Материалдар / Жанармайды бүрку жүйесінің электрондық блоктарының қателерін айқындау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жанармайды бүрку жүйесінің электрондық блоктарының қателерін айқындау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сканерлеуші құрал батареяны немесе сақтандырғыштарды ажыратпай, компьютердің жадында сақталған барлық ақаулықтардың диагностикалық кодтарын өшіре алады. Бұл жағдайда ақаулықтар кодтарын өшіру іске қосылған оталдыру және жұмыс істеп тұрған қозғалтқыш кезінде орындалады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2021
923
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

17.03.2021ж. Тақырып: Жанармайды бүрку жүйесінің электрондық

блоктарының қателерін айқындау.


    1. Жанармайды бүрку электрондық басқару блогының қателері


      1. Ақаулықтардың кодтарын тазалау

Практикада компьютер жадынан кодтарды тазалаудың екі әдісі қолданылады. Жөндеу аяқталған соң, ақауларды қайталауды болдырмау үшін компьютердің қуат көзін өшіру (батареяның жерге тұйықталуын кемінде 10 с ажырату) немесе диагностикалық құралдың көмегімен ақауларды жою қажет. Бір реттік ақаулықтар тізімінде 62 коды сақталады – бұл оперативті есте сақтау құрылғысы ОЗУ (қозғалтқыш) қатесі. Жадты диагностикалық құрал арқылы тазалағанда, «Қателер», «Қалпына келтіру»мәзірін таңдаңыз. Теріс кабельді аккумулятордан ажырату арқылы, компьютердің қуат көзін ажыратуға болады. Бұл сым ажыратылған кезде, радиоқабылдағышты электрондық реттеу сияқты басқа да кірістірілген жады деректері жоғалады. Қуат көзі өшірілген немесе қосылған кезде компьютердің зақымдануын болдырмау үшін оталдыру өшірілуі тиіс. Компьютерді тексеру кезінде сіз тест құрылғысының тізбегін қосуға немесе өшіруге болады. Схеманың жұмыс қабілеттілігі қосу (өшіру) фактісі бойынша бағаланады. Сканерлейтін құрал диагностикалық шамның шығу тізбегін, отындық ЭДС, реттеуіш XX (қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде), желдеткіш пен кондиционердің ілінісу релесін тексеруге мүмкіндік береді.

Сканерлеуші құрал батареяны немесе сақтандырғыштарды ажыратпай, компьютердің жадында сақталған барлық ақаулықтардың диагностикалық кодтарын өшіре алады. Бұл жағдайда ақаулықтар кодтарын өшіру іске қосылған оталдыру және жұмыс істеп тұрған қозғалтқыш кезінде орындалады.

Барлық диагностикалық жұмыстар «Диагностикалық тізбекті тексеру» бақылау параметрінен басталады. Бұл басқару элементі жүйені бастапқы тексеруді қамтамасыз етеді. Диагностика жүйелілігінің бұзылуы дұрыс емес қорытындыға әкелуі мүмкін және дұрыс түйіндерді ауыстыруды талап етеді.


      1. ЭББ қате кодтарын ашу

Қате коды бес таңбадан тұрады: Р 0030

Бірінші таңба мынаны көрсете алады:

В - код байланысты жұмысын «шанақ жүйелер»; С-код шасси жүйесіне жатады (жүріс бөлігі);

Р-код қозғалтқыштың және/немесе АБҚ жұмысымен байланысты;

U - код электрондық блоктар арасындағы өзара қатынасу жүйесіне жатады.

Екінші таңба:

    1. OBD-II коды үшін жалпы; 1 және 2 - өндірушінің коды; 3-резерв.

Үшінші таңба-ақаулық түрі:

    1. отын жүйесі немесе ауа беру; 2-отын жүйесі немесе ауа беру; 3-оталдыру жүйесі;

4-көмекші бақылау; 5-бос жүріс;

6-ECU немесе оның тізбегі; 7-трансмиссия;

8-трансмиссия;

Төртінші және бесінші позициялар-қателіктің реттік нөмірі.

Белгілі бір қателерді білу міндетті емес, өйткені кез келген қатені интернетте немесе каталогта еркін қатынауға болады. [36].


      1. Ескерту

  1. Бүріккішті басқару жүйесінің кез келген тораптарын түсірмес бұрын сымды аккумуляторлық батареядан «-» клеммадан ажыратыңыз.

  2. Егер аккумуляторлық батареядағы сымдардың ұштары нашар созылса, қозғалтқышты іске қоспаңыз.

  3. қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде аккумуляторлық батареяны автомобильдің борттық желісінен ешқашан ажыратпаңыз.

  4. аккумуляторлық батареяны зарядтау кезінде оны автомобильдің борттық желісінен ажыратыңыз.

  5. электрондық басқару блогының (ЭББ/ЭБУ) жұмыс жағдайында 65

°С - тан жоғары және жұмыс істемейтін жағдайда 80 °С-тан жоғары қызуына жол бермеңіз (мысалы, кептіру камерасында). Егер бұл температура асып кетсе, автокөліктен ЭББ алып тастау керек.

  1. ЭББ-дан ажыратпаңыз және от алдыру қосылған кезде сым жгут ажыратқыштарын оған қоспаңыз.

  2. автомобильде электр доғалық дәнекерлеуді орындау алдында сымдарды аккумуляторлық батареядан және сым ажыратқыштарынан ЭББ- нан ажыратыңыз.

  3. кернеудің барлық өлшеулерін кемінде 10 МОм ішкі кедергісі бар сандық вольтметрмен орындаңыз.

  4. бүрку жүйесінде қолданылатын электрондық тораптар өте аз кернеуге есептелген, сондықтан оларды электростатикалық разрядқа оңай зақым келтіруі мүмкін. ЭББ электростатикалық разрядпен зақымдалуына жол бермеу үшін: - қолмен ЭББ штекерлеріне немесе оның платаларындағы электрондық компоненттерге тиіспеңіз; - басқару блогының бағдарламаланатын тұрақты есте сақтау құрылғысымен (ППЗУ) жұмыс істегенде микросхеманың шықпаларына дейін ықпал етпеңіз.

  5. этилденген бензинде бейтараптандырғышпен қозғалтқыштың жұмыс істеуіне жол берілмейді. Бұл бейтараптандырғыштың және оттегі концентрациясының датчигінің істен тез шығуына әкеледі. [8].


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!