Жаратылыстану пәні мен ағылшын тілі пәнінен кіріктірілген ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану пәні мен ағылшын тілі пәнінен кіріктірілген ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаратылыстану және ағылшын тілі пәнінен кіріктірілген сабақ ұйымдастырылды. Сабақта оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында түрлі әдіс - тәсілдер, деңгейлік тапсырмалар ұйымдастырыллы. Екі пәнді кіріктіріп жүргізу сабағының тиімділігін байқады. Аталған сабақты облыстық жарыстарда жаңартылған мазмұнда жүргізілген ашық сабақ идеясы ретінде жоба жұмысы қорғалды
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: А.С.Пушкин атындағы орта мектеп




Күні: 14.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні:

Қағазбекова Әйгерім Манатқызы,

Мухатаева Риза Кайырлиновна



Сынып: 2

Пән: ағылшын тілі, жаратылыстану


Қатысқандар:


Қатыспағандарсаны:



Сабақ тақырыбы

«A strange animal», «Алуан түрлі ғаламшарлар»





Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

2,4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;

2.4.2.3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау


??????????????



Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: кейбір ғарыш денелерін сипаттау; 

Оқушылардың басым бөлігі:ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшу аппараттарын сипаттау; 

Кейбір оқушылар:қоршаған әлемнің құбылыстарына бақылау жүргізу.

?????????????




Күтілетін нәтиже

 Оқулықпен танысады, жаратылыстанушылар туралы білім алады.

Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.

Қызығушылықтары артады.



Тілдік мақсат

ғарышты зерттеуде астрономияның рөлін талқылайды 

Жер пішінінің өзіне тән ерекшеліктерін атайды 
Пәнге тән лексика мен терминология: 
жұлдыздар, галактика, шоқжұлдыздар
, ғаламшар







Құндылықтарды дарыту

Сымбатты болып өсуінің маңыздылығы жайлы айта келе салауатты өмір салтына тәрбиелеу.



Алдыңғы меңгерілген білім


Ғаламшарлар қалай орналасқан

Jump




Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстарқағаз, желім, фломастер



Сабақтың басы


Ағылшын тілі мұғалімі:Good afternun dear guests and children! Today we are having an unusual lesson. There are a lot of guests in our classroom, we should greet them. Today we are going to mix two school subjects- English and Natural science.

Бастауыш сынып мұғалімі: Салеметсіздер ме оқушылар! Бүгін біз осы екі пәнді кіріктіре отырып сабақта не үйренеміз деп ойлайсыздар? Қандай байланыс болуы мүмкін?

Дұрыс айтасыздар біз бүгін екі тілде сөйлейтін боламыз

Ағылшын тілі мұғалімі: Wellcome to our lesson! How are you today?

What date is it today? What day is it today?

Students: I’m fine, (I’m OK, great, happy, all right.) Today is the 14th of February. Today it’s Wednesday.

«Бэкроним» әдісі

B) Conversation with students. 2 min

How are you boys and girls! Let’s start today by listening wishes!

Make a circle, please.

Wishes

  1. I wish you to show interest to the subject.

  2. I wish you to make progress.

  3. I wish you all the best

  4. I wish you the best of every thing.

  5. I wish you every success!

  6. I wish you health, wealth and happiness.Well done!

«Шахмат» әдісі

Саймон Браунхилл бойынша

Өткен тақырып бойынша қайталау, кері байланысты жазбаша жүргізу.

Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым, оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады. Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.

ОүБ, кері байланыс, диалогтік оқыту, СТО










Сабақ ортасы


Қатесін тап

Ғаламшарлардың орналасу реті сақталды ма? Қатесін тауып, түзет.

Меркурий Шолпан Марс Жер Юпитер Сатурн Нептун Уран

Топқа бөл

Суреттегі ғаламшарларды қандай

екі топқа бөлуге болады?


Жер тобындағы ғаламшарлардың серіктері аз немесе мүлдем

болмайды. Сақиналар жүйесі де жоқ. Олардың беткі қабаттары қатты.

Бұл ғаламшарлар Күнге жақын орналасқан.

Алып ғаламшарлар

Алып ғаламшарлардың

суреттеріне

қара. Сипаттамаларды оқы.

Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тап



«Эйлер шеңбері» әдісі

А.Ж.Егизбаев бойынша

Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау.

Идеялар жинақталып, сараланады

А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар сараланады.

ОүБ, кері байланыс, СТО






Сабақтың соңы


Қорытынды.

-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

-Сендер үшін не маңызды болды?

-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?

- (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық.

Рефлексия




Кері байланыс



«Желпуіш» әдісі

(Веер)

Саймон Браунхилл бойынша Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру

Идеялар талқыланады, жинақталады

А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады.

Кері байланыс,

Диалогтік оқыту



Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде көрінуі мүмкін.

Дифференциация уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

Зертте. Қандай жерлерде бәсең дыбыстар

қажет? Қандай жерлерде қатты дыбыстар қажет?cұрақтарына жауап беруге қиналған оқушыға жеке қолдау көрсету.


Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Зерттеу барысында оқушылардан сұрақ: «Неге

кейбір орындарда тыныштықты сақтау қажет?

(Адамдар ұйықтап жатады, демалып жатады,

науқастанып тұруы мүмкін, үй жануарлары болуы

мүмкін т.б.) Ондай орындарды қалай бақылау керек?

(Үндемей, ешкімге кедергі келтірмей.) Осылайша

оқушылар айналадағы нысандар, құбылыстар және

үдерістерді зерттеуге қажетті жағдайлар мен

дағдыларды анықтай алады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта

Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар

Сергіту сәттерін ұйымдастыру































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
1456
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі