер, көлдер

    5. Атлас, физикалық карта, google карталарды қолданып, әр санатқа 5 географиялық нысаннан енгізіңіз

    6. Құжатты сақтаңыз

    Осы тапсырманы орындау барысында оқушылардың ноутбуктары болады (4 топқа 4 ноутбук-әр топта 1) осы құжатқа атластары мен ұялы телефондарын пайдаланып, деректер базасын жасайды


    Сергіту сәті

    «Атмосфера - литосфера - биосфера» әдісі
    Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, біресе еденді, біресе ортаны көрсетеді және «атмосфера», «литосфера», «биосфера» деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады.


    Тапсырма 3

    Топ басшыларымен сайыс «Мен картаны білемін» (әр топ жетекшісі картадан аталған 5 нысанды көрсетеді)

    І-топ Еуразия

    1. Гималай тауы

    2. Батыс Сібір жазығы

    3. Скандинавия түбегі

    4. Камчатка түбегі

    5. Парсы шығанағы


    ІІ- топ Африка

    1. Атлас тауы

    2. Ливия шөлі

    3. Эфиопия таулы қыраты

    4. Замбези өзені

    5. Гвинея шығанағы


    ІІІ-топ. Америка

    1. Мак-Кинли шыңы

    2. Мисисипи өзені

    3. Аппалачи тауы

    4. Амазонка ойпаты

    5. Магелан бұғазы

    ІV-топ Аустралия

    1. Жаңа Гвинея аралы

    2. Косюшка тауы

    3. Үлкен Виктория шөлі

    4. Үлкен Суайрық жотасы

    5. Тасман теңізі



    Дискриптор: оқушылар жаңа сабақтың терминдермен танысып жұмыс жасай алады;постер құрап мысал келтіре алады;

    Жаңа технологияларды өмірмен байланыстыра алады;























    Дискриптор:

    Ноутбукпен жұмыс жасай алады; деректер базасын құрай алады; таныстырып өмірде қолдана алады;
























    Дискриптор:

    Топ басшылары картадан нысанды таба алады; еркін көрсете алады



    К/Б































    К/Б Басбармақ арқылы

























    Оқулық слайд, бейне материал

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Презентация 9 сынып
    31.01.2023
    673
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Наурызбекова Айжан Ерназаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации