Материалдар / "Графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Оқушыларға Paint редакторында сурет салып, Word Pad редакторына қалай кірістіру керектігін үйрену. Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, бақылап бағалау, өз беттерінше білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз ойларын сауатты түрде айта білуді қалыптастыру, Word Pad мәтіндік редакторына және Paint графикалық редакторына деген қызығушылықтарын арттыру. Тәрбиелік: Оқушылардынақтыбіріс-әрекетке , шапшаңдыққатәрбиелейотырып, ұқыптылыққа , тиянақтылыққа, шығармашылықжұмысжасауғатәрбиелеу. Сабақтыңтүрі:Жаңасабақ Сабақтыңтипі:практикалықэлементтері бар демонстрацияныкөрсете- түсіндіру,саяхатсабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2018
473
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Графикалық объектілерді және жазуларды кірістіру. 
Сабақтың мақсаты: 
Білімділік: Оқушыларға Paint редакторында сурет салып, Word Pad редакторына қалай кірістіру керектігін үйрену. Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, бақылап бағалау, өз беттерінше білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау. 
Дамытушылық: 
Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз ойларын сауатты түрде айта білуді қалыптастыру, Word Pad мәтіндік редакторына және Paint графикалық редакторына деген қызығушылықтарын арттыру.
 
Тәрбиелік: 
Оқушылардынақтыбіріс-әрекетке , шапшаңдыққатәрбиелейотырып, ұқыптылыққа , тиянақтылыққа, шығармашылықжұмысжасауғатәрбиелеу. 
Сабақтыңтүрі:Жаңасабақ 
Сабақтыңтипі:практикалықэлементтері бар демонстрацияныкөрсете- түсіндіру,саяхатсабақ.
Сабақтыңәдісі: сұрақ-жауап, түсіндірме,ойынэлементтері, рефлексия, топпен жұмыс
Көрнекіліктер: компьютер, тапсырмалар, мысық, карточкалар, Бәйтерекмонументініңсуреті,құмсағат
Сабақтыңбарысы: 
І. Ұйымдастырубөлімі 
ІІ. Үйтапсырмасынтексеру (Ой қозғауарқылы)
 
ІІІ. Жаңасабақ
ІҮ. Практикалықжұмыс
 
А) сурет салу
 
Ә) мысықтыңтапсырмасы
 
Б) логикалықсұрақтар
 
В) «Көкпар» ойыны
 
Г) Сергітусәті
 
Ү. Рефлексия
 
ҮІ. Бағалау
 
ҮІІ. Үйгетапсырма
 

І.Ұйымдастырубөлімі
1. Оқушылардыңқатысы мен дайындығынтексеру 
2. Оқушылардыңназарларынсабаққааудару
 

3.Топқа бөлу

Мұғалім:-Балалар, бүгінгі сабағымыз күнделікті сабақтан өзгеше саяхат сабақ. Яғни «Арманға саяхат» жасаймыз. Біздің еліміздің астанасы- Астана қаласы екенін жақсы білеміз. Астана қаласы өзінің Бәйтерек монументімен белгілі. Бәйтеректің ең жоғарғы жағында «Аялы алақан» компизициясы орналасқан. Осы компизициядабейнеленгеналақанғаөзалақанымыздықойсақарманымызорындаладыдепсенеміз. Солтапсырмаларды топқа бөлініпорындап «Аялыалақанға» жетейік. Орындалғантапсырмаларшкаламенкөрсетіліптұрады. БіздерБәйтеректіңбиіктігінжәнедиаметрінбілуімізге де септігінтигізеді. Сәтсапар!
 

ІІ. Үйтапсырмасынтексеру
«Ой қозғау» арқылы
 
М: -Меніңқолымдаәртүрліжазылғансөздер бар. Бұлсөздерүйтапсырмасындакездеседі. Осы сөздергеанықтамаберейік.
 
КестеҰяшықБағанЖолдар Сан ӘріпСақтау Ашу СуретTabпернесі
 
1. омкпютьер – компьютер
2. утрес- сурет
3. рагфиак- графика

ІІІ.
Жаңасабақ. 
1. Күнжадысынжазу
 
2. Жаңасабақтыңмақсатынайту
 
3. Дәптерменжұмыс
 

Мақсаты: ОқушыларғаWordPadредакторынаPaintредакторындасалынғансуреттіжәнемәтіндікірістіріп, өзбетіменжұмысжасаудағдысынқалыптастыру
 

Графикалықредакторлар: Paint, PowerPoint , Pagemaker
 
Мәтіндікредакторлар: MicrosoftWord, WordPad , Блокнот
 
Мәтіндікпроцессорда тек мәтіненгізіпқанаемесоғанәртүрлісуреттердікірістіріп те, безендіруүшінфигуралықмәтіненгізіп те жұмысжасауғаболады.
Графикалықкескіндердінемесесуреттердідайынсуреттеркітапханасынанқоюғанемесеөздеріңбілетінграфиктікредакторлардадайындапалып, оны мәтіндікқұжаттарыңакірістіруге де болады.
Суреткірістірудіңжолы: Вставка - Рисунок мәзіріненшыққанменюденбіз картинки, из файла, со сканера или камеры, создать рисунок, автофигуры, обьект WORDART, организационная диаграмма, диаграмммаәмірлеріорналасқан. Соныңішінде картинки, из файла жәнеобьект WORDART әмірлерінөтеміз.
Сонымен, суреткірістірудіңекіжолы бар,
Вставка - Рисунок - Картинки
стандарттыофистеорналасқансуреттердіқоямыз, ал
Вставка - Рисунок - из файла
әміріарқылыкомпьютердесақталған, яғнибасқаграфиктікредакторларарқылынемесеендірілгенсуреттердіқояаламыз.
 

1. WordPadредакторыніскеқосу
 
2. Paint –та суретсалып ,мәтіндікредакторынакірістіру
 
3. Сақтау
 
4. Баспаданшығару
 
ІҮ. Практикалықжұмыс
 
Қауіпсіздікережесідәптерлерінтолтырту
 
Оқушыларөзбеттеріменсуретсалыпүйренеді
 

М:- Қане, біздергемысықдегендосымыз
хат жазыпты.Олбізденкөмексұрайдыекен. 

Тапсырма:
 
1. Мен қатарынанбірнешекүнPaintграфикалықредакторындасуретсалдым. Оны Күшіктіңтуғанкүнінесыйламақшыедім. Суретімдайынболғанкезде, меніңбояуымтөгіліпбарлықсалғансуретімдібүлдіріпалдым. Басқасуретсалатынуақытымжоқ.
Уақыт болса таяп қалды. Туған күнге қалай барам?Мен қатты өз өзіме ренжіп отырмын. Сендер маған көмектесесіңдер ме? Балалар! 
2. Сендерге рахмет! Достарым! Осы салған суреттің үстіне Күшік туған күніңмен! Деп жазып көмектесесіңдер ме? Мен сендерге өзімнің мультфильмімді көрсетемін! Келістікпе балалар!
 

Логикалықсұрақтар:
Шарты: Сұрақтарғаоқушылармұқиятжауап беру керек.
 Мына қояндардың астында сұрақтар берілген.Сол сұрақтарға екі топ бірге жауап беріп көрейік.
1. Елеуішпен су әкелуге бола ма? (жоқ)
2. Бес адамкездесіпқалып, бір-біріменқолалысты. Барлыққолалысу саны қанша? (20)
3. Термометр аязболғасынүш градус көрсетіптұр. Осындайекі термометр неше градус көрсетеді? (3)
4. Үстелүстінде 3 стакан шиетұр. Марат бір стакан шиеніжепқойды. Неше стакан қалды? (3)
5. Мотоцикл жүргізушісіауылғакележатқандажолданөзінеқарсыүшжеңіл машина жәнебіркамазкездестірді. Ауылғақаншы машина бара жатыр? (0)
6. Біржылдаеңкөпдегенденешежексенбіболуымүмкін? (52)

«Көкпар» ойыны
 
Білімдіденшығаралғыр, шешен,
Шешендікпенболғанғойбарлықкөсем .
Сайра шәкірт, суырыл, шарықташы ,
Қалмасынбұлжарыстасеніңесең.


Шарты: Компьютердіңпайдасы мен зиянытуралы
 
Қызыл карточка алғандармақтайдыЖасыл карточка алғандардаттайды
.Уақыт бір минут (құмсағат көмегімен)
1.Компьютерлік ойынбаланыңақылойындамытады .
2.Компьютерлік ойынбаланықызбалыққа , жүйеліойламауғаитермелейді
 
3. Баланыңойлауқабілетінкүшейтеді
 
4. Компьютергеұзақотыруғаәдеттендіреді, ультракүлгінсәулелердікөптұтады.
 
5. Компьютерменқорықпайжұмысістеугеүйретеді
 
6. Көзкөруқабілетінашарлайды
 
7. Шапшаңдыққа, байқампаздыққа, тапқырлыққатәрбиелейді
 
8. Жаттандыжұмысқа, яғнибелгілібірпернелердібасғаүйретеді
 
9.Білімді құштарлығыноятады
 
10.Робот тәріздіжұмыстарғабаулиды
 
11.Электр қуатыналады
 
12. Барлықжұмыстытоқтатады
 

Сергітусәті
 
«Қызылөрік» әнінесергітусәтінжасаймыз
 

Ү. Рефлексия:
1. БүгінгісабақтаГрафикалықобъектітуралы не білдік?
2. Сіздердіграфикалықредакторлардыңқандайерекшеліктерітаңқалдырды?

Мұғалім:
 
-Жақсыоқушылартапсырмалардансүрінбейөттік. Ендіеңсоңғысәтқалды. Ол «Аялыалақан» компизициясынажету. Қане, қолдарыңызғақазір мен стикерберемін. Солстикергеарманжазып, Бәйтереккеорналастырайық.
 
Қанеқараңдаршы, Бәйтерекмонуметініңбиіктігінеше метр болғанекен?
Биіктігі-97 м
 
Диаметр-27 м
 

Енді балалар алдарыңыздағы шарға бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар соны смайликпен бейнелейміз.

ҮІ. Бағалау
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын!
 

ҮІІ. Үйге тапсырма:
 
«Жыл басы-Наурыз» тақырыпқа шығарма жазу және суреттер кірістіру.
 

-Сабақаяқталды!
-Сауболыңыздар!





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!