Материалдар / Жауынгердің тұлғасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жауынгердің тұлғасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқылым стратегияларын қолданады: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2023
689
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

24-сабақ

Пәні

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні


Тоқсан: ІІІ

Күні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Адамның сырт келбеті мен мінезі

Сабақтың тақырыбы:

Жауынгердің тұлғасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу

5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу

Сабақ мақсаттары

Оқылым стратегияларын қолданады: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Бағалау критерийлері


  1. Оқылым стратегияларын қолданады: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

  2. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Ресурстар

Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж. Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова, Р.Н.Мұнасаева

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық ахуал туғызу

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын талдау

Мұғалімді тыңдайды.


Үй тапсырмасына жауап береді – 2 балл



«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка», «Фотосурет»

«Қарлы кесек», «Хобдиша»


Сабақтың ортасы

1-тапсырма. Әңгімені түсініп оқып, оқиғасына сәйкес тақырып қойыңдар.







2-тапсырма. Оқылым мәтініндегі сан есімдерді анықтап, болжалдық сан есімнің жасалу жолдары бойынша түрлендіріңдер. Сол сөздерге қатысты мақал-мәтелдер мен жұмбақтар тауып, жазыңдар.


Берілген дескриптор бойынша тапсырмаларды орындайды

Дескриптор

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқылым стратегияларын қолданады: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Әңгімені түсініп оқиды

2

Тақырып қояды

2






Дескриптор

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Оқылым мәтініндегі сан есімдерді анықтап, болжалдық сан есімнің жасалу жолдары бойынша түрлендіреді

2

Сол сөздерге қатысты мақал-мәтелдер мен жұмбақтар тауып, жазады

2


«Теріс орындық», «Графиктік органайзер», «Екі тарапты диктант», «Бағалау ағашы», «Сациометрия», «Медаль», «Нысандар», «Кім жеңімпаз»

«Рахмет», «Сендвич», «Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам



Саралау тапсырмасы

Төменгі деңгей:

Сендердің ойларыңша, жауынгердің тұлғасы қандай болуы керек?

Орта деңгей:

Жауынгер бейнесі қандай айшықты сөздер мен суреттелгенін теріп жазыңдар.

Жоғары деңгей:

«Түсі игіден түңілме» деген мақалдың мағынасын түсіндіріп, осы тақырыппен байланыстырып шағын эссе жазыңдар

Дескриптор

Жауынгер тұлғасы қандай болу керектігі туралы айтады-2 балл



Дескриптор

Жауынгер бейнесі қандай айшықты сөздер мен суреттелгенін теріп жазады-3 балл



Дескриптор

«Түсі игіден түңілме» деген мақалдың мағынасын түсіндіріп, осы тақырыппен байланыстырып шағын эссе жазады-3 балл



Сабақтың соңы

Сабаққа кері байланыс жасайды

Оқу мақсатын еске түсіріп, тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп өтеді

Оқушылар өзара бағалау жүргізеді.

Үй тапсырмасы: 102-беттегі 6-тапсырма.

«Мидың суретін сал», «Ыстық орындық», «Керемет бестік», «БББ»,


Қосымша ақпарат






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!