Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жүсіп Баласағұнның "Құтты білік" дастаны ашық сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Аметова Сауле Уринбасаровна |
|||||||||||||||||
Пәні: |
қазақ әдебиеті |
|||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: 28 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
Бөлім:1, 3-сабақ |
Атадан қалған асыл сөз. |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жүсіп Баласағұн «Құтты Білік» шығармасынан алынған үзінділермен жұмыс |
|||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
9.1.4.1. Түсіну және жауап беру. Шығарма үзінділерімен жұмыс: көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану |
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Көркем шығарманың үзінділерімен әртүрлі шығармашылық жұмыстар жасайды(өлең шығару, эссе жазу, хат жазу, ән айту, мәнерлеп оқу). Шығармадан алған үзіндіге өзіндік ой қосады. Шығарма үзіндісіне жасаған шығармашылық жұмыстарынан алған әсерлеріне баға береді. |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Көркем шығарма үзінділерімен шығармашылық жұмыстар жасайды(өлең шығару,эссе жазу,хат жазу,ән айту, мәнерлеп оқу). Шығармадан алған үзіндіге өзіндік ой қосады. Шығарма үзінділеріне жасаған шығармашылық жұмыстарынан алған әсерлеріне баға береді. |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: кемел мемлекет, мемлекетті басқару, мемлекет заңдары, адамгершілік ұстанымдары, ғибрат-уағыздар, әділ саясат жүргізу, адамның кемелдену жолдары,сөйлеу әдебі, әдеби тіл, көркем сөйлеу. |
|||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: деректерге сүйенсек, менің ойымша, мен бұнымен келісемін. Бағалау үшін қолданылатын тілдік бірліктер:бұл тапсырманы орындауда маған қиындық тудырған..., өйткені, сондықтан, түйген ойым. |
||||||||||||||||||
Құндылыққа баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік: ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, имандылық, мейірімділік, адамгершілік. |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өзін-өзі тану, музыка. |
|||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Бос уақытыңда немен айналысасың?Хоббиің не? |
|||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы |
||||||||||||||||||
1 мин |
БСОЖ:Сыныптың жағымды ахуалын қалыптастыруда «Жақсы сөз, жарым ырыс» әдісі бойынша оқушылардың көңіл-күйлерін сұрап, «Бір тілек» тренингі арқылы балалар бір-біріне өздерінің аттарының бас әріптеріне сәйкес тілек білдіреді. |
|
|
|||||||||||||||
4 мин |
БСОЖ: «Бақытты сәт» ойыны бойынша оқушыларға мына сұрақтар қойылады: 1.Бос уақыттарыңда немен айналысқанды ұнатасыңдар? 2.Қандай үлгідегі ән тыңдағанды ұнатасыңдар? 3.Сыныпта жақын сырластын досың кім? 4.Әскердегі ағаңа не алыста тұратын туысыңа хат жазып көрдіңдер ме? Сабақтың тақырыбы, мақсаты, оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен және бағалау критерийлерімен танысады. |
Сұрақтарға жауап бергендерге күлімшелер тарату. |
||||||||||||||||
Сабақ ортасы |
||||||||||||||||||
15 мин |
Оқылым алды: «Жақсылық тамшысы» әдісі бойынша әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді.Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. Оқылым кезі: Бағалау критерийі: Көркем шығарманың үзінділерімен әртүрлі шығармашылық жұмыстар жасайды(өлең шығару, эссе жазу, хат жазу, ән айту, мәнерлеп оқу). БСОЖ:Топтық жұмыс: «Микс жаттығуы» әдісі арқылы өздеріне ұнаған үзіндісін бойынша аралас жаттығулармен ұяшық таңдау арқылы топтық жұмыс жасайды. 1-ұяшық. Күнтуды мен Айтолды арасындағы өздеріне ұнаған үзіндіні диалогқа түсіп мәнерлеп жеткізу. 2-ұяшық. Таңдап алған үзінділеріне тақырып қойып, өздерінің шығармашылығына байланысты өлең жазып қорғау. 3- ұяшық. Таңдап алған үзіндідегі негізгі ойды ұстана отырып, шағын эссе жазу(40-50 сөз). 4-ұяшық. Шығарманың қалаған үзіндісіндегі негізгі ойды ала отырып, қалаған кейіпкеріне хат жазу. 5- ұяшық. Әр үзіндідегі көркемдеуіш құралдардың санына статистикалық зерттеу жүргізу. 6- ұяшық. Өздеріне ұнаған бір үзіндіні ән мелодиясына сүйемелдеп топпен орындау. Саралау: «Тапсырма» әдісі бойынша оқушылардың жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне байланысты өз қалаулары бойынша орындауға мүмкіндік беріліп, бір топқа топтастырылады. Қарқын/жылдамдық :-Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.Сол себепті өздері таңдап алған үзіндіден көркемдеуіш құралдарды тауып, қызметін анықтайды. Дескриптор: -Өзінің қызығушылығына қарай тапсырма таңдайды; –Көркем шығарманың үзінділерімен әртүрлі шығармашылық жұмыстар жасайды(өлең шығару, эссе жазу, хат жазу, ән айту, мәнерлеп оқу). |
«Кері байланыс бутерброды» әдісі бойынша кері байланыс орнатып, бір-біріне мадақ сөз және сын айтып бағалайды. |
htps://yandex.kz/search/?text=% АудиоМР3, жай қарындаш, түрлі түсті маркерлер https://yandex.kz/images/search?pos=1&img_ PowerPoint |
|||||||||||||||
10 мин |
Бағалау критерийі:Шығармадан алған үзіндіге өзіндік ой қосады. Жұптық жұмыс: «Әлемді шарлау» әдісі бойынша өздері таңдап алған үзіндідегі негізгі ойға құнды ой қоса отырып, шағын ойтолғау жазады(10-15 сөйлем) Саралау:«Жіктеу» әдісі бойынша мүдделері ұқсас оқушыларды қолдау деңгейіне сай жұптастырылады.Қолдауды қажет еткен жағдайда үзіндідегі мына тірек сөздер ұсынылады:тіліңді тый, есті сөз, көп тыңда, алтын сөз. Дескриптор: -Шығарма үзіндісіндегі негізгі ойға өзіндік ой қосады -Құнды ой қосқан пікірге баға береді. |
«Рақмет» әдісі бойынша ең құнды ой қосқан оқушыға пікір айтып, түсініктеме береді. |
стикерлер |
|||||||||||||||
5 мин |
Оқылымнан кейін: Бағалау критерийі: Шығарма үзіндісіне жасаған шығармашылық жұмыстарынан алған әсерлеріне баға береді. Жұптық жұмыс: «Шеберлігіңді шыңда!» әдісі бойынша дастанның әр үзіндісінде айтылған ойдың бабалар мұратымен жалғастығын, яғни «Мәңгілік Ел» идеясымен қаншалықты сабақтастығын айқындау үшін сұхбат жүргізіп, өз әсерлерімен бөліседі(2 сұрақ-2жауап).
Дескриптор: -Шығарма үзіндісіне жасаған шығармашылық жұмыстарынан алған әсерлеріне баға береді. |
«Гүлдер» әдісі арқылы жасыл түсті гүлді ең көп көмектескенге, сары гүлді ең сыпайы оқушыға, ал қызыл гүлді ең жақсы тыңдай білген балаға бере отырып, шығармашылық жұмыстары бойынша өз әсерлерімен бөліседі.
|
Микрафон |
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Сабақтың соңы |
||||||||||||||||||
5 мин |
Ұжымдық жұмыс: «3+2+1»әдісі(ұнады+сұрақ+ұсыныс) арқылы бүгінгі тақырып бойынша ұнаған және түсінбеген тұстарын айтып шығады.
|
«3+2+1»әдісі бойынша оқушылар бүгінгі сабақтың ұнаған үш кезеңі және екі сұрақ, бір ұсынысын айтып баға береді.
|
Бағалау парағы |