Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
10
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы жүреді.
-
«Санау»
әдісімен топқа бөліп
отырғызу.
- 1,2,3,4-ке
саналып, топқа бірігіп отыра
қалыңдар.
- Топқа ат
қойыңдар.
- Топ
басшысын сайлап, топ ережесін еске
түсіріңдер.
Өткен сабаққа шолу, жаңа
сабаққа кіріспе:
А)Үй тапсырмасын
тексеру.
Ә)
Сұрақ-жауап:
- Өткен сабақта қандай
тақырыпты өттік?
-Атау септігінің сұрақтарын
кім айтады?
-Атау септігінің жалғаулары
қандай?
-Ілік септігінің сұрақтарын
кім айтады?
-Ілік септігінің сұрақтары
қандай?
-Бүгінгі сабақта да ілік
септікті ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Сабақ
мақсатын хабарлау.
|
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Топ басшысын
сайлайды.
Топ ережесін еске
түсіреді.
Тапсырма
тексертеді.
Тақырыпты, сабақ
мақсатын анықтайды.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын
толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
15
мин
|
Жаңа
сабақ
(Ұ) 1-тапсырма
- «Ашық микрофон»
әдісі.
41-жаттығу.
Мәтінді тыңдап, үлгіге сай
бір-біріңе жер сілкінісі болған жағдайда не істейтіндеріңді
анықтауға бағытталған сұрақтар қойыңдар.
42-жаттығу.
Сөйлемдерді тыныс белгісін
қойып, көшіріп жазыңдар.
Ілік септігіндегі сөздерді
табыңдар.
Жаңартаудың,
жаңбырдың
Олардың сөйлемде қандай мүше
болып тұрғанын айтыңдар.
Ж: Тұрлаусыз
мүше.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
- Ілік септігіне мысалдар
келтір.
Сергіту
сәті: «Қаражорға»
биі.
(Т) 2-тапсырма - «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
43-жаттығу.
Мұз жарылып суға түсіп кеткен
адамға қалай көмектесуге болады? Қасына баруға болмайды, өзің де
түсіп кетуің мүмкін. Осындай жағдайда дұрыс болатын әрекеттерді
жазыңдар.
-Айқайлап үлкендерді
көмекке шақыру.
-Судағы адамға арқан немесе
шаңғы таяғын лақтыру.
44-жаттығу.
Табиғаттағы қауіпті
жағдайларда не істейтініңді ойланып, айтып
беріңдер.
|
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
Мәтінді тыңдап, үлгіге сай
диалогке түседі-2балл.
Сөйлемдерді тыныс белгісін
қойып, қатесіз көшіріп жазады-2балл.
Ілік септігіндегі сөздерді
анықтайды,
қандай мүше болып тұрғанын
айтады-1балл.
Мұз жарылып суға түсіп кеткен
адамға көмектесу жағдайын анықтайды-1балл.
Осындай жағдайда дұрыс болатын
әрекеттерді жазады-2балл.
Табиғаттағы қауіпті
жағдайларда не істейтініңді ойланып, айтып
береді-2балл.
|
Қазақ тілі 4 сынып
оқулығы
2-бөлім
|