Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі"
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:
География
Бөлім:
Картография және
географиялық деректер базасы
Мектеп:
«Даражол»
лицей-интернаты
Мұғалімнің аты
жөні:
Наурызбекова Айжан
Ерназаровна
Күні:
22.09.2022ж
Сыныбы:
8 «Ә» Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы:
Географиялық деректер базасын
құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың
рөлі
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
8.2.2.1–ақпараттық–коммуникациялық технологияны қолдана
отырып, географиялық деректер базасын
құрастырады
Сабақтың
мақсаты:
АКТ қолдана отырып,
географиялық деректер базасын
құрастырады.
Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезеңі/
уақыты
Педагогтың
іс-әрекеті
Оқушы
ның
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
5
мин
Алдыңғы білімді
тексеру
10
мин
Оқушылармен
амандасып, оларды түгелдеу.
Оқушыларды материктердің
суреттері арқылы 4 топқа бөліп«Жүрек
жылуы»әдісі арқылы сабаққа
тілектерін білдіреді. Әр топ басшыларын өздері
сайлайды.
Үй тапсырмасын
сұрау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы
әр топқа 5сұрақтан беріледі.
Сабақтың тақырыбы
анықталады. Оқу мақсаттары
жарияланады.
Мұғалім географиялық деректер
базасы туралы ақпарат
береді.
І-топ
Еуразия
Жердің Күннен кашықтығы? (150
млн км²)
Құрлықтың ауданы? (149 млн
км²)
Дүниежүзіндегі ең үлкен арал?
(Гренландия)
Еліміз солтүстікте қай елмен
шектеседі? (Ресей)
Қазақстанның табиғаты туралы
алғашқы деректі берген ғалымдар? (Геродот, Страбон,
Птоломей)
ІІ- топ
Африка
Жер шарының ауданы? (510 млн
км²)
Мұздықтарды зерттейтін ғылым?
(Гляцеология)
Еліміз оңтүстікте қай елмен
шектеседі? (Түрксменстан, Өзбекстан,
Қырғыстан)
Дүниежүзіндегі ең үлкен шөл?
(Сахара)
Қазақстан көлемі жөнінен
Еуразияда нешінші орын алады? (4-ші)
ІІІ-топ
Америка
Жер бетіндегі судың ауданы?
(361 млн км²)
Геоморфология нені зерттейтін
ғылым? (жер бедерін)
Еліміз шығыста қай елмен
шектеседі? (Қытаймен)
Дүниежүзіндегі ең ұзын өзен?
(Ніл)
Қазақстанның ең биік шыңы оның
биіктігі? (Хан-Тәңірі 6995м)
ІV-топ
Аустралия
Экватордың ұзындығы?
(40 000 км)
Экономикалық географияның
салаларын ата? (табиғат ресурстары, ауыл шаруашылығы, өнекәсіп
географиясы т.б)
Қазақстан аумағы солтүстіктен
оңтүстікке ұзындығы)
Дүниежүзіндегі ең үлкен көл?
(Каспий)
Қазақстан БҰҰ мүше болған
жылы)
Оқушылар өз
тілектерін айтады
Өткен тақырыптарға
байланысты сұрақтарға жауап
береді.
Презентация
Мадақтау
Суреттер
Плакаттар
Оқулық, слайд,
суретттер
Презентация
Сабақтың
ортасы
15
минут
Тапсырма
1.
Топтық
жұмыс.Терминдермен
жұмыс
Әр топқа 1 терминнен беріледі.
Терминмен танысып, постер құрап мысал келтіріп, оқушылар сыныпқа
түсіндіреді.
І-топ
Еуразия
Дерекқор, деректер
базасы– ұзақ мерзімге сақтауға
(әдетте, компьютердің жадында), өңдеуге және күнделікті қолдануға
арналған деректердің, мәліметтердің реттелген
жиынтығы.
ІІ-топ
Африка
Географиялық ақпараттық
жүйе (ГАЖ)- кеңістік базасының
құрастырушысы және әр келкі мәліметтер мен ақпараттарды
біріктірудің негізі ретінде аумақтық басқармалардағы шешімдерді
қабылдаудың басты элементі болып
саналады.
ІІІ-топ.
Америка
Номенклатура- белгілі бір мамандықта
қолданылатын атаулардың, терминдердің тізбесі немесе
жиынтығы.
Санаттардегеніміз элементтерді
ұйымдастыруға және оларды оңайырақ табуға көмектесетін құралдар
болып табылады.
ІV-топ
Аустралия
Географиялық
нысан- белгілі бір географиялық
орны, географиялық координаталары бар және географиялық
шекараларымен ерекшеленген жер бетіндегі
жиынтықтар.
Сыныптың қажеттіліктеріне
сәйкес терминдер бойынша қосымша түсіндіріп
өтеді.
Тапсырма
2 Топтық жұмыс. Тапсырма 2.
Деректер базасын құру
Әр топқа әр түрлі
материк атауы берілді (Еуразия, Африка, Америка,
Австралия).
Деректер базасын
құрастырудың алгоритмі
таратылады.
EXCEL бағдарламасында құжат
құрыңыз
Құжаттың атын Оңтүстік Америка
деп өзгертіңіз
Құжатқа 2 парақ
қосыңыз
Парақтардың атын ауыстырыңыз:
таулар, жазықтар, өзендер, шөлдер, көлдер
Атлас, физикалық карта, google
карталарды қолданып, әр санатқа 5 географиялық нысаннан
енгізіңіз
Құжатты
сақтаңыз
Осы тапсырманы
орындау барысында оқушылардың ноутбуктары болады (4 топқа 4
ноутбук-әр топта 1) осы құжатқа атластары мен ұялы телефондарын
пайдаланып, деректер базасын
жасайды
Сергіту
сәті
«Атмосфера - литосфера - биосфера»
әдісі Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені,
біресе еденді, біресе ортаны көрсетеді және «атмосфера»,
«литосфера», «биосфера» деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан
сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға
тырысады.
Тапсырма
3
Топ басшыларымен сайыс «Мен картаны білемін»
(әр топ жетекшісі картадан аталған 5 нысанды
көрсетеді)
І-топ
Еуразия
Гималай
тауы
Батыс Сібір
жазығы
Скандинавия
түбегі
Камчатка
түбегі
Парсы
шығанағы
ІІ- топ
Африка
Атлас
тауы
Ливия
шөлі
Эфиопия таулы
қыраты
Замбези
өзені
Гвинея
шығанағы
ІІІ-топ.
Америка
Мак-Кинли
шыңы
Мисисипи
өзені
Аппалачи
тауы
Амазонка
ойпаты
Магелан
бұғазы
ІV-топ
Аустралия
Жаңа Гвинея
аралы
Косюшка
тауы
Үлкен Виктория
шөлі
Үлкен Суайрық
жотасы
Тасман
теңізі
Дискриптор:оқушылар жаңа сабақтың
терминдермен танысып жұмыс жасай алады;постер құрап мысал келтіре
алады;
Жаңа технологияларды өмірмен
байланыстыра алады;
Дискриптор:
Ноутбукпен жұмыс жасай алады; деректер базасын құрай алады;
таныстырып өмірде қолдана алады;
Дискриптор:
Топ басшылары картадан нысанды
таба алады; еркін көрсете
алады
К/Б
К/Б Басбармақ
арқылы
Оқулық слайд, бейне
материал
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз