Мектеп: А.С.Пушкин атындағы орта мектеп
|
Күні: 14.02.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Қағазбекова Әйгерім Манатқызы,Мухатаева Риза Кайырлиновна |
Сынып: 2Пән: ағылшын тілі, жаратылыстану
| Қатысқандар:
| Қатыспағандарсаны: |
Сабақ тақырыбы | «A strange animal», «Алуан түрлі ғаламшарлар»
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | 2,4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;2.4.2.3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау
?????????????? |
Сабақ мақсаты |
|
Күтілетін нәтиже | Оқулықпен танысады, жаратылыстанушылар туралы білім алады.Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.Қызығушылықтары артады. |
Тілдік мақсат |
|
Құндылықтарды дарыту | Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу. |
Алдыңғы меңгерілген білім
| Ғаламшарлар қалай орналасқанJump |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстарқағаз, желім, фломастер |
Сабақтың басы
| Ағылшын тілі мұғалімі:Good afternun dear guests and children! Today we are having an unusual lesson. There are a lot of guests in our classroom, we should greet them. Today we are going to mix two school subjects- English and Natural science. Бастауыш сынып мұғалімі: Салеметсіздер ме оқушылар! Бүгін біз осы екі пәнді кіріктіре отырып сабақта не үйренеміз деп ойлайсыздар? Қандай байланыс болуы мүмкін?Дұрыс айтасыздар біз бүгін екі тілде сөйлейтін боламызАғылшын тілі мұғалімі: Wellcome to our lesson! How are you today?What date is it today? What day is it today?Students: I’m fine, (I’m OK, great, happy, all right.) Today is the 14th of February. Today it’s Wednesday.«Бэкроним» әдісіB) Conversation with students. 2 minHow are you boys and girls! Let’s start today by listening wishes!Make a circle, please.WishesI wish you to show interest to the subject.I wish you to make progress.I wish you all the bestI wish you the best of every thing.I wish you every success!I wish you health, wealth and happiness.Well done! «Шахмат» әдісіСаймон Браунхилл бойыншаӨткен тақырып бойынша қайталау, кері байланысты жазбаша жүргізу.Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым, оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады. Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.ОүБ, кері байланыс, диалогтік оқыту, СТО
|
|
Сабақ ортасы
| Қатесін тапҒаламшарлардың орналасу реті сақталды ма? Қатесін тауып, түзет. Меркурий Шолпан Марс Жер Юпитер Сатурн Нептун УранТопқа бөлСуреттегі ғаламшарларды қандай екі топқа бөлуге болады?
Жер тобындағы ғаламшарлардың серіктері аз немесе мүлдем болмайды. Сақиналар жүйесі де жоқ. Олардың беткі қабаттары қатты. Бұл ғаламшарлар Күнге жақын орналасқан.Алып ғаламшарларАлып ғаламшарлардыңсуреттерінеқара. Сипаттамаларды оқы. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тап
«Эйлер шеңбері» әдісіА.Ж.Егизбаев бойыншаТақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау.Идеялар жинақталып, сараланадыА-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар сараланады.ОүБ, кері байланыс, СТО
|
|
Сабақтың соңы
| Қорытынды.-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?-Сендер үшін не маңызды болды?-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?- (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық.Рефлексия |
|
Кері байланыс
|
| «Желпуіш» әдісі(Веер)Саймон Браунхилл бойынша Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беруИдеялар талқыланады, жинақталадыА-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады.Кері байланыс, Диалогтік оқыту |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде көрінуі мүмкін. Дифференциация уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла аладыЗертте. Қандай жерлерде бәсең дыбыстарқажет? Қандай жерлерде қатты дыбыстар қажет?cұрақтарына жауап беруге қиналған оқушыға жеке қолдау көрсету.
| Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызЗерттеу барысында оқушылардан сұрақ: «Негекейбір орындарда тыныштықты сақтау қажет?(Адамдар ұйықтап жатады, демалып жатады,науқастанып тұруы мүмкін, үй жануарлары болуымүмкін т.б.) Ондай орындарды қалай бақылау керек?(Үндемей, ешкімге кедергі келтірмей.) Осылайшаоқушылар айналадағы нысандар, құбылыстар жәнеүдерістерді зерттеуге қажетті жағдайлар мендағдыларды анықтай алады. | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар Сергіту сәттерін ұйымдастыру
|