Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп:
ШҚО Абай ауданы Кеңгірбай би ауылы
«Шәкерім атындағы орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты -жөні:
Абылхаева Марзия Абылхаевна
Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Қырқүйек 2018
3535
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: ХимияҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар | Мектеп: ШҚО Абай ауданы Кеңгірбай би ауылы«Шәкерім атындағы орта мектебі» КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты -жөні: Абылхаева Марзия Абылхаевна | |
Сыныбы: 7 | Қатысқаны: 10 | Қатыспағаны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | Элемент, қоспалар және қосылыстар.Лабораториялық тәжірибе №1 «Заттардың қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру» | |
Оқу мақсаттары: | 7.4.1.1 элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну 7.4.1.2 таза заттың құрамы тұрақты екенін білу7.4.1.3 элемент – жай зат, қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу. | |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: | |
Бағалау критерийлері: | ||
Тілдік мақсаттар: | Пәнге қатысты лексика және терминология:элемент, қосылыс, қоспа, атом, зат, химиялық реакция, түрлі/тұрақты пропорция, атомдар, ажырату, қайтымды, қайтымсыз, дәлел, араластыру, жағу Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Зертханада қауіпсіздік өте маңызды, себебі…Х-ты бөліп алу У-пен салыстырғанда көбірек/азырақ қиындық туғызады, себебі... қосылыстар Х болып табылады/ие, ал Уқосылыстар болып табылады/ иеҚоспалар қосылыстардан қалай ажыратылады?У қарағанда Х бөліп алу анағұрлым/азырақ қиындық туғызады, неге?Егер араластырған/жаққан/ қыздырғанда A және B бірге C болып табылады,онда Д не болғаны | |
Құндылық: | Әлемдік және өңірлік деңгейлерде негізгі құндылықтар: құрмет, өмір бойы білім алу, ынтымақтастық | |
Пәнаралық байланыс: | Физика (зат және дене) | |
АКТ қолдану дағдылары: | Интербелсендді тақта , презентация, кестелер, графиктар, видеокөрсетілім | |
Бастапқы білім: | 7.1.1.1 «Химия» ғылымының нені оқытатынын білу7.1.1.2 химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және сақтау |
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин 4 мин | Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. 1.Психологиялық ахуал туғызу-Сәлеметсіздер ме балалар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын. «Жылы алақан» психологиялық тренингін өткізейікТопқа бөлу: 1,2,3 әдісімен екі топқа бөлінеді. Үй жұмысы: сыныппен жұмыс С: «Серпілген сұрақтар» тәсілі Саралау: диалог, қолдау көрсету М: «Химия пәніне кіріспе.» үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар қояылады, топтағы оқушылар жауап береді. | ҚБ «Самайлик» |
Сабақтың ортасы2 мин 3 мин 4 мин 20 мин 6 мин | Миға шабуыл. Саралау: тапсырма арқылыМ: Біздің айналамызды қоршаған заттар өте көп.Төменде берілген заттардан нені байқай аласыздар? Оқушылар өз жауаптарын ұсынады. М: Ендеше, бүгінгі сабағымызда не өтеміз деп ойлайсыңдар? О: Оқушылар өз жауаптарын ұсынады. (таза зат, қоспа, қосылыс, элемент.М: Ендеше, бүгін біздің өтетін тақырыбымыз «Элемент, қоспа, қосылыс» деп аталады.Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстырылады.Электрондық оқулықпен жұмысСаралау: дереккөз Оқушылар «Элемент, қоспа, қосылыс» тақырыбы туралы тыңдап, түсінік алады. ТЖ: «Карталарды сұрыптау» тәсілІ топқа: 1-тапсырма: Төменде берілген суретте А, В, С, Д әртүрлі заттар берілген. «Карталарды сұрыптау» тәсілТ: 2-тапсырма Су Алтын Газдалған сусын Қант Қола Түтін ҚБ: Смайликтер арқылы З. Ж. №1 зертханалық жұмыс Тақырыбы: «Заттарды, олардың қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру»Саралау: қарқынды, қорытындыКеректі құрал жабдықтар мен реактивтер: 5г темір ұнтағы, 5г күкірт, темір сульфиді, су, сынауық, магнитЭксперимент-1: А деңгейі Таза зат темір, күкірттің салыстырмалы сипаттамалары Мақсаты: 1. Таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу 2. Таза заттар тұрақты өз қасиеттерінің болатындығына көз жеткізуБағалау критерийі Білім алушы Дескриптор: Эксперимент-2: В деңгейі Тақырыбы: Темір және күкірт қоспасын дайындау, бақылау Керекті құрал жабдықтар мен реактивтер: 5г темір ұнтағы, 5г күкірт, темір сульфиді, су, сынауық, магнит, сүзгі қағазыМақсаты: Экспериментте заттарды араластырғанда қоспадағы заттардың қасиеттері өзгереме екенін анықтайды және олардың қасиетіне сәйкес бөлуді ұсынады.Бағалау критерийі: Дескриптор: «Идея туралы ойлар» тәсіліСұраққа жауап берген кезде, бұл идея туралы өзгелердің ойларын сұрау жолымен ойлау логикасын ашыңыз. Мысалы: «............идея туралы қалғандары не ойлайды»Саралау: тапсырма5-тапсырма: Төменде берілген сұраққа дәлелді жауап беріңіз. Гранит таза зат па, әлде қоспа ма?ҚБ : от шашу | ҚБШапалақтау Электронды оқулықпен жұмыс ҚБ: Бас бармақ арқылы ҚБ: Смайликтер арқылы Дескриптор дескриптор Дескриптор ҚБ : от шашу |
Сабақтың соңы2 мин 2 мин | Кері байланыс«5-5-1» Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.Үйге тапсырма: | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Үй тапсырмасын диалог және қолдау арқылы саралаймын. Көмек қажет оқушыларға басқа оқушылар және мұғалім бағыт-бағдар беріп қолдау көрсетеді. Сабақтың мәтінін тексеру үшін дереккөз саралау жүргізіледі. Зертханалық жұмыс арқылы қорытынды саралау жасалады. Тапсырмалар арқылы зерек әрі белсенді оқушылар анықталады, қарқыны төмен оқушыларға көмек, қолдау көрсетіледі. Келесі саралау тапсырма арқылы өткізіледі. Оқушылар бұл арқылы өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланады. Сабақ соңында шығармашылықтарын дамытуға бағытталған тапсырма саралауды қолданамын. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқушылар дескриптор арқылы бір-бірлерін бағалайды, топтық бағалау, бағдаршам, стикер, бас бармақ, от шашу тәсілдері қолданылады. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Оқушылардың жас ерекшеліктеріне, оқу деңгейіне байланысты тапсырмалар беріледі. Барлық қауіпсіздік ережелері сақталады. Белсенді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы қимыл-қозғалыстар жасалынады. |
Сабақ бойынша рефлексия Жаңа сабақты өзін-өзі бағалау арқылы деңгейленген зертханалық жұмыс бердім.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |