Материалдар / Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета

Материал туралы қысқаша түсінік
Қозғалмалы ойындар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2020
1155
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Дене шынықтыру

Мектеп: №42

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:ДжаманбаевА.Е

Сынып:4 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Қозғалмалы ойындар спорттық элементтерімен

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.3.3.1 дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру

Көптеген оқушылар: денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау

Кейбір оқушылар:денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

Тілідік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология

Мыналарды қамтиды:

қауіпсіздік техникасы, тәуекелдер;

Диалогқа/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері

Талқылауға арналған сұрақтар:

Бұл оқу тапсырмасы қандай қасиеттерді дамытады?

Ұсынылған ойын барысында қандай пайдалы қасиеттер пайда болды?

Жетістік критерийлері

денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады.

АКТ қолдану дағдылары

Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу;

Ресурстар

топтық тапсырмалар

Бастапқы білім

Оқушылар өткен сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс іс-әрекеттерде алған қарапайым жалпы дамыту жаттығуларын орындауда жүгіру, секіру, лақтыру дағдылары мен білімідері бар.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Атқаума. дене шынықтыру залына жиналады да, ортаға екі бала шығады. Бірінші бала өзінің сол қолымен оң қолының білегінен мықтап ұстайды, екінші бала да осылай істейді. Бұдан соң екі бала бос тұрған оң қолдарымен бірінің білегінен бірі ұстап, айқасқан 4 қолдың басынан «орындық» жасайды да, соған үшінші баланы аяғын салбыратып отырғызады.

Атқаума, атқаума,

Арқар атқан қай тауда?

деп оны көтеріп алып жүреді де, бір жұмсақтау жер кездескенде:

Атқаума, атқаума,

Арқар атқан ақ тау ма?

Көк тау ма?

Көк тау болса, Көп тау ма?

Ал тастадық бұл тауға,

деп қол үстінде отырған баланы жерге тастап жібереді. Отырған бала жығылмай, ептілікпен ғана тез ыршып түсу үшін әрқашан сақ және жинақы отыруы керек. Жығылып қалса, ұпай тартады, жығылмай кетсе, қолдың үстіне әлгі екі баланың бірі отырады. Ойын осы тәртіппен жүре береді. Қолдың үстінде отырған ойыншыны «Лақтырып» тастауға, әдейлеп жығуға болмайды. Мұнда шапшаңдық пен ептілік керек.Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау


Сабақтың ортасы


Ширату тапсырмасы Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережелері бойынша нұсқама.

Түрлі қалыптан тура бағытта жүгіру. Жүгіру жолында паралелді үш сызық сызылады. Алғашқы екеуінің (А, В) - сөрелік сызық бір-бірінен арақашықтығы 5-7 м, үшіншісі (С) – мәрелік, (В) сызығынан 15-20м қашықтықта орналасады.
Оқушылар екі топқа бөлінеді: мысалы, «қызылдар» және «көктер». «Қызылдар» сөрелік сызықтың біреуіне, ал «көктер» екіншісіне орналасады. В сызығында орналасқан команданың оқушылары отырған немесе жатқан қалыпта болады, А сызығында орналасқан команданың ойыншылары жоғарғы сөрелік қалыпта болады. Белгі бойынша екі команданың қатысушылары жүгіруді бастайды. В сызығынан шығатын ойыншылардың міндеті А командасының ойыншыларына жеткізбей, сөреге тезірек жету.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





Сергіту сәті


Сергіту сәті. Мен қазақпын.


Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Кері байланыс


Қосымша ақпарат

Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

күрделі дереккөздермен жұмыс істей

алады.

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не

білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

Тексерілді:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!