Пәні
|
Қазақ
тілі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
|
Тоқсан: ІІІ
|
Күні:
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Бөлім
|
Адамның сырт келбеті мен
мінезі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жауынгердің
тұлғасы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын
қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін
оқу
5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Оқылым стратегияларын
қолданады: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу
үшін оқу. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат
есім орнына қолдана біледі.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Оқылым стратегияларын
қолданады: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу
үшін оқу.
-
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі.
|
Ресурстар
|
Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж.
Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова,
Р.Н.Мұнасаева
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Психологиялық ахуал
туғызу
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын талдау
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Үй тапсырмасына жауап береді –
2 балл
|
«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка»,
«Фотосурет»
«Қарлы кесек»,
«Хобдиша»
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Әңгімені түсініп оқып,
оқиғасына сәйкес тақырып қойыңдар.
2-тапсырма. Оқылым мәтініндегі сан
есімдерді анықтап, болжалдық сан есімнің жасалу жолдары бойынша
түрлендіріңдер. Сол сөздерге қатысты мақал-мәтелдер мен жұмбақтар
тауып, жазыңдар.
|
Берілген дескриптор бойынша
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқылым стратегияларын
қолданады: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу
үшін оқу.
|
Әңгімені түсініп
оқиды
|
2
|
Тақырып
қояды
|
2
|
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі.
|
Оқылым мәтініндегі сан
есімдерді анықтап, болжалдық сан есімнің жасалу жолдары бойынша
түрлендіреді
|
2
|
Сол сөздерге қатысты
мақал-мәтелдер мен жұмбақтар тауып,
жазады
|
2
|
|
«Теріс орындық», «Графиктік
органайзер», «Екі тарапты диктант»,
«Бағалау
ағашы», «Сациометрия», «Медаль»,
«Нысандар», «Кім жеңімпаз»
«Рахмет», «Сендвич»,
«Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам
|
|
Саралау
тапсырмасы
|
Төменгі
деңгей:
Сендердің ойларыңша,
жауынгердің тұлғасы қандай болуы керек?
Орта
деңгей:
Жауынгер бейнесі қандай
айшықты сөздер мен суреттелгенін теріп жазыңдар.
Жоғары
деңгей:
«Түсі игіден түңілме»
деген мақалдың мағынасын түсіндіріп, осы тақырыппен байланыстырып
шағын эссе жазыңдар
|
Дескриптор
Жауынгер тұлғасы қандай болу
керектігі туралы айтады-2 балл
Дескриптор
Жауынгер бейнесі қандай айшықты
сөздер мен суреттелгенін теріп жазады-3
балл
Дескриптор
«Түсі игіден түңілме» деген
мақалдың мағынасын түсіндіріп, осы тақырыппен байланыстырып шағын
эссе жазады-3 балл
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
Оқу мақсатын еске түсіріп,
тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп
өтеді
|
Оқушылар өзара бағалау
жүргізеді.
Үй тапсырмасы: 102-беттегі
6-тапсырма.
|
«Мидың суретін
сал», «Ыстық орындық», «Керемет
бестік», «БББ»,
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|