Бекітемін:
Мектеп
директорының
міндетін атқарушы:
__________ А.К.Исабаева
«Жас өркен» театр
үйірмесі
2024-2025 оқу
жылы
«Жас өркен » театр
үйірмесінің жылдық
ЖОСПАРЫ
|
№
р/н
|
Тақырыптардың
атауы
|
Мерзімі
|
Жауаптылар
|
1
|
Кіріспе сабақ. Сабақ уақытында
қауіпсіздік техника бойынша сұхбат.
|
03.09.
|
ДТІЖО
Үйірме
жетекшісі
|
2
|
«Бауырсақ» ертегісінің
сценарийімен танысу. Рөлдерді бөлу.
|
10.09.
|
Үйірме
жетекшісі
|
3
|
«Бауырсақ» ертегісімен
жаттығу.
|
17.09.
|
Үйірме
жетекшісі
|
4
|
«Бауырсақ» ертегісімен
жаттығу. Ертегіге би қойылымы.
|
24.09.
|
Үйірме
жетекшісі
|
5
|
«Бауырсақ» ертегісін қорытынды
жаттығу.
|
01.10.
|
Үйірме
жетекшісі
|
6
|
Балабақшада «Бауырсақ»
ертегісін көрсету.
|
08.10.
|
Үйірме
жетекшісі
|
7
|
«Аққулар-қаздар» қойылымының
сценарийімен танысу.
|
15.10.
|
Үйірме
жетекшісі
|
8
|
Костюмдерді талқылау, рөлдерді
бөлу. «Аққулар-қаздар» қойылымын
жаттығу.
|
22.10.
|
Үйірме
жетекшісі
|
9
|
Дем алу, дауыс дыбысы,бет
әлпетінің сәйкестігі.
«Аққлар-қаздар» қойылымын
жаттығу.
|
05.11.
|
Үйірме
жетекшісі
|
10
|
Жаңылтпаштарды жатқа
оқу.
Өлең жолдарын мәнерлеп
оқу.
Дем алу қойылымдары бойынша
жаттығулар.
«Аққулар-қаздар» қойылымын
жаттықтыру.
|
12.11.
|
Үйірме
жетекшісі
|
11
|
«Аққулар-қаздар» қойылымын
жаттықтыру.Қойылымға би
қойылымдары.
|
19.11.
|
Үйірме
жетекшісі
|
12
|
Дем алу және сөйлеу ырғағы.
Жаңылтпаштар. Терме. Ән салатын жаттығулар. «Аққулар-қаздар»
қойылымын жаттықтыру.
|
26.11.
|
Үйірме
жетекшісі
|
13
|
«Аққулар-қаздар» қойылымын
жаттықтыру.
|
03.12.
|
Үйірме
жетекшісі
|
14
|
«Аққулар-қаздар» қойылымының
басты жаттығулары.
|
10.12.
|
Үйірме
жетекшісі
|
15
|
Балабақша тәрбиеленушілерінің
алдында «Аққулар-қаздар» қойылымын
көрсету.
|
17.12.
|
Үйірме
жетекшісі
|
16
|
Жаңылтпаштарды жатқа
оқу.
Өлең жолдарын мәнерлеп
оқу.
Дем алу қойылымдары бойынша
жаттығулар.
|
24.12.
|
Үйірме
жетекшісі
|
17
|
Дем алу қойылымдары бойынша
жаттығулар. «Қоянның үйшігі» қойылымының сценарийімен
танысу.
|
07.12.
|
Үйірме
жетекшісі
|
18
|
«Қоянның үйшігі» қойылымына
костюмдерді талқылау, рөлдерді бөлу. Қойылымды
жаттықтыру.
|
14.01.
|
Үйірме
жетекшісі
|
19
|
Логикалық екпін. Үзіліс. Ойын
жағдаяттарын құру. «Қоянның үйшігі» қойылымын
жаттықтыру.
|
21.01.
|
Үйірме
жетекшісі
|
20
|
Дем алу қойылымдары бойынша
жаттығулар. «Қоянның үйшігі» қойылымын
жаттықтыру.
|
28.01.
|
Үйірме
жетекшісі
|
21
|
Дем алу және сөйлеу
ырғағы.
«Қоянның үйшігі» қойылымын
жаттықтыру.
|
04.02.
|
Үйірме
жетекшісі
|
22
|
Дем алу және сөйлеу
ырғағы.
Жаңылтпаштар. Терме. Ән
салатын жаттығулар.
«Қоянның үйшігі» қойылымын
жаттықтыру.
|
11.02.
|
Үйірме
жетекшісі
|
23
|
Дем алу және сөйлеу
ырғағы.
Жаңылтпаштар. Терме. Ән
салатын жаттығулар.
«Қоянның үйшігі» қойылымын
жаттықтыру.
|
18.02.
|
Үйірме
жетекшісі
|
24
|
«Қоянның үйшігі» қойылымының
басты жаттығуы.
|
04.03.
|
Үйірме
жетекшісі
|
25
|
«Қоянның үйшігі» қойылымын
көрсету.
|
11.03.
|
Үйірме
жетекшісі
|
26
|
Жаңылтпаштарды жатқа
оқу.
Өлен жолдарын мәнерлеп
оқу.
Дем алу қойылымы бойынша
жаттығулар.
|
01.04.
|
Үйірме
жетекшісі
|
27
|
«Үйшік» ертегісінің
сценарийімен танысу.
|
08.04.
|
Үйірме
жетекшісі
|
28
|
-
«Үйшік» жаттықтыру,
костюмдерді талқылау, рөлдерді
бөлу.
|
15.04.
|
Үйірме
жетекшісі
|
29
|
-
Дем алу және сөйлеу
ырғағы.
Жаңылтпаштар. Терме. Ән
салатын жаттығулар.
«Үйшік» қойылымын
жаттықтыру.
|
22.04.
|
Үйірме
жетекшісі
|
30
|
Логикалық екпін. Үзіліс. Ойын
жағдаяттарын құру. «Үйшік» қойылымын
жаттықтыру.
|
29.04.
|
Үйірме
жетекшісі
|
31
|
Дем алу қойылымдары бойынша
жаттығулар. «Үйшік» қойылымын
жаттықтыру.
|
06.05.
|
Үйірме
жетекшісі
|
32
|
Логикалық екпін. Үзіліс. Ойын
жағдаяттарын құру. «Үйшік» қойылымын
жаттықтыру.
|
13.05.
|
Үйірме
жетекшісі
|
33
|
«Үйшік» қойылымын
көрсету.
|
20.05.
|
Үйірме
жетекшісі
|
34
|
Қорытынды сабақ. Драмалық
үйірменің жұмыстарының қорытындысын
шығару.
|
20.05.
|
Үйірме
жетекшісі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДТІЖО: Аязбаева
Б.Б.
Үйірме жетекшісі:
Тойгельдинова М.М
«Жас өркен»
тәрбиеленушілердің тізімі
Аудан,қала
атауы
|
Мектеп
атауы,сыныбы
|
Байланыс
номер
|
Клуб
атауы
|
Ескелді
ауданы
|
Жетісу орта
мектебі
|
|
Жасыл
әлем
|
Кәдірхан
Арай
|
6«Ә»
|
-
|
«Жас
өркен»
|
Айдын
Ақерке
|
6«Б»
|
|
«Жас
өркен»
|
Ынтымақұлы
Ерсұлтан
|
7«А»
|
|
«Жас
өркен»
|
Тұрсынбайұлы
Дәурен
|
7«А»
|
|
«Жас
өркен»
|
Мырзабекқызы
Жансая
|
7«А»
|
|
«Жас
өркен»
|
Камидолла
Заңғар
|
8«А»
|
|
«Жас
өркен»
|
Нұрсерікұлы
Ақарыс
|
8«А»
|
|
«Жас
өркен»
|
Тұрсынәлі
Бағлан
|
9«А»
|
|
«Жас
өркен»
|
Әпсет
Елайа
|
9«А»
|
|
«Жас
өркен»
|
Балтабай
Заңғар
|
9«Ә»
|
|
«Жас
өркен»
|
Алдаберген
Мадина
|
9«Ә»
|
|
«Жас
өркен»
|
Әлберген
Думан
|
9«Ә»
|
|
«Жас
өркен»
|
Құдайбергенов
Арсен
|
9«Ә»
|
|
«Жас
өркен»
|
Фазылбаев
Мухамедкарим
|
9«Ә»
|
|
«Жас
өркен»
|
Емберген
Ерасыл
|
9«Ә»
|
|
«Жас
өркен»
|
«Жас өркен» жетекшілер
тізімі
№
|
Аудан,қала
|
Мектеп
атауы
|
Клуб
атауы
|
Бала
саны
|
Аты-жөні
|
Оқыту
пәні
|
Байланыс
телефон
|
1
|
Ескелді
ауданы
|
Жетісу орта
мектебі
|
«Жас
өркен»
|
15
|
Тойгельдинова
М.М
|
Қазақ
тілі
|
87073016215
|
Кіріспе
Ең өнімді, әсерлендіргіш
әдістермен тәрбиелеу және кіші мектеп жасындағы балаларды оқыту,
осындай сияқты ойын болып табылады. Бала ойында оған қолайлы
құралдармен әлемді тануға және меңгеру үйренеді, қатынаста болуды
үйренеді, рөлдік тренингті өтеді. Театр өз табиғаты бойынша бала
ойынына жақын, сондықтанда саналған дағдылардың дамуының ең
нәтижелі тәсілдерінің бірі ұсынылады. Бұдан басқа бейнемен жұмыс
жасауда, бала адамның әрекет ырғақтарын түсінуді, қылықтармен
оқиғалардың өзара әрекеттірінің зерттеу -себептерін үйренеді,
орындаушы кейіпкердің позициясына тұру дағдысын үйрену, ал бұл
дегеніміз басқа адамды бөтеннің әсерлендіргіш жағдайын, бөтеннің
қайғысын және қуанышын сезіне білу. Театрлық студияда жаттығу
баланың қоршаған дүниеге және өзіне деген гармония сезімінің
фантазиясын, шығармашылық елестетуді, сезім ырғағын, әсерлендіргіш
сананы, назарын дамытады, өзінің әсерлендіргіш жағдайын, сөйлеуін,
дауысын, денесін шынықтыруды игеруге үйретеді. Қойылымның
ұйымдарында және дайындық процессіне қажет ететін,таза тәжірибелік
білу және дағдылар және оны тәрбиелеу. Өзінің жұмысының және
ұжымның жұмыстарының нәтижелеріне жауапты қатынас. Қазіргі заманғы
әлеуметтік жағдайлардың ауырлығын есепке ала, театрлық студияның
жұмысында бірінші кезектегі тапсырмалар психологиялық стресстерді
,кешендерді шешуге, балалардың ашылуларына, олардың шығармашылық
мүмкіндіктерін ашуға айналады.
Театр, өз ерекшеліктерінің
күшіне, салмақты эмоционалдық психологиялық өзара әрекеттерін тек
ұжымдық қатысушыларға ғана емес, бірақ қойылымға келген
көрермендерге де көрсетеді. Мектептік театр, кәсібиліктен
айырмашылығы, елеулі кезеңде жалғастыруға тұрақты аудиториямен
жұмыс істеу мүмкіншіліктері бар, яғни, мектептік ұжымға қандай да
бір тәрбиелік мәнін тигізуі мүмкін.
Театрлық үйірме сабақтарында
қатысушылардың іскерліктері, білімдері және дағдылары кеңейеді.
Сахнадағы әр кейіпкердің мінез-құлық ерекшеліктері, ұсынылған
мән-жайлар айтылады, рөлдер бөлінеді, гвардияның идеялары
анықталады. Музыкалық сүйемелдеу, сахналық әсерлер, костюмдер,
сәндіктер талқыланады. Бұл жұмысқа театр өнері үйірмесінің
қатысушыларының өздері тартылады. Үйірме өзіне қамтитын бірнеше бөлімдердің
бағдарламасы бойынша жүргізілетін болады.
Театр үйірмесін ұйымдастыру
жұмысы
Халқымыз өнегені өрісім деп,
өнерлі деп таныған, олай болса театр өнерінде де халқымыздың бір
бояуы жатқандай. Шабыт кезінде сахна суреткері қайталанбас бір
ғұмыр кешеді. Сол бір шабытты шақ, өнерпаз сахнаға аяқ басқан сайын
үздіксіз қайталанып, байанды болған сайын оның көркемдік қызығы да
базарлы болмақ. Сахнада өнерпаз ғұмырын ұзартқан «Сиқырлы күш»
шабыт шұғыласы ұзақ уақыт бойы көрермендер санасында сақталып
қалады. Көрермендер шығармашылығы, оның ішіндегі сахна өнері –
органикалық табиғи процесс десек, оның бірден бірі ең сенімді
іргетас негізі – кәдімгі қарапайым әрекет. Бұдан шығатын қорытынды
кез - келген әрекет адамның ішкі тебіреністерінің ізгі
нәтижесі.
Сахналық шығарма - спектакль
бір адамның емес, адамдардың тізе қосып, күш біріктіруімен жасалып
шығады.
Театр үйірмесінің жұмысын
жоспарлау барысында балалардың жас ерекшелігін ескеру аса қажет.
Жас шамасына қарай қойылатын талапты ескере отырып, балалардың
ересектер тобы 9-11 сынып, орта буын 6-8 сынып, бастауыш топқа 3-5
сынып оқушыларын топтауға болады.
Аптасына 1 рет үйірме сабағы
ұйымдастырылады. І-ші жарты жылдықта үйірмеде сөйлеу мәнері,
актерлік шеберлік, арнайы бағдарламалық іс-әрекет, этюдты меңгеру
бағытында жұмыс жүргізіледі. ІІ-ші жарты жылдығында алғашқы пъеса
үзінділерін, шағын қойылымдарды сахналастыру жұмысы
жұргізіледі.
Үйірме жұмысының
мақсаты: әр оқушының өзіндік қабілетін ашу,
белсенділігін арттыру, шығармашылығын
шыңдау.
Міндеттері:
-
Балалардың сана сезімін,
жауапкершілігін, сауаттылығын, мәдениеттілігін, рухани дуниесін
қалыптастыру.
-
Балалар мен жасөспірімдерді
көркемдік эстетикалық, шығармашылық, моральдік-этикалық нормаларды
қалыптастыру, өнерге баулу.
-
Балаларға актерлық шеберліктің
негіздерін меңгерту, жеке тұлғаның таным талғамын
арттыру.
-
Балаға актерлық техниканы
меңгерте отырып, шығармашылық көзқарас, ойлау функцияларын
қалыптастыру.
-
Сахна мәдениетін өн бойына
қалыптастыру, сахна тілін дамыту.
-
Көпшілік ортада өзін этикалық
нормаларға сай ұстауға тәрбиелеу.
-
Үйірмеге қатысушыларға өнерге
деген құштарлығын арттыру.
-
Дұрыс сөйлеу техникасына
икемдеу.
-
Этикет нормаларына баулу және
тәрбиелеу
-
Шығармашылық ой-өрісті
калыптастыру және дамыту.
Күтілетін
нәтиже: актерлік өнердің қыр-сырын меңгеру,
жұрт алдында өзін дұрыс ұстай білу, өз ойын жеткізе білу. Болашақта
актер болмаса да заман талабына сай тележүргізуші, пресс-хатшы,
менеджер т.б. сияқты кез-келген мамандықта өз ойын дұрыс, еркін
жеткізе білетін өзіне сенімді тұлғаны
даярлау.