Материалдар / Интеллектісі бұзылған оқушыларымен пән мұғалімдері, психолог, логопед, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі, мектеп дәрігері, басқа мұғалімдердің жұмыстары

Интеллектісі бұзылған оқушыларымен пән мұғалімдері, психолог, логопед, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі, мектеп дәрігері, басқа мұғалімдердің жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Интеллектісі бұзылған оқушыларымен пән мұғалімдері, психолог, логопед, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі, мектеп дәрігері, басқа мұғалімдердің жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
54
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Астана халықаралық университеті

Интеллектісі бұзылған
оқушыларымен пән
мұғалімдері, психолог,
логопед, әлеуметтік педагог,
сынып жетекшісі, мектеп
дәрігері, басқа мұғалімдердің
жұмыстары
Информатика 21-А:
Бадилов Е, Ургенишбай
Абылайхан, Закиров Е,
Дарьябаев Ж

Кіріспе
Ақыл-ойы бұзылған оқушылармен жұмыс жасаубұл заманауи білім беру жүйесінің маңызды
аспектісі, ол әртүрлі мамандардың арнайы
көзқарасы мен кешенді өзара әрекеттесуін
талап етеді. Интеллекттің бұзылуы студенттер
үшін де, тәрбиешілер үшін де ерекше
қиындықтар тудыруы мүмкін. Бұл презентацияда
біз
пән
мұғалімдерінің,
психологтардың,
логопедтердің,
әлеуметтік
педагогтардың,
сынып жетекшілері мен мектеп дәрігерлерінің
оқушылардың осы санатымен тиімді жұмыс
жасаудағы рөлін қарастырамыз. Практикалық
әдістерді зерттеу, сондай-ақ табысты жұмыс
мысалдары әр баланың біліміне ынтымақтастық
пен интеграцияланған тәсілдің маңыздылығын
түсінуге көмектеседі.

Пән мұғалімдерінің рөлі
Ақыл-ойы бұзылған оқушылармен жұмыс
жасаудағы пән мұғалімдерінің рөлі сөзсіз
шешуші болып табылады. Олар белгілі бір пәндер
бойынша сараптамалық білімге ие және оқу
материалын
әр
оқушының
жеке
қажеттіліктеріне бейімдеу мүмкіндігіне ие.
Олардың оқу әдістері мен ақпаратты ұсыну
формаларын бейімдей отырып, әр баланың
танымдық
қабілеттерінің
деңгейін
және
қабылдау ерекшеліктерін ескеруі маңызды. Пән
мұғалімдері сыныпта эксклюзивті атмосфера
жасайды, онда әр оқушы оқу процесінде
қиындықтарды жеңе отырып, өз әлеуетін аша
алады.

Психологтың рөлі
Ақыл-ойы бұзылған оқушылармен жұмыс
жасаудағы психологтың рөлі өте маңызды.
Психологиялық қолдау студенттерге олардың
ерекшеліктеріне байланысты туындауы мүмкін
эмоционалды және мінез-құлық мәселелерін
шешуге көмектеседі. Психолог сонымен қатар
психологиялық
түзету
жүргізеді
және
оқушыларға оқу мен әлеуметтік бейімделудегі
қиындықтарды жеңуге көмектесетін өзін-өзі
басқару
стратегияларын
дамытады.
Психологтың әр оқушыға жан-жақты қолдау мен
дамуды қамтамасыз ету үшін басқа мамандармен
және ата-аналармен тығыз жұмыс істеуі
маңызды.

Логопед
Логопед сөйлеу және тіл дағдыларын дамыту мен
түзетуде

ақыл-ойы

бұзылған

студенттерге

көмектесуде шешуші рөл атқарады. Олардың
жұмысы

балаларға

артикуляция,

сөздік,

грамматика және сөйлеуді түсіну мәселелерін

шешуге көмектесуге бағытталған. Логопед әр
оқушының

ерекшелігін

бағдарламалар
Сонымен

мен

қатар,

ескеретін

жеке

әдістемелерді

әзірлейді.

логопедиялық

сабақтар

интеллектісі бұзылған балаларда қарым-қатынас

дағдылары мен өзіне деген сенімділікті дамытуға

ықпал етеді, бұл сәтті әлеуметтік бейімделу мен
оқу үшін маңызды.

Әлеуметтік тәрбиеші оқу және әлеуметтену процесінде ақыл-ойы
бұзылған оқушыларды қолдауда баға жетпес рөл атқарады. Олардың
міндеті - балаларға әлеуметтік дағдыларды дамытуға, мектеп ортасына
бейімделуге және басқалармен қарым-қатынас жасауға көмектесу.
Әлеуметтік педагогтар психологиялық қолдау көрсетеді, жанжалдарды
шешуге

көмектеседі,

өзін-өзі

реттеу

және

әлеуметтік

бейімделу

дағдыларын үйретеді. Олар сондай-ақ ата-аналармен және мұғалімдермен

Әлеуметтік тәрбиеші

әр оқушы өзін сенімді және белсенді сезінетін қолайлы білім беру ортасын
құру үшін жұмыс істейді. Әлеуметтік педагогтың жұмысы интеллектісі
бұзылған оқушылардың өзін-өзі бағалауы мен тәуелсіздігін дамытуға
ықпал етеді.

Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі ақыл-ойы бұзылған оқушылардың
өмірінде маңызды рөл атқарады, сыныпта қолдау және
инклюзивті атмосфера жасайды. Олардың міндеті тек
академиялық прогресті қамтамасыз етуді ғана емес,
сонымен қатар әр оқушының әлеуметтік бейімделуі мен
әл-ауқатын

қамтамасыз

етуді

қамтиды.

Сынып

жетекшілері оқуға деген оң көзқарасты қалыптастыру,
өзін-өзі бағалау мен тәуелсіздікті дамытуға жәрдемдесу,
сондай-ақ ата-аналармен және басқа мамандармен өзара
іс-қимылды ұйымдастыру бойынша жұмыс істейді. Олар
интеллекті бұзылған оқушылардың қоғамдық және оқу
ортасына сәтті интеграциялануына жағдай жасайды.

Мектеп дәрігері ақыл-ойы бұзылған оқушылардың денсаулығы мен әл-

ауқатына қамқорлық жасауда маңызды рөл атқарады. Олардың міндеті
медициналық қызмет көрсетуді ғана емес, сонымен қатар ыңғайлы оқу
процесіне

жағдай

жасауды

да

қамтиды.

Мектеп

дәрігерлері

оқушылардың денсаулығына медициналық бақылау жүргізеді, оларға
және олардың отбасыларына денсаулық пен гигиена мәселелері

Мектеп дәрігері

бойынша кеңес береді. Олар сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар
студенттерге арналған жеке денсаулық жоспарларын әзірлейді және әр
балаға

жан-жақты

ынтымақтасады.

қолдау

көрсету

үшін

басқа

мамандармен

Интеллекті бұзылған
оқушылармен сәтті жұмыс
істеудің мысалдары
1. Жеке білім беру бағдарламалары: Пән
мұғалімдері, арнайы білім беру мамандары және
ата-аналар бірлесіп әр оқушының нақты
қажеттіліктерін ескере отырып, Жеке оқу
жоспарларын жасайтын жобалар.
2. Позитивті тәсіл әдістемесі: оқушылардың
академиялық
және
әлеуметтік
жетістіктеріне ықпал ете отырып, олардың
сенімділігі мен тәуелсіздігін дамытуды
қолдайтын
оқытуға
оң
көзқарасқа
негізделген бағдарламалар.

3. Инклюзивті бастамалар: интеллектуалды
кемістігі бар студенттердің стигматизациясыз
және кемсітусіз пирстерді үйренуге және
олармен өзара әрекеттесуге мүмкіндігі бар
Инклюзивті ортаны құруға бағытталған жобалар.

4. Пәнаралық ынтымақтастық: әр түрлі саладағы
мамандардың
мұғалімдердің,
психологтардың,
логопедтердің, әлеуметтік тәрбиешілердің және мектеп
дәрігерлерінің бірлескен жұмысының мысалдары, олар
интеллектісі бұзылған оқушыларға жан-жақты қолдау
көрсетеді.
5. Мектеп өміріне Интеграция: ақыл-ойы бұзылған
оқушылардың мектеп өміріне белсенді қатысуына
ықпал ететін бағдарламалар, соның ішінде
спорттық іс-шараларға, өнер көрмелеріне және
басқа да қоғамдық іс-шараларға қатысу.

Бұл мысалдар мұғалімдердің, мамандардың және
ата-аналардың ақыл-ойы бұзылған оқушыларды
табысты оқыту мен әлеуметтік бейімдеуді
қамтамасыз етудегі бірлескен күш-жігерінің
тиімділігін көрсетеді.

Бірнеше ел интеллекті бұзылған
оқушылармен жұмыс істеудің
озық әдістерімен ерекшеленеді:

Финляндия

Финляндия:
Финляндия
көбінесе
инклюзивті
білім
беруді қоса алғанда, білім беру
саласындағы жетекші елдердің
бірі ретінде аталады. Фин
мектептері
әр
оқушының
қажеттіліктеріне назар аудара
отырып, олардың әлеуметтік
және
академиялық
дамуын
ынталандыра
отырып,
оқытудың
жеке
тәсілдерін
қолданады.

Жаңа Зеландия:
Жаңа Зеландия: Жаңа Зеландия
сонымен
қатар
инклюзивті
білім
беру
саласын
қоса
алғанда,
білім
берудің
инновациялық
тәсілдерімен
танымал. Мұнда сараланған
оқыту
әдістері
белсенді
қолданылады, сонымен қатар
ерекше
қажеттіліктері
бар
оқушыларға
кең
қолдау
көрсетіледі.

Швеция

Дания

Швеция: Швеция инклюзивті
білім
берудегі
прогрессивті
тәсілдерімен танымал. Мұнда
барлық оқушылар үшін тең
мүмкіндіктер жасауға, соның
ішінде
мамандар
арасында
жеке
қолдау
мен
ынтымақтастықты қамтамасыз
етуге баса назар аударылады.

Дания: Дания сонымен қатар
инклюзивті
білім
беруде
көшбасшы болып табылады.
Мұнда әр оқушының оңтайлы
дамуын қамтамасыз ету үшін
мұғалімдер, мамандар және
ата-аналар
арасындағы
коучинг және ынтымақтастық
әдістері кең таралған.

Интеллектісі бұзылған оқушыларымен жұмыс істеудегі ең озық әдістері бойынша қазақстан мен
финляндияның білім беруіне салыстырмалы талдау

Интеллекті бұзылған оқушылармен жұмыс істеу
әдістері

Қазақстан

Финляндия

Жеке қолдау және саралау

әртүрлі аймақтарда қолданылады, бірақ біркелкі
емес.
Мұғалімдер командалары көбінесе оқытуды
жекелендіру үшін шектеулі ресурстарға ие

Білім беру практикасында кең таралған.
Оқытуды даралау мен саралаудың озық
тәжірибелері

Бірлескен оқыту

Іске асыру, бірақ одан әрі дамуды қажет етеді

Оқушылар арасындағы ынтымақтастық пен өзара ісқимыл белсенді түрде жүзеге асырылады,
ынталандырылады

Көрнекі және интерактивті оқыту әдістерін қолдану

Тәжірибе жасалады, бірақ тиісті ресурстар мен
жабдықтардың жетіспеушілігімен шектелуі мүмкін

Оқытуда визуалды және интерактивті әдістерді
белсенді қолдану

Бейімделетін оқыту стратегияларын дамыту

Іске асыру, бірақ жақсартуды қажет етеді

Ерекше қажеттіліктері бар оқушылар үшін
бейімделген оқыту стратегияларын белсенді дамыту
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!