Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың 1-бөлім:
5.1 Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру. |
Мектеп: |
|
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалім аты жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы Сабақ 5-6 |
Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету |
|
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
5.1.2.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
оқушыларға жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру тәсілін үйрету, көрсеткіштерімен таныстыру; Аяқ бұлшық еттерінің, буындарының секіруде атқаратын жұмыстарын түсіндіру. Жүгіру техникасы. Бір орыннан секіру техникасы. Ұшу және орнығу |
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критериі |
Оқушы жүгіру алдын дайындықты дұрыс орындай білсе Жүгіру барысында қол-аяқ қозғалысын үйлесімділігін қадағаласа Бір орыннан секіру фазаларын білсе Жүгіріп барып секіріп түсу фазасын білсе Ұшу және орнығу әдіс-тәсілдерін білсе |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тілдік мақсаты |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен фразалар: секіру, жүгіру, ұшу, орнығу. |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
4-сынып Жеңіл атлетика. |
||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
|||||||||||||||||||||||
0 – 8 минут
9-15 минут |
Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Миға шабуыл. Оқушыларға сұрақтар беріледі:
Постермен жұмыс. Оқушыларға үш қарғып секіруден Олимпиада чемпионы Ольга Рыпакованың олимпиада ойындарында көрсеткен өнерінен үзінді беріледі. Белгіленген уақытта постерге Ольга Рыпакова жетістікке қалай жеткендігі туралы өз ойларын сатылап жазып шығады.
Жалпы дене жаттығулары: Жүру бағытында орындалатын жаттығулар: 1.Екі қолды жоғары,аяқтың ұшымен жүру. 2.Екі қол белде,өкшемен жүру. 3.Қол желкеде,жартылай отырып жүру. 4.Қол тізеде,толық отырып жүру. Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар: 1.Тізені жоғары көтеріп жүгіру. 2. Өкшені жамбасқа лақтырып жүгіру. 3.Аяқтың басын алға сілти жүгіру. 5.Сол қапталмен қолды артқа айналдыра жүгіру.. 6.Оң қапталмен қолды алға айналдыра жүгіру. |
Постер, маркерлер
Бейнефильм: https://www.youtube.com/watch?v=hy_pDEt1Q1Y |
|||||||||||||||||||||||
16-36 минут
|
Негізгі бөлім. Ұзындыққа екпіндеп секіру төрт сатыға бөлінеді:
Ұшу кезеңінде тәсілдерді үш түрге бөліп қарауға болады:
2) ұшу кезінде екі аяқты бүгу
3) ұшу кезінде екі аяқты қайшыландыру, яғни ұшып бара жатқанда екі аяқты ауада кезек-кезек сермеу
Ұшу кезіндегі тәсілдер - секірушінің қаншалықты ұзындыққа секіретінін
көрсететін шешуші тәсілдер.
Жүгіріп келіп ұзындыққа секірудің көрсеткіштері: ұлдар – 2,60м. («3») 3,00м. («4») 3,20м. («5») қыздар – 2,20м. («3») 2,60м. («4») 2,80м. («5»)
2. Оқушылар жаңа тақырыпты практика жүзінде көрсетеді. Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топқа футболшылар мен олимпиада чемпиондарының суреттерін топтастыру арқылы бөлінеді. 1-топ ұзындыққа секіру тәсілдерін үйреніп жатқанда, 2-топ секіртпе жіппен секіреді.
3. Эстафета. «Кім алысқа секіреді?» Шарты: 2 топ оқушылары кезекпе-кезек бір орында тұрып, ұзындыққа секіреді. Әр оқушының секірген ұзындықтарын бормен белгілеп, соңғы оқушы секіргеннен кейін әр топтағы барлық оқушының ұзындыққа секірген өлшемдері қосылады. Қай топтың ұзындыққа секірген өлшемі көп, сол топ жеңіске жетеді.
4. Диалогтік әдіс. «Жетістікке қалай жетті? Әр топқа үш қарғып секіруден Олимпиада чемпионы Ольга Рыпакованың суреті жабыстырылған плакат беріледі. Белгіленген уақытта плакатқа Ольга Рыпакова жетістікке қалай жеткендігі туралы өз ойларын сатылап жазып шығады. . Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды. Секіру техникасын бағалау
|
Ысқырық, секундомер
|
|||||||||||||||||||||||
Соңы 37- 40
|
Ой-толғаныс. «Синкуейн» әдісі – «Секіру». ( Оқушылар «секіру» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.) |
|
|||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?
дамытуды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері
Құндылықтар |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
|||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді) 1: 2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
|