Тақырыбы: Шамалар.
Жылдың əр мезгіліндегі туған
өлкем
|
Мектеп: № 19 ЖББМ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: :Жокеева
М.М.
|
Сыныбы:
2
«Б»
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Оқу мақсаттары
|
2.1.3.5.Уақытты циферблат бойынша анықтау: сағат
жəне минут.
2.1.3.4 **Ұзындық (см, дм, м), масса (кг,
ц), уақыт (сағ, мин, ай, жыл) өлшем бірліктері арақатынасына
сүйеніп түрлендіру.
|
Сабақтың мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
-
уақытты циферблат бойынша
анықтайды,уақыттың өлшем бірліктерін (сағат, минут, ай, жыл)
олардың арасындағы қатынас негізінде ауыстырады.
|
Көпшілік оқушылар:
|
Кейбір оқушылар:
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады:
Пəндік лексика жəне
терминология.
Сағат, минут, секунд, тəулік, апта, ай,
жыл.
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын
сөйлемдер.
Талқылау.
|
Əр айда неше күн бар?
Ай аптаның қандай күнінен басталатынын білуге
бола ма?
7 күннен кейін аптаның қандай күні болатынын
білуге бола ма?
|
Рим жəне араб сандарын пайдалана отырып,
датаны жаз.
|
Тірек білім
|
Аптадағы күндер саны, дұрыс кезектілікпен олардың
атаулары, жыл ішіндегі айлар саны, дұрыс кезектілікпен олардың
атаулары, əр айдағы күндер саны.
|
Жоспары
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған іс-əрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынталандыру
1 мин
Топқа бөлу
2 мин
Алдыңғы
сабақ
3
мин
|
«Білмеген ұят емес,
үйренбеген ұят» деген сөздерді қалай түсінесіңдер?
Топқа сағат түрлері арқылы бөлу. Оқушылар (құм,
су, күн, электро) сөздері жасырылған қағазды алады және сол сағат
түрін тауып, сол топқа отырады.
Тапсырма «Білім пирамидасы» деп
аталады.
Олай болса, алдарыңызда тапсырма тұр. Топпен
бірге орындап көрейік.
-
топ:
мм,см,дм,м,км
-
топ:
гр,кг,т,ц.
-
топ: сек,
мин, сағ,күн, апта,ай,жыл
-
топ:
дүйсенбі,сейсенбі, сәрсенбі,бейсенбі,жұма,
сенбі,жексенбі
Топ барысында ойлана отырып, өлшем бірліктерді
өсу ретімен орналастырады.
|
Әр топқа
құм сағат, су сағат, күн сағат, электро сағат
қойылады.
А 4 қағазы және өлшем
бірліктер
|
Сергіту сәті
3 мин
Сабақтың
ортасы
20
мин
|
Әр топ
қорғап болған соң, өздерін бағалайды.
Бағалау критерийі:
|
-
Өлшем бірліктерді білемін.
|
√
|
-
Ұзындық, масса, уақыт өлшемдерін
ажыратамын.
|
√
|
-
Қысқартылған түрін жаза аламын.
|
√
|
«Кім тапқыр?»
-
Ал, сіздерге сұрақ. 1 мин аз
ба? әлде көп пе? Зерттеу жасау (жіпке моншақ өткізу, өз есімін азу,
шырпымен рим цифрын жазу)
-Зерттеудің қорытындысы
шыққанша оқушыларға жұмбақ жасыру.
Он екіге келіп,
Жүргені кері кетіп
(сағат)
Жеті бауыр
туыспыз
Атымыз өзге
демесең
Жұмған жұдырық уыспыз (жеті
күн)
Ұшып түсер күн
бітсе
Жоғалады жыл бітсе
(күнтізбе)
Бір адамға он екі
егіз
Бір егізде біреусіз сегіз
(ай мен апта)
-Өте жақсы. Өткен сабақты
жақсы меңгеріпсіңдер. Бүгінгі сабақты да, дәл осындай жақсы
нәтижемен тапсырмаларды орындайды деген ойдамын.
Сабақты жақсарта түсу үшін,
тағы бір рет топқа бөлініп алсақ.
Топқа ай аттары бойынша
бөлемін.
1-топ: Қыс
2-топ: Көктем
3-топ: Жаз
4-топ:Күз
-
Балалар 1 жылда қанша мезгіл
бар? (4 )
-
Мынау сағат, енді біз топпен
осы сағатты әсемдеп безендіруіміз керек. Ол үшін:
-
1- топ: Сіздер төрт мезгілді
құрастыруларыңыз керек. Осы сағаттың бетіне.
-
2-топ: Сіздер 1-топтың
құрастырған суреттері бойынша ай аттарын ретімен қоюларыңыз
керек.
-
3-топ: Ал, сіздер 2-топтың
ретімен қойған ай аттарын рим цифрымен белгілеулеріңіз
қажет.
-
4-топ: Сіздер осы айларда
неше күн болатынын белгілеулеріңіз керек.
-
Осылай біз сабақтың
мағынасын ашамыз.
|
Бағалау парақшасы
Сағат,4 мезгілдің қима суреті
Ай аттары
|
Дәптермен жұмыс
3 мин
Сабақтың соңы
3 мин
|
Бағалау критерийі:
|
1.Жыл мезгілдерін білемін
|
√
|
2.Ай аттарын мезгіл бойынша ажыратамын
|
√
|
3.Рим цифрымен жаза аламын
|
√
|
4.Бір айда неше күн барын айта аламын.
|
√
|
Келесі тапсырмаларға
дайынсыңдар ма?
«Кім жылдам?» деп
аталады.
Бұл жолы да, тапсырмаларды
топпен орындаймыз.
-
1- топ: Сіздер мына
бағандағы артық күнді табыңыздар.
-
2-топ: Ал сіздер желтоқсан
айына күнтізбе жазып көріңіздер
-
3-топ: Кітаптағы 4
тапсырманы тақтаға орындайды.
-
4-топ: Сіздер мына ертегіні
білесіздер ма?
-
Әр адамның есімі болады. Сол
сияқты ешкілердің де , өз аттары бар екен.
Сіздер осы ертегі желісі бойынша ешкілерге ат
қойыңыздар.
Бағалау критерийі:
|
1.Әр айда неше күн болатынын білемін
|
√
|
2.Әр айдың күнтізбесін ажырата аламын.
|
√
|
3.Өлшем бірлікке аранлған есептерді шығара
аламын
|
√
|
4.Апта аттарын айта аламын
|
√
|
Математика жұмыс дәптерін жеке
орындайды.
Жылдың әр мезгілі бойынша сыныптағы балалардың
туған күнінің диаграммасын құрасытыру.
-
-
Балалар диаграмма құрастырған соң , әр топ өз
мезгілі бойынша қанша қыздың, қанша ұлдың туған күні екендігі
туралы мәлімет береді.
|
Бағалау парақшасы
А3 форматы, тақта, оқулық, «Жеті ешкі»
ертегісінің фото суреті
Бағалау парақшасы
Жұмыс дәптері
А3 форматы
|
Бағалау
2 мин
Кері байланыс
3 мин
|
Балалар бағалау критерийі бойынша өздерін
бағалап, «Жетістік сатысы » бойынша ойларын айтады.
Не білдік?
Не үйрендік?
Не білгіміз келеді?
|
|
Үйге
тапсырма: Отбасы мүшелерінің туған күн
диаграммасын құрастыру
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды бағамдау
Қандай
екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай
екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ
барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|