Материалдар / Иммунитет .Иммунитеттің түрлері:туа пайда болған және жүре пайда болған иммунитет.

Иммунитет .Иммунитеттің түрлері:туа пайда болған және жүре пайда болған иммунитет.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға түрлі жұқпалы аурулардан қорғану жолдары туралы мәлімет беріледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
4548
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім:

Заттардың тасымалдануы

Мектеп:№3Алға қазақ орта мектебі

Күні:

Сынып: 8

Мұғалім:Лукпанова Жанат Тажгариевна

Қатысқандар:25 Қатыспағандар:1

Сабақтың

тақырыбы

Иммунитет .Иммунитеттің түрлері:туа пайда болған және жүре пайда болған иммунитет. Екпенің (вакцин) түрлері және оның жасанды иммунитетті қалыптастырудағы маңызы. Жұқпалы аурулардың алдын алу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

8.1.3.6 - аурудың алдын алудағы вакцинацияның рөлін бағалау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушыларға орындау үшін - аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін талдау

Оқушылардың басым бөлігіне:аурудың алдын алудағыекпенің (вакцин) түрлері және оның жасанды иммунитетті қалыптастырудағы маңызын сипаттау

Кейбір оқушы орындау үшін:қосымша ақпараттарды пайдалана отырып ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы екпе, құтырмаға қарсы екпе, АКДС препараттарының негізін тұжырымдау

Бағалау критерийі

1.Аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін талдайды.

2.Аурудың алдын алудағыекпенің (вакцин) түрлері және оның жасанды иммунитетті қалыптастырудағы маңызын сипаттайды.

3. Қосымша ақпараттарды пайдалана отырып ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы екпе, құтырмаға қарсы екпе, АКДС препараттарының негізін тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы екпе, құтырмаға қарсы екпе, АКДС препараттары сарысу,аурудың алдын алатын вакциналар

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы/:

Вакцинация түрлері……….

Менің ойымша емдік сарысу…

Вакцинацияның рөлі………

Құндылықтарға баулу

-Білімді көзі ашық көкірегі ояу болуға ұмтылу –біздің қанымызда бар қасиет .

-Денсаулықты сақтау. Ауырып жол іздегенше-ауырмаудың жолын ізде

Пәнаралық байланыс

Медицина - иммунитет тапшылық ауруларының түрлерін түсіндірген кезде белгілері туралы айтылады

Валеология - аурудың алдын алу

Фармакология- вакциналар

Алдыңғы білім

8.4.3.1-қарапайымдар,саңырауқұлақтар,бактериялар мен вирустар қоздыратынмен туындайтын аурулардың ерекшеліктерін сипаттау және алдын алу шараларын сипаттау

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Топқа бөлу

3 минут

















Сабақтың басы

5 минут

С. Психологиялық ахуал:

Топқа бөлу .Қима қағаздағы термин сөздер арқылы оқушыларды топтастыру. (3топқа)Термин сөздерді таңдап аламыз.

Медицалық карта,вакцинация,емдік сарысу.

«Миға шабуыл» таңдалған суреттер арқылы топтардан сурет туралы қысқаша ақпарат сұрап, бүгінгі тақырыпты ашып аламын.

Д.Оқушылар «Про прививки надо знатьВсе!Спаси своего ребенка!» бейнеролигін көреді.

Сұрақтар:

  1. Бейнеролик не туралы деп ойлайсыздар?

  2. Бұл вакцинада қандай ерекшелік бар?

  3. Сарысуды не үшін енгізу керек екендігін түсіндіріңдер ?

  4. Вакцинация не үшін енгізіледі?

  5. Сіз қалай ойлайсыз вакцинацияның рөлі нені білдіреді?

Сұрақтары арқылы бейнебаянға шолу жасалады және сабақ тақырыбы, зерттеу сұрағы нақтыланады.


































Сабақтың ортасы

25минут



















































































































































Сабақтың соңы

Кері байланыс



4 минут




\Рефлексия

3 минут


Тж. «Ротация» әдісі

- Аурудын алдын алудағы вакцинацияның рөлі

- Екпенің түрлері және оның маңызы

- Қосымша ақпараттарды пайдалана отырып ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы екпе, құтырмаға қарсы екпе, АКДС препараттарының маңызы


Бағалаукритерийлері

Дескриптор

Вакцинация түрлерін еске сақтайды

-Емдік сарысуды не үшін енгізу керек екенін танысады

-Жұқпалы аурулардың алдын алу туралы ұғым қалыптасады


-Екпе туралы біледі;


-Жасанды иммунит пайда болғанын талқылайды

  • - Антидене қалыптасуы туралы тұжырым жасайды, берілген суреттермен сипаттайды.


Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ»

Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы. Олардың ұғу деңгейін тексеремін.


Ж.«Жалған» немесе «Ақиқат»

(С) Ақиқат/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолын көтереді, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.

Сұрақ

А

Ж

Вакцина –бұл тіршілігі жойылған немесе әлсіздендірілген ауру


Т


Иммунитет құбылысын лейкоциттердің бір түрі қамтамасыз етеді.



F

Жасанды иммунитет медициналық препараттар емдік сарысу немесе вакцина енгізген соң пайда болады.

T


Табиғи иммунитет бір аурумен ауырған соң қалыптасады.

T


Жасанды иммунитет туа пайда болады.


F

Емдік сарысудың рөлі өте зор.

T


Жаңа туған нәрестенің қанының құрамында антиденелер болады

T


Дескриптор:

  • Вакцина туралы сөйлемнің ақиқат екенін біледі біледі;

  • Иммунитет құбылысын лейкоцитиһін бір түрі қамтамасыз ететін жалған екендігін біледі;

  • Жасанды иммунитет вакцинадан соң п.б болуы ақиқат екенін біледі;

  • Ауырған соң табиғи имммунитеттін қалыптасуы ақиқат екенін біледі;

  • Жасанды иммунитет туа пайда болуы жалған екенін біледі;

  • Емдік сарысудың рөлін бағалай біледі;

  • Жаңа туған нәрестенің қан құрамында антидененің болуы ақиқат екенін біледі;


ҚБ. “Мадақтау” әдісі (керемет, жарайсың,пікір айту)

Ж. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі

1.Вакцинация дегеніміз-

2.Антидене-

3.Емдік сарысу-

Дескриптор:

-Термин сөздерге анықтама береді;

ҚБ.«Жұлдызша» әдісі арқылы мадақтау (стикер)


«ПОПС формуласы»

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін....».

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


«Ашық микрофон» әдісі





Не білдің....?

Не үйрендің.....?

Не білгің келеді....?

Не қиын болды.......?
































http:// textbooks.nis.edu.kz

А.Р.Соловьева
Б.Т. Ибраимова

Алматы. «Атамұра» 2018 93-95 беттер




Атамұра.2018













Жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. 8 сынып














Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. 8 сынып

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ