Мерзімі: 07.11.2018Мұғалім: Сағынбаева Гүлмира МұратқызыСабақ тақырыбы: Іс әрекеттегі зерттеу- тәжірибені жетілдірудің тиімді жолы |
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 48-49 бетҮлестірмелі нұсқаулық 4 апта 15 тарау |
Мақсаты: Іс-әрекетті зерттеуді жүргізе алатындай теориялық және тәжірибелік білім алуға жағдай жасауОқу нәтижесі: - Мұғалімдер іс әрекетті зерттеу және сыныпта жүзеге асыру тәсілдері туралы білімді меңгереді.- Мұғалімдер іс әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру тәсілдерін жоспарлай алады.- Мұғалімдер іс әрекетті зерттеуді жүргізу үшін қандай деректер қажет екенін анықтай алады.Түйінді идеялар: Actionresearch сынып жағдайында кедергілерді шешетін тәсіл.Іс-әрекетті зертеу мұғалімдерге өздерінің қандай мұғалім екенін білуге және оқыту мен оқу үдерісі туралы сын тұрғысынан ойлауға көмек беретін тәсіл. |
Әдістер: ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ қолдану |
Тапсырмалар
| Коуч іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Сәлемдесу2 мин | Қош келіпсіздер, құрметті әріптестер!Мен бүгін сіздерге құр қол емес қорапшамен келіп отырмын, біз қорапшаға коучинг тақырыбы бойынша әлі де ораламыз. | Мақсатпен танысып, мақсатқа жетуге тырысады. |
Психологиялық ахуал2 мин | «Ақ тілек» . Түрлі –түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: қалам, кітап, айна, білім, қалам, су, аспан, теңіз, күн т.с.с.. Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады. Тілек шеңбер бойымен жалғасады.Айтылған тілектеріңізге көп рахмет, жұмыс істеуге дайынбыз деп ойлаймын. | Берілген сөздерді қатыстырып тілектерін бір-біріне арнайды. |
Топқа бөлу3 мин | Стикерде жазылған «Мектеп», «Табиғат» тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу.Келісім шарт құру: «Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «Табиғат» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ болады. Сонымен бізде екі топ құрылды. | Топ атына сай таныстырылым жасалады. |
«Миға шабуыл» әдісі5 мин | Бүгінгі коучингтің тақырыбы:«Іс әрекеттегі зерттеу- тәжірибені жетілдірудің тиімді жолы». Мақсатпен таныстыру. Іс-әрекетті зерттеуді жүргізе алатындай теориялық және тәжірибелік білім алуға жағдай жасау. Мектепте пән мұғалімі немесе сынып жетекшісі ретінде сыныптың бір қатар мәселелерін кездестіреміз. Ол үшін не істеу керек? Жауап біреу ғана: барлығын зерттеу керек. Іс-әрекетті зерттеу тақырыбы бойынша не білесіздер,сол туралы ойланып жазыңыздар. | Топтар талқылайды және параққа жазады. Ақпаратпен алмасады. Бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды. |
Ой қозғауАКТ10 мин | Іс-әрекетті зерттеу деген не?Кәнекей іс-әрекетті зертеу деген не, соны талқылайық?Видео көру: «Іс –әрекетті зерттеу» | Видео көріп өз білімдерін байланыстырады |
Ойлану«Сиқырлы конверт»
| Ал енді кезек конверт келді, конверт ішінде не бар деп ойлайсыздар? Сиқырлы ковертті ашайық. Оның ішінде не жатқанын көрейік (зерттеу жүргізу үшін кезекпен атқарылатын жұмыстарды бейнелейтін суреттер орналасқан) және де осы заттардың бәрін слайдта көрсетейік. Сонымен іс-әрекетті зерттеуді қандай тірек сөздерді қолданып сипаттауға болады? | Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады |
«Ойлан. Бірік. Талқылы» әдісі10 мин | Зерттеу кезектерін ұсынамын:1.Лупа. Іс-әрекетті зерттеуді неден бастаймыз. Қатысушылардың жауабы: Мәселеден.(Мәселе сөзі шығады). Мәселеден бастаймыз.Сыныпта өзіңізді толғандырын жүрген мәселе. Ол неге бұлай?Несі дұрыс емес? Неліктен ?2.Дәптер, сауалнама. Әрі қарай? Қатысушылар: Мәселені қайдан көрдік немесе анықтадық. Келесі қадам: Мәселе туралы деректер жинау, оларды талдау ( Деректер жинау сөзі шығады)3.Нысана. Әрі қарай? Қатысушылар: Мақсат қоямыз. (мақсат сөзі шығады). Болашақта неге қол жеткізгіңіз келеді? Нені алғым, көргім келеді? Қалай қол жеткіземін? (осы сұрақтардың жауабы зерттеушінің көздеп отырған мақсаты болады)4.Таза қағаз. Әрі қарай? Қатысушылар: Біз өзіміздің ойымызды өткізетін іс-шараларға жазамыз ( әрекет ету сөзі шығады). Коуч қағазды аударған кезде сабақ жоспары шығады . Біздің жаңа идеяларымыз қағазға жазылады .Сондықтада бұл қағаз беті зерттеу жобасына айналады.4.Фотоаппарат, видео камера. Қатысушылар: Дәлелдемелер жинаймыз (дәлелдеме сөзі шығады). Дәлелдемелерді не үшін жинаймыз. Қатысушылар: Өзгерістің болғанын немесе болмағанын білу үшін. Оқушымен пікірлесеміз.5. Плюс және минус белгісі бар стикер . Күтетін нәтижеде өзгеріс бар ма, әлде жоқ па? ( нәтижені бағалау сөзі шығады). Мақсатымызға жеттік пе әлде, жоқ па ? Нені жақсарту керек?6. Спираль. Қалай ойлайсыздар бұған спиральдің қатынасы қанша? Қатысушылар: Біз бірден жоспарланған нәтижеге жете алмаймыз, сондықтан өзіміздің ісімізді мақсатқа жеткенге дейін жалғастырамыз (спиральді слайдтың дәл ортасына қоямыз).7. Диск, блокнот. Іс-әрекетті зерттеудің қорытындысы рефлексивті есеп жазу | Тірек сөздерді пайдаланып зерттеу кезеңдерін сәйкестендіреді. Зерттеу кезеңдерін біледі.
|
Таныстырылым5 мин | « Сыныптағы іс-әрекеті зерттеу» туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру. | Таныстырылымды тыңдайды. Таныстырылымнан кейін тірек сөздерін қайта толықтырады. Өз жұмыстарын басбармақ әдісі арқылы бағалайды. |
Постер жасау10 мин | Топпен жұмыс: Өздеріңізге ортақ мәселе ала отырып, әрбір қадамдарыңызды жоспарлаңыз.Ойлануға арналған сұрақтар:1.Өзіңіз анықтаған қандай негізгі мәселелерді өзгерткіңіз келеді?2.Мақсатқа жетуде зерттеу тақырыптарыңыз қандай болмақ?3. Нәтижелі жұмыстар жүргізілуі үшін тәжірибеңізге қандай әдіс – тәсілдерді енгізер едіңіздер? 4. Қандай нәтиже күтесіздер? | Екі топ зерттеу мәселесін анықтап, мақсат қояды. Мақсатқа негіздеп тақырыбын анықтайды. Күтілетін нәтижені жорамалдайды. |
Кері байланыс3 мин | Коучин сессиясы туралы ойлары мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Бағалау парағын толтыру ұсынылады. Бағалау парағы
| Бүгінгі тақырыптың ең негізгі және түсініксіз жерлері туралыБағалау парағын толтырады |