Сыныбы: | 9 сынып |
Сабақтың тақырыбы | Халықтың орналасу ерекшелігі. Қала халқы. |
Жалпы мақсаттар: | Оқушылардың өткен материалдарды қайталай отырып, Халықтың орналасу ерекшелігі, қала халқы, қалалық агломерация, мегаполис туралы түсінік қалыптастыру. Топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Күтілетін нәтиже: | Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Халықтың орналасу ерекшеліктерін анықтауға дағдыланады. |
Дереккөздер: | Интернет материалдары, оқулық, бейнекөрініс. |
Қажетті құралдар | Маркер, постер, флипчарт, А4 парағы, кескін карта, стикер, конфеттер, интерактивті тақта, Қазақстанның картасы. |
Әдіс тәсілдер: | «Ойлан, жұптас, талқыла»,«Түртіп алу», «Өкіл», «Сиқырлы қалам» әдістері, «БББ» кестесі, «Айналмалы бекеттер», «Бармақ», «Бағдаршам»әдістері ашық сұрақ-жауап. |
Сабақбойыншамұғалімніңжазбалары |
Уақыт | Кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушылар іс-әрекеті |
5 мин | КіріспеҰйымдастыру | 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды. «Күлімдеу» бейнекөрініс2. Мұғалім оқушыларды конфет түрлері бойынша шағын топтарға бөледі. | 1. Оқушылар мұғаліммен амандасып, «От улыбки» бейнекөрінісін көреді.
2. Оқушылар түрлі конфеттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді. |
15мин | ТұсаукесерҮй тапсырмасын сұрау | 3 топқа үй тапсырмасы бойынша постер қорғату. Үй тапсырмасы «Қазақстан халқының ұлттық құрамы»
«Айналмалы бекеттер» әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасын пысықтау. | Әр топ өздеріне үйге берілген «Қазақстан халқының ұлттық құрамы»тақырыбын постерге сызады, «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы келесі топтарға барып пысықтайды, ортаға шығып постерді қорғайды.
|
20мин | НегізгіБөлімЖаңа сабақ
| 1. Жаңа сабақпен танысу үшін әр топқа оқулықтағы «Халықтың орналасу ерекшелігі. Қала халқы» тақырыбы беріледі.«Ойлан, жұптас, талқыла», «Түртіп алу», «Өкіл», «Сиқырлы қалам» әдістері арқылы жұмыс жасатады, постер қорғатады. Өздерін бағалау үшін «Бармақ», «Бағдаршам» әдістері пайдаланылады. «Қала халқы» бейнекөрініс
| 1. Оқушылар жаңа сабақ бойынша берілген мәтінді жеке оқып танысып шығады, «Түртіп алу» әдісі арқылы дәптерлеріне терминдерді, маңызды тұстарын жазып алады. Келесі қадам «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жұбымен талқылайды, жұппен талқылап болған соң топпен талқылап ойларын ортаға салады, топпен жұмыс барысында «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы кезекпен сөйлейді. Топтағы талқылау аяқталған соң «Өкіл» әдісі арқылы топтың бір мүшесі келесі топқа барып түсіндіреді. Келесі қадам әр топ постерге мәтіннен түсінгендерін жазып, сызып қорғайды.«Бармақ», «Бағдаршам» әдістерін пайдалану арқылы жаңа сабақты түснігендерін пысықтай түседі. «Қала халқы» бейнекөрінісін көреді. |
5мин | ҚорытындыСабақты бекіту, Қорытындылау, Кері байланыс орнату | Мұғалім сабақты қорытындылайды, «БББ» әдісін түсіндіреді. Үйге «Халықтың орналасу ерекшелігі. Қала халқы» тақырыбын және «Ципф» ережесіне сай график сызу тапсырмасы беріледі. | Оқушылар «БББ» әдісі арқылы бүгінгі сабақта алған әсерлерін жазады. Үй тапсырмасын жазып алады. «Ципф» ережесі бойынша график сызады. |