Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин. 3-сынып. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні :05.10.2021

Машықкер : Мұратбек А.

Әдіскер: Табилтай. С

Мектеп мұғалімі: Нугымарова. Г

Бағасы:

Қолы:


Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин

1-сабақ.

Бөлім:

1-бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің аты-жөні:

Мұратбек Ақбота

Күні:

05.10.2021жыл

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін атау.


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық табиғатын біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Ы. Алтынсари шығармашылығымен толықтай танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Ғылыми пікірлерді талқылайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



5-мин


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



Сабақтың ортасы



5 мин

1-тапсырма:Ой қозғау

Қалташаларға жақсы және жаман қасиеттерді ажыратып, сәйкестендіру.


Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

- Берілген қасиеттерге жан-жақты тоқталып, айтып береді.

Қалташа,

Сөздер



7 мин

2-тапсырма:

«Баланың айласы » мәтінін түсініп оқы.

45 бет.

Жақсылыққа жамандық бар ма ?

Жақсылыққа жақсылық бар ма ?








Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

- мәтінде айтылған төреліктерге талдау жасайды.

Оқулық.

Таратпа қағаздар




8 мин

3-тапсырма:

Автормен таныстыру

Сен білесің бе?

Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері. Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Қостанай ауданында дүниеге келеді. Үш-төрт жасында әкесі

Алтынсары қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді.



Оқушылар оқытушының берген мәліметін мұқият тыңдайды. Дәптерлеріне автор туралы қысқаша мәлімет жаздыру.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-мұқият тыңдайды.

-Қысқаша мәлімет жазады.

Оқулық.

Қосымша деректер.







8 мин.



























5мин

4-тапсырма: Сұрақ-жауап әдісі.


Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беру.


Неліктен түйе,жеміс ағашы,ит «жақсылыққа жамандық бар»деп айтты деп ойлайсың?Ойыңды дәлелде

Баланың іс-әрекетіне қалай баға берер едің?

Баланың орнында сен болсаң,ғалымға қалай көмектесер едің?






5- тапсырма: Ой толғаныс.


- Бес жолды өлең жазу стратегиясы

1. Кім?

2. Қандай?

3. Не істеді?

4. Кім үшін?

5. Жалпы ойды түйіндейді.


Оқушылар берілген мәтін бойынша берілген сұраққа жауап береді. Өз ойларын ашық жеткізеді.

Дескриптор:

Жалпы -2 балл.

-оқушылар мәтінді түсінгендіктерін осы әдіс арқылы анықтайды.



Сабақтың соңы.

Рефлексия

5 мин.

Рефлексия

«Тізбектелген моншақ » әдісі

Жасыл түсті моншақ– бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі.

Қызыл түсті моншақ- мен тапсырманы толық түсінбедім

Сары түсті моншақ мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.

Үй тапсырмасы: «Баланың айласы» мәтінін мазмұндау

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Овал 1

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2021
1010
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі