Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    2.2 Географиялық деректер базасы

    Педагогтің аты-жөні:

    Бекбенбетова Жанар Шоныковна

    Күні:

    27.09.2022 ж

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: 9 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.2.1- ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады.

    Сабақтың мақсаты:

    1. Географияялық ақпараттар жүйесінің түрлеріне,салаларына түсінік беру.

    2.Ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып алынған мәліметтерді салыстырып, талдау.

    3. Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдаланып, географиялық деректер базасын құрастыру.

    Бағалау критерииі

    Білу – Географиялық деректер базасын құрастырудың

    Түсіну - Қажеттілігін біледі,түсінеді.

    Қолдану - Географиялық деректер базасын құрастыруда АКТ-ны қолдану.

    Талдау-АКТ-ны қолданып алынған мәліметтерді салыстырады,зерделейді,талдау жасайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    .

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

    ә). Топ ережесін еске түсіру.

    б). Топтастыру.



    Онлайн топқа бөлу

    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/





    Топқа бөлініп отырады І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:

    -ТҚЕ сақтау.

    -Топ басшысына бағыну.

    -Белсенді болу.

    -Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    -Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданыладыОқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


    Тоқыма жіп















    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


    Жаңа сабаққа кіріспе



    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар біз күнделікті өмірде АКТ түрлерін жиі пайдаланамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі


    Саламатсыздарма?

    Көңіл күйіміз калай

    Сабак бастауга дайынбызба?

    Бүгінгі ауа райы қалай болып тұр?

    Бұл ауа райын алдын ала білуге болама?

    Егер Ақтөбе жүріп бір жерден екінші мекенжайды қалай тауып барасыңдар?

    Геоақпараттық картографиялау дегеніміз не?

    Электрондық карталардың дәстүрлі карталардан қандай басты айырмашылықтары бар?

    ГАЖ дегеніміз не?

    Қандай ақпараттық құрал-жабдықтар ГАЖ үшін кеңінен қолданылады?


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    .

    Мұғалім түсіндірмесінен кейін «Географиялық деректер базасы» бейнематериал көрсетіледі. Оқулықтағы 40-44 беттегі мәтінмен танысу тапсырылады.


    Ақпаратты өз бетінше оқу және ойлау, мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысы дамиды

    Видеороликтан, мәтіннен тақырыпқа сай берілген жетекші ұғымдарды ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі

    Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау сөздері арқылы бағалайды.

    ДК экраны

    8-сынып оқулығы .





    Тапсырма №1 Топтық жұмыс



    1 топ Кестемен жұмыс

    Казгидромент кз сатймен жұмыс жасап , Қандыағаш қаласы Басшилі ауылының ауа райы болжамына талдау жасап, көрсеткіштерді кесте түрінде дәптерге жазып алады. (Сайт бойынша нұсқаулық таратылады)

    Басшилі атауы Басшилі

    Ауа температурасы (°С) +19

    Ауа райы жағдайы Көшпелі бұлтты

    Атмосфералық қысымы (гПа) 747

    Желдің жылдамдығы мен бағыты (м/с) 9


    ІІ топ

    Google Earth web-сервисімен жұмыс жасайды . Басшилі ауылынан Ақтөбе қаласына, Сағашилі ауылына, Қандыағаш қаласына, Орал қаласына дейінгі қашықтықты анықтап, көлікпен барғандағы уақыт көрсеткіштерді кестеге түсіреді

    Нысан атауы

    Қашықтық

    Басшилі ауылы-Ақтөбе қаласы


    Басшилі ауылы-Қандыағаш қаласы


    Басшилі ауылы-Сағашилі ауылы


    Басшилі ауылы-Орал қаласы


    Жұмыс жасаған сайттарыңыздан қандай мәліметтер алуға болады екен

    Бүгінгі тақырыптарға байланысты топтарға әртүрлі тапсырмалар беріліп,оқушылар топпен жұмыс жасап, алынған мәліметтерді дәптерге жазып алады.


    Ноутбукпен жұмыс жасау арқыла оқушылардың компьютерлік дағдысы дамиды



    Топ мүшелері жұмыс жасаған сайты туралы мәлімет беріп кетеді.



















    Дескриптор: Жалпы - 4 балл

    Казгидромент кз сатймен жұмыс жасап Қандыағаш қаласы Басшилі ауылының ауа райы болжамына талдау жасап, сипаттай алады















    Google Earth web-сервисімен жұмыс жасайды . Басшилі ауылынан Ақтөбе қаласына, Сағашилі ауылына, Қандыағаш қаласына, Орал қаласына дейінгі қашықтықты анықтап, көлікпен барғандағы уақыт анықтайды

    Топтар бір бірін бағалау


    ДК экраны

    Ноутбук пен дәптермен жұмыс


    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.






    2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Алдыңғы тапсырмада анықталған географиялық деректерді АКТ түрлерін пайдаланып әрі қарай жұмыс жасайды 1. Ауа райы көрсеткіштерін бағдарламасына түсіріп, қорғайды. 2. Алынған көрсеткіштерді Canva.com бағдарламасында инфографикаға түсіріп , таныстырады.

    Берілген нұсқау бойынша жаттығу жұмыстарын жасайды



    Дәптерлеріндегі кестені электронды файлдарға ауыстырады

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл

    - жергілікті жердің ауа райымен танысады.

    - Canva.com бағдарламасында инфографикаға түсіріп , танысады.



    ДК экраны

    Ноутбук пен дәптермен жұмыс

    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері






    3 тапсырма

    Жеке жұмыс

    Тест тапсырмасын орындау Zip Crade программасы арқылы қорытындылау

    1. Бірнеше ақпараттарды біріктірілген көп қабатты карта:,

    а/ шолу картасы в/қабырға картасы с/қағаз карта д/ компьютерлік е/сандық карта

    2. Сандық карта құрастырушы маман

    а/ жүйелілік әкімшілік қызметкер в/ картограф с/геоақпаратшы д/геодезист е/бағдарламашы

    3 . Карталар,мәліметтер және олармен жұмыс істеу құралдары

    а/ ақпараттық жүйе в/геожүйе с/жобалық жүйе д/ операциялық жүйе е/геоақпараттық жүйе

    4 . Геоақпараттық жүйелер аумақтық қамтуы бойынша бөлінеді:

    а/ ұлттық в/корпоративтік с/ әкімшілік д/жекелей е/ ғаламдық

    5. GoogleMars. Google Earth – геоақпараттық жүйелер мысалы

    а/ әлеуметтік в/аймақтық с/ арнаулы д/ғаламдық е/ғылыми


    Жауап парағына тест жауаптарын белгілейді.















    Дескриптор: Жалпы - 2 балл

    Мұғалім смартфон арқылы бағалайды

    Нәтижесі бірден шығады







    Слайд, смартфон, жауап парағы


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.








































    Рефлексия




    Қорытынды

    «Блум түймедағы»










































    Рефлексия «3-2-1»

    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

    Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс


    Үй тапсырмасы:

    Сынып туралы деректер бойынша жұмыс нәтижесінде метадерек дайындау

    Әр оқушы 1 сұрақтан дайындап сыныпқа сұрағын қояды. Оқушылар бір-біріне сұрақ құрастырады.

    Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекбенбетова Жанар Шоныковна
    26 Сәуір 2023
    794
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал мұғалімдерге керек, география сабағынан қысқа мерзімді жоспар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    2.2 Географиялық деректер базасы

    Педагогтің аты-жөні:

    Бекбенбетова Жанар Шоныковна

    Күні:

    27.09.2022 ж

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: 9 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.2.1- ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады.

    Сабақтың мақсаты:

    1. Географияялық ақпараттар жүйесінің түрлеріне,салаларына түсінік беру.

    2.Ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып алынған мәліметтерді салыстырып, талдау.

    3. Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдаланып, географиялық деректер базасын құрастыру.

    Бағалау критерииі

    Білу – Географиялық деректер базасын құрастырудың

    Түсіну - Қажеттілігін біледі,түсінеді.

    Қолдану - Географиялық деректер базасын құрастыруда АКТ-ны қолдану.

    Талдау-АКТ-ны қолданып алынған мәліметтерді салыстырады,зерделейді,талдау жасайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    .

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

    ә). Топ ережесін еске түсіру.

    б). Топтастыру.



    Онлайн топқа бөлу

    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/





    Топқа бөлініп отырады І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:

    -ТҚЕ сақтау.

    -Топ басшысына бағыну.

    -Белсенді болу.

    -Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    -Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданыладыОқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


    Тоқыма жіп















    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


    Жаңа сабаққа кіріспе



    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар біз күнделікті өмірде АКТ түрлерін жиі пайдаланамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы

    Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі


    Саламатсыздарма?

    Көңіл күйіміз калай

    Сабак бастауга дайынбызба?

    Бүгінгі ауа райы қалай болып тұр?

    Бұл ауа райын алдын ала білуге болама?

    Егер Ақтөбе жүріп бір жерден екінші мекенжайды қалай тауып барасыңдар?

    Геоақпараттық картографиялау дегеніміз не?

    Электрондық карталардың дәстүрлі карталардан қандай басты айырмашылықтары бар?

    ГАЖ дегеніміз не?

    Қандай ақпараттық құрал-жабдықтар ГАЖ үшін кеңінен қолданылады?


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    .

    Мұғалім түсіндірмесінен кейін «Географиялық деректер базасы» бейнематериал көрсетіледі. Оқулықтағы 40-44 беттегі мәтінмен танысу тапсырылады.


    Ақпаратты өз бетінше оқу және ойлау, мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысы дамиды

    Видеороликтан, мәтіннен тақырыпқа сай берілген жетекші ұғымдарды ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі

    Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау сөздері арқылы бағалайды.

    ДК экраны

    8-сынып оқулығы .





    Тапсырма №1 Топтық жұмыс



    1 топ Кестемен жұмыс

    Казгидромент кз сатймен жұмыс жасап , Қандыағаш қаласы Басшилі ауылының ауа райы болжамына талдау жасап, көрсеткіштерді кесте түрінде дәптерге жазып алады. (Сайт бойынша нұсқаулық таратылады)

    Басшилі атауы Басшилі

    Ауа температурасы (°С) +19

    Ауа райы жағдайы Көшпелі бұлтты

    Атмосфералық қысымы (гПа) 747

    Желдің жылдамдығы мен бағыты (м/с) 9


    ІІ топ

    Google Earth web-сервисімен жұмыс жасайды . Басшилі ауылынан Ақтөбе қаласына, Сағашилі ауылына, Қандыағаш қаласына, Орал қаласына дейінгі қашықтықты анықтап, көлікпен барғандағы уақыт көрсеткіштерді кестеге түсіреді

    Нысан атауы

    Қашықтық

    Басшилі ауылы-Ақтөбе қаласы


    Басшилі ауылы-Қандыағаш қаласы


    Басшилі ауылы-Сағашилі ауылы


    Басшилі ауылы-Орал қаласы


    Жұмыс жасаған сайттарыңыздан қандай мәліметтер алуға болады екен

    Бүгінгі тақырыптарға байланысты топтарға әртүрлі тапсырмалар беріліп,оқушылар топпен жұмыс жасап, алынған мәліметтерді дәптерге жазып алады.


    Ноутбукпен жұмыс жасау арқыла оқушылардың компьютерлік дағдысы дамиды



    Топ мүшелері жұмыс жасаған сайты туралы мәлімет беріп кетеді.



















    Дескриптор: Жалпы - 4 балл

    Казгидромент кз сатймен жұмыс жасап Қандыағаш қаласы Басшилі ауылының ауа райы болжамына талдау жасап, сипаттай алады















    Google Earth web-сервисімен жұмыс жасайды . Басшилі ауылынан Ақтөбе қаласына, Сағашилі ауылына, Қандыағаш қаласына, Орал қаласына дейінгі қашықтықты анықтап, көлікпен барғандағы уақыт анықтайды

    Топтар бір бірін бағалау


    ДК экраны

    Ноутбук пен дәптермен жұмыс


    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.






    2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Алдыңғы тапсырмада анықталған географиялық деректерді АКТ түрлерін пайдаланып әрі қарай жұмыс жасайды 1. Ауа райы көрсеткіштерін бағдарламасына түсіріп, қорғайды. 2. Алынған көрсеткіштерді Canva.com бағдарламасында инфографикаға түсіріп , таныстырады.

    Берілген нұсқау бойынша жаттығу жұмыстарын жасайды



    Дәптерлеріндегі кестені электронды файлдарға ауыстырады

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл

    - жергілікті жердің ауа райымен танысады.

    - Canva.com бағдарламасында инфографикаға түсіріп , танысады.



    ДК экраны

    Ноутбук пен дәптермен жұмыс

    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері






    3 тапсырма

    Жеке жұмыс

    Тест тапсырмасын орындау Zip Crade программасы арқылы қорытындылау

    1. Бірнеше ақпараттарды біріктірілген көп қабатты карта:,

    а/ шолу картасы в/қабырға картасы с/қағаз карта д/ компьютерлік е/сандық карта

    2. Сандық карта құрастырушы маман

    а/ жүйелілік әкімшілік қызметкер в/ картограф с/геоақпаратшы д/геодезист е/бағдарламашы

    3 . Карталар,мәліметтер және олармен жұмыс істеу құралдары

    а/ ақпараттық жүйе в/геожүйе с/жобалық жүйе д/ операциялық жүйе е/геоақпараттық жүйе

    4 . Геоақпараттық жүйелер аумақтық қамтуы бойынша бөлінеді:

    а/ ұлттық в/корпоративтік с/ әкімшілік д/жекелей е/ ғаламдық

    5. GoogleMars. Google Earth – геоақпараттық жүйелер мысалы

    а/ әлеуметтік в/аймақтық с/ арнаулы д/ғаламдық е/ғылыми


    Жауап парағына тест жауаптарын белгілейді.















    Дескриптор: Жалпы - 2 балл

    Мұғалім смартфон арқылы бағалайды

    Нәтижесі бірден шығады







    Слайд, смартфон, жауап парағы


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.








































    Рефлексия




    Қорытынды

    «Блум түймедағы»










































    Рефлексия «3-2-1»

    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

    Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс


    Үй тапсырмасы:

    Сынып туралы деректер бойынша жұмыс нәтижесінде метадерек дайындау

    Әр оқушы 1 сұрақтан дайындап сыныпқа сұрағын қояды. Оқушылар бір-біріне сұрақ құрастырады.

    Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Презентация 9 сынып
    26.04.2023
    794
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекбенбетова Жанар Шоныковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации