Материалдар / Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин. 3-сынып. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
676
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні :05.10.2021

Машықкер : Мұратбек А.

Әдіскер: Табилтай. С

Мектеп мұғалімі: Нугымарова. Г

Бағасы:

Қолы:


Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин

1-сабақ.

Бөлім:

1-бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің аты-жөні:

Мұратбек Ақбота

Күні:

05.10.2021жыл

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жақсылық жасау – борышың. Жақсыдан үйрен. “Баланың айласы” Ы.Алтынсарин

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін атау.


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық табиғатын біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Ы. Алтынсари шығармашылығымен толықтай танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Ғылыми пікірлерді талқылайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



5-мин


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



Сабақтың ортасы



5 мин

1-тапсырма:Ой қозғау

Қалташаларға жақсы және жаман қасиеттерді ажыратып, сәйкестендіру.


Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

- Берілген қасиеттерге жан-жақты тоқталып, айтып береді.

Қалташа,

Сөздер



7 мин

2-тапсырма:

«Баланың айласы » мәтінін түсініп оқы.

45 бет.

Жақсылыққа жамандық бар ма ?

Жақсылыққа жақсылық бар ма ?








Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

- мәтінде айтылған төреліктерге талдау жасайды.

Оқулық.

Таратпа қағаздар




8 мин

3-тапсырма:

Автормен таныстыру

Сен білесің бе?

Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері. Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Қостанай ауданында дүниеге келеді. Үш-төрт жасында әкесі

Алтынсары қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді.



Оқушылар оқытушының берген мәліметін мұқият тыңдайды. Дәптерлеріне автор туралы қысқаша мәлімет жаздыру.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-мұқият тыңдайды.

-Қысқаша мәлімет жазады.

Оқулық.

Қосымша деректер.







8 мин.



























5мин

4-тапсырма: Сұрақ-жауап әдісі.


Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беру.


Неліктен түйе,жеміс ағашы,ит «жақсылыққа жамандық бар»деп айтты деп ойлайсың?Ойыңды дәлелде

Баланың іс-әрекетіне қалай баға берер едің?

Баланың орнында сен болсаң,ғалымға қалай көмектесер едің?






5- тапсырма: Ой толғаныс.


- Бес жолды өлең жазу стратегиясы

1. Кім?

2. Қандай?

3. Не істеді?

4. Кім үшін?

5. Жалпы ойды түйіндейді.


Оқушылар берілген мәтін бойынша берілген сұраққа жауап береді. Өз ойларын ашық жеткізеді.

Дескриптор:

Жалпы -2 балл.

-оқушылар мәтінді түсінгендіктерін осы әдіс арқылы анықтайды.



Сабақтың соңы.

Рефлексия

5 мин.

Рефлексия

«Тізбектелген моншақ » әдісі

Жасыл түсті моншақ– бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі.

Қызыл түсті моншақ- мен тапсырманы толық түсінбедім

Сары түсті моншақ мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.

Үй тапсырмасы: «Баланың айласы» мәтінін мазмұндау

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Овал 1

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!