Материалдар / Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу үшін қысқа мерзімді жоспар
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтың аты-жөні

Бегдаирова А.Ж.

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.1 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру

Сабақтың мақсаты


Барлығы: Жүгіру,секіру,өрмелеу,күш қабілеттерін 
арттырады,жылдамдықты жетілдіру, тепе-теңдік жаттығулар орындауды үйренеді

Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Бағалау критерииі

Ойын ережелерін біледі және түсінеді

Ойын барысында ұлттық ойындар ережелерін көрсетеді және түсіндіреді

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Бой сергіту жаттығулары.

Рисунок 6

Техника қауіпсіздігі ережелерімен таныстыру. Спорттық киіміне көңіл бөлу 
Тамыр соғысын тексеру Зейін қойып тыңда 1 мин 60 рет 
Саптық жаттығулар Бұрылыстың дұрыс орындалуын 
Оңға,солға бұрыл. қадағалау 
Орында тұрып жүр 
Жүріс түрлері: Денені тік ұстау 
-Өкшемен 
-Аяқ ұшымен 
-Жартылай отырып 
Жүгіріс түрлері 
-Тізені көтеріп 
-Аяқты алға,артқа,жаңға сермеу Сапты бұзбай,дұрыс тыныс алуын қадағалау 
-Оң ,сол жақ бүйірмен жүгіру 
-Шапшандыққа жүгіру 
Аяңдап жүру Еркін демалу 
4 лекке тұру 

Жалпы дамыту жаттығулар:Таяқпен музыкамен жаттығуларды 
1.Б.Қ таяқ төмен де 1,2,3,4 мойынды онға айналдыру. дұрыс орындау 
1,2,3,4 солға айландыру 
2.Б.Қ таяқ төменде 1 де таяқты жоғары көтеріп созылу Көтерілгенде тыныс алып, 
2 де таяқты төмен түсіріп аяқтың ұшын көтеру 
демді шығару 
3.Б.Қ таяқ төменде. 1де таяқ кеудеде 2де таяқты жоғары Аяқтын ұшын көтеріп, 
көтеріп тұру. 3те таяқ кеудеде 4те таяқ төменде. тыныс алу 
4.Б.Қ таяқ қолда,қолды алдыға созу.1,2,3,4те таяқты Қолды түзу ұстау 
оңға ,1,2,3,4те солға айналдыру 
5.Б.Қ таяқ желкеде 1де оңға денені бұру Бұрылғанда баппен 
2-Б.Қ . 3те солға бұрылу бұрылу,тыныс алу 
6.Б.Қ таяқ желкеде 1,2де денемен оң жаққа, 3,4те сол 
жаққа енкею 
7.Б.Қ таяқ алдында.1де таяқты жоғары көтеру.2,3 алдыға 
енкею 4те Б.Қ. 
8.Б.Қ таяқ алдында.1-де секіріп таяқты кеудеде.2де таяқты жоғары көтеру. 
3те таяқ кеудеде, 4те таяқты төмен түсіру. 
9.Б.Қ таяқ жерге қою.1де оң жаққа секіру.2де сол жаққа секіру. 
10.Таяқты жоғары көтеріп тыныс алу.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ














Тренинг жазылған парақшалар

Ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру

Айналмалы жаттығулар: 
бөлімдерден қалай өтуін түсіндіру Түсіндіру,көрсету 
1.а)Гимнастикалық орындықта ішпен жатып тартыну Денене түзу ұстау. 
б)Гимнастикалық орындықтың үстімен өрмелеу. Қолды бүгу,жазу 
2.а)Гимнастикалық орындықтың үстімен секіру. Екі аяқты бірдей көтеру 
б)Гимнастикалық орындықтың үстімен тепе-теңдік сақтап жүру 
3.а)Күш жаттығулар (гантельмен жаттығулар шынтақпен көтеру, Денені түзу ұстау 
жоғары көтеру,қыздар 2кг ұлдар 3кг) 
б) қолды айқастыра көтеру 
4.а) Шалқайып жатып денені көтеру.(10 рет) Шалқайып жатып тізені бүгу 
Қолды кеудеге ұстап, денені көтеру 
б)Алдыға-артқа тоңқалаң асу 

5.а)Секіртпемен секіру (екі аяқты бірдей көтеріп 10рет, Аяқтың ұшымен секіру 

бір аяқтан екінші аяққа10 рет секіру) 
б)алға қарай секіртпемен жүгіру 

6. а)шығыршықты белге айналдыру Аяқты иық кеңдігінде қойып, қолды 
желкеге ұстау 
б)Алға қарай шығыршықпен жүгіру 

7. а)Доппен секіру (10рет) Қатты итеріліп, аяқпен алдыға 
б)Алға қарай доппен секіру серпілу 

8.а)Көпір үстінде секіру Екі аяқты бірдей көтеру 
б)Көпір үстінде алдыға ұша секіру 

9. Денені қалпына келтіру. Демалу 

Тамыр соғысын тексеру 1мин 120 рет 

Ойын :30 сек Көзді жұмып, ішінен санау (30сек) 
Ойын «Жер,аспан,есік» 

Қорытынды бөлім. 5 минут 

Оқушыларды сапқа тұрғызу Сапта тік тұруды қадағалау.

Ұлттық ойындар:

Күш сынаспақ 
Бұл ойын стол үстінде екі баланың білек сынасуымен орындалады.2 бала шынтақтарын столға тірек қол бастарын айқстырады.Кім білекті столға жықса сол бала жеңіске жетеді. Ағаш аттың үстінде аттың басын ұстап тұрып 2-ші қашан білектен тартысып сынасуға да болады.Бірақ баланың қауіпсіздігі қатаң бақыланады. 
Тауық күрес. 
Балалар екі топқа бөлінеді.Осы екі топтан екі бала шығып ,кәдімгідей күреседі.Оның ең қызығыда,басқаша күрестен айырмасы да –тек жалғыз аяғымен ақсаңдай жүріп,иықтарын қағып күресуінде.Бұл күрес балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді.Күрестің 1 аяғн тізесін бүгіп,мата белбеуін байлап тастайды.Қайсысы сүрініп жығылса ,сол ұтылады.

Қимылды ойын: «Балапандар»
Ойыншылар үш топқа бөлінеді. Әрбір топта – отырған тауық және оның балапандары бар. Таңдап алынған үш лашын құстар балапандарға алақандармен тигізуі қажет, содан кейін ойыннан қуып шығылады. Отырған тауық өз балапандарын қорғайды. Шабуыл кезінде балапандарын қорғаған тауықтың қолы лашынға тисе, ой ойыннан шығып қалады.
Рефлексивті – коррекциялаушы:
Сап тізбекте бір - бірден жүру, дем алу жаттығулары, нүктелі массаж
Ойынды қорыта келе: сендерге не ұнады?
Не қиын болды? – деп балалардан сұрау.

Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі


ойындар арқылы қолайлы ойындарды пайдаланады

Көрсетеді

Ойын ережесін дұрыс пайдаланады

Ережеге сай қазақтың ұлттық ойындарын көрсетедә ойнай алады

Асық ату ойынын топ бойынша ойнайды







Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау








ҚБ «Бағдаршам»









ҚБ «От шашу»




Жүгіруге арналған жол және кең таза кеңістік.

Фишкалар конустар,мұғалімге ысқырық, бор, секундомер

Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Аумақты белгілеу үшін фишкалар/конустар.


Сабақтыңсоңы


 Рефлексия

Чемодан-салып аламын, алдағы уақытта қолданамын.

Еттартқыш-алған ақпаратты өңдеймін .

Себет-керек емес ақпарат, лақтырып жіберемін.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!