Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушыларға орындау
үшін - аурудың алдын алудағы
вакцинацияның ролін талдау
Оқушылардың басым
бөлігіне:аурудың алдын алудағыекпенің
(вакцин) түрлері және оның жасанды иммунитетті қалыптастырудағы
маңызын сипаттау
Кейбір оқушы орындау
үшін:қосымша ақпараттарды пайдалана
отырып ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы екпе, құтырмаға қарсы екпе, АКДС
препараттарының негізін тұжырымдау
|
Бағалау
критерийі
|
1.Аурудың алдын алудағы
вакцинацияның ролін талдайды.
2.Аурудың алдын алудағыекпенің
(вакцин) түрлері және оның жасанды иммунитетті қалыптастырудағы
маңызын сипаттайды.
3. Қосымша
ақпараттарды пайдалана отырып ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы екпе,
құтырмаға қарсы екпе, АКДС препараттарының негізін
тұжырымдайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәндік лексика және
терминология:
ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы
екпе, құтырмаға қарсы екпе, АКДС препараттары сарысу,аурудың алдын
алатын вакциналар
Диалог құруға/жазылымға
қажетті сөздер топтамасы/:
Вакцинация
түрлері……….
Менің ойымша емдік
сарысу…
Вакцинацияның
рөлі………
|
Топқа
бөлу
3
минут
Сабақтың
басы
5
минут
|
С. Психологиялық
ахуал:
Топқа бөлу .Қима қағаздағы
термин сөздер арқылы оқушыларды топтастыру. (3топқа)Термин сөздерді
таңдап аламыз.
Медицалық
карта,вакцинация,емдік сарысу.
«Миға
шабуыл» таңдалған суреттер арқылы
топтардан сурет туралы қысқаша ақпарат сұрап, бүгінгі тақырыпты
ашып аламын.
Д.Оқушылар «Про прививки
надо знатьВсе!Спаси своего ребенка!»
бейнеролигін
көреді.
Сұрақтар:
-
Бейнеролик не туралы деп
ойлайсыздар?
-
Бұл вакцинада қандай ерекшелік
бар?
-
Сарысуды не үшін енгізу керек
екендігін түсіндіріңдер ?
-
Вакцинация не үшін
енгізіледі?
-
Сіз қалай ойлайсыз
вакцинацияның рөлі нені білдіреді?
Сұрақтары арқылы бейнебаянға
шолу жасалады және сабақ тақырыбы, зерттеу сұрағы
нақтыланады.
|
|
Сабақтың
ортасы
25минут
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
4
минут
\Рефлексия
3
минут
|
Тж. «Ротация»
әдісі
- Аурудын алдын алудағы
вакцинацияның рөлі
- Екпенің түрлері және оның
маңызы
-
Қосымша ақпараттарды пайдалана
отырып ИРС-19, БЦЖ, шешекке қарсы екпе, құтырмаға қарсы екпе, АКДС
препараттарының маңызы
Бағалаукритерийлері
|
Дескриптор
|
Вакцинация
түрлерін еске
сақтайды
-Емдік сарысуды не үшін енгізу
керек екенін танысады
-Жұқпалы аурулардың алдын алу
туралы ұғым қалыптасады
|
-Екпе туралы
біледі;
-Жасанды иммунит пайда
болғанын талқылайды
|
Қалыптастырушы бағалау:
«Басбармақ»
Оқушылардың басбармақтарын
көрсету арқылы. Олардың ұғу деңгейін
тексеремін.
Ж.«Жалған» немесе
«Ақиқат»
(С) Ақиқат/Жалған (True/False)
әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған
ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді,
жалған болса екі қолын көтереді, білмейтін ақпарат болса басын
шайқайды.
Сұрақ
|
А
|
Ж
|
Вакцина –бұл
тіршілігі жойылған немесе әлсіздендірілген
ауру
|
Т
|
|
Иммунитет құбылысын
лейкоциттердің бір түрі қамтамасыз етеді.
|
|
F
|
Жасанды иммунитет
медициналық препараттар емдік сарысу немесе вакцина енгізген соң
пайда болады.
|
T
|
|
Табиғи иммунитет бір
аурумен ауырған соң қалыптасады.
|
T
|
|
Жасанды иммунитет
туа пайда болады.
|
|
F
|
Емдік сарысудың рөлі
өте зор.
|
T
|
|
Жаңа туған
нәрестенің қанының құрамында антиденелер
болады
|
T
|
|
Дескриптор:
-
Вакцина туралы сөйлемнің
ақиқат екенін біледі біледі;
-
Иммунитет құбылысын
лейкоцитиһін бір түрі қамтамасыз ететін жалған екендігін
біледі;
-
Жасанды иммунитет вакцинадан
соң п.б болуы ақиқат екенін біледі;
-
Ауырған соң табиғи
имммунитеттін қалыптасуы ақиқат екенін
біледі;
-
Жасанды иммунитет туа пайда
болуы жалған екенін біледі;
-
Емдік сарысудың рөлін бағалай
біледі;
-
Жаңа туған нәрестенің қан
құрамында антидененің болуы ақиқат екенін
біледі;
ҚБ. “Мадақтау” әдісі
(керемет, жарайсың,пікір айту)
Ж. «Аяқталмаған сөйлемдер»
әдісі
1.Вакцинация дегеніміз-
2.Антидене-
3.Емдік
сарысу-
Дескриптор:
-Термин сөздерге анықтама
береді;
ҚБ.«Жұлдызша» әдісі арқылы мадақтау
(стикер)
«ПОПС
формуласы»
Бірінші сөйлем: «Менің
ойымша,....»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен
оны былай түсіндіремін....».
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын....»
Соңғы сөйлем: «Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...»
«Ашық микрофон»
әдісі
Не
білдің....?
Не
үйрендің.....?
Не білгің
келеді....?
Не қиын
болды.......?
|
http://
textbooks.nis.edu.kz
А.Р.Соловьева
Б.Т. Ибраимова
Алматы. «Атамұра» 2018 93-95
беттер
Атамұра.2018
Жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы. 8 сынып
Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырмалар жинағы. 8 сынып
|