Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: орта қашықтыққа жугіруді пайдасы және жугіру неге ұнайды? |
|||||||
Не себепті (орта қашықтыққа жугіруді денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
|||||
Ортасы |
Тапсырма: Денені қыздыру жаттығулары мен қашықтыққа жүгіру техникасын орындап, демді қалыпқа келтіру жатығуларын жасаңыз
Дескриптор: білім алушыға
денені қыздыру жаттығуларын жасайды; қашықтыққа жүгіргенде қол мен аяқты үйлестіру техникасын орындайды; ұзақ жүгіргеннен кейін денесін қалыпқа келтіру жаттығуларын жасайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер |
|||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: орта қашықтыққа жугіруді пайдасы және жугіру неге ұнайды? |
|||||||
Не себепті (орта қашықтыққа жугіруді денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
|||||
Ортасы |
Тапсырма: Денені қыздыру жаттығулары мен қашықтыққа жүгіру техникасын орындап, демді қалыпқа келтіру жатығуларын жасаңыз
Дескриптор: білім алушыға
денені қыздыру жаттығуларын жасайды; қашықтыққа жүгіргенде қол мен аяқты үйлестіру техникасын орындайды; ұзақ жүгіргеннен кейін денесін қалыпқа келтіру жаттығуларын жасайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер |
|||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай
алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын
және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және
орындауды Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |