Басы
|
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын
түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп
ережелері.жүру ,
Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек
екенімізді айта аласын ба?
орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол
жағына қарай .
1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде
өкшемен жүру.
2. Жеңіл жүгіріске көшу .
3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол
алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап
жүгіру екі қол белде
5 .Жылдамдыққа жүгіру
6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру,
демді қалпына келтіру.
Ж.Д.Ж. орнында
|
Оқушы өз жұбын табады
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Стикерлер, маркерлер,
қаламсаптар
|
Ортасы
|
-
Бір орында жасалатын жаттығулар
Б.к. Қол белде, аяқты сәл ашып, иық
тұсында
Б.к. 1-4 басты солға, 5-8 оңға
айналдыру
Б.к. Қол иықты1-4 алға,5-8 артқа
айналдыру
Б.к. Қол кеуде тұста берілу, 1- де бүгіп сермеу;
2- де оң немесе сол жаққа жазып сермеу; 3- те бүгіп сермеу; 4 оң
және сол жаққа сермеу
Б.к. Сол қол жоғары , оң қол төмен, 1-2 сол
қолды, 3-4 оң қолды жоғары көтеріп сермеу.
Б.к. Сол қол жоғары, оң қол белде 1-3 оңға
иілу;
4- Б.к. 5-7солға иілу; 8 Б.к.
Б.к. Қолды біріктіріп 1- оң аяқты тигізу; 2
ортаға; 3- сол аяққа тигізу; 4- қол белде:
Б.к. 1- сол қолды оң аяқтың ұшына тигізу, 2 – қол
белде; 3- оң қолды сол аяқтың ұшына тигізу; 4- қол
белде;
Б.к. қол белде сол аяқпен 15 рет, қос аяқпен 15
рет
Сыныпты топ- топқа бөліп бірінші немесе екі, үш
команда тағайындаймыз. Командалар лек түзеп сөре сызығына келіп
тұрады. Берілген белгі бойынша алдыңғы тұрған оқушылар мынадай
жүгіру тапсырмаларын орындайды.
-
Баскетбол добын баскетбол торына
түсіру;
-
Биіктігі 60-80 см болатын орындықтан өтіп шығып
мәреге жетіп, қайта айналып өз командасына қолындағы таяқшаны
беру;
-
Кедергілер арқылыбаскетбол добын еденге соғып
алып жүру мәреге жетіп қайтып өтіп келу керек;
-
Төсеніштің үстінен алға қарай домалап түскеннен
кейін мәреге тез жүгіріп келу;
-
Баскетбол добын арттан аяқтың астымен беру арқылы
жүгіру;
-
Жүгіріп келіп таяқшаға граната лақтыру. Келесі
ойыншылар да да осы жаттығуларды қайталайды.
Эстафетаны бірінші болып аяқтаған команда жеңіске
жеткен болып есептеледі.
|
сұрақ жауапты орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап
береді
Дене мүшелеріне байланысты жатығуларды
көрсетеді
қозғалу дағдылары секіру, лақтыру,
жүгіру.
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын
анықтайды
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
Ысқырық, секундомер
|
Сабақтыңсоңы
|
Қорытынды.
-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?
-Сендер үшін не маңызды болды?
-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік
пе?
-
(ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз
жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді
бағалайық.
Рефлексия: Балалар алған білімдері
бойынша өздерін өздері бағалайды. Бағалаудың үш сатысына стикерлер
жапсырады.
1.Барлық дене мүшелерін атай аламын және олардың
атқаратын қызметін білемін дегендер жетістік баспалдағының ең
жоғарғы бөлігін таңдайды
2.
Атауларын білемін, бірақ кейбір дене мүшелерінің қызметін білмеймін
дегендер одан төменгі бөлігін таңдайды.
3. Білемін, бірақ шатастырамын дегендер төменгі
бөлігін таңдайды.
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|