0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Есту қабілеті нашар балалардың сөйлеу тілін дамыту. Адам өмірінде ауызша сөйлеу тілінің алатын орны орасан зор,өйткені ол-адамдар арсындағы қарым-қатынаста қолданатын басты,негізгі құрал. Баланың есту қабілетінің бұзылғандығынан сөйлеу тілі дамымай қалады, сондықтан арнайы үйретіп-оқытпай бала тілі дамымайды.,сөлемейді.Балабақша жасындағы естімейтін балаларды оқыту өте күрделі,жауапты әрі,өзіндік оқыту ерекшелігі бар жұмыс. Естімейтін балаға сөзді түсінікті, анық айтуға үйрету-оқытудың негізгі мақсаты болып саналады. Баланың анық сөйлеуі сөзді меңгеріп,оны оны өз сөз қорындапайдалануы,айтылған сөздің мағынасын түсінуі ерекше орын алады. Саңырау баланың есту қабідлетін дамыту жұмысының нәтижелі болуы: бала тілінің даму деңгейіне,дыбысты дұрыс айта алуына,яғни әр баланың бас ерекшелігіне байланысты. Есту қабілетін дамыту жұмысын жүргізу процесінде оқушының есту және естіп-көру қабілеті пайдаланылады. Мектепке дейінгі жастағы саңырау балалардың тілдесіп сөйлесуі әр түрде қалыптасады: жазбаша,ымдау,дактиль тілінде. Сабақтарды әрқашан ойынтүрінде өткізу балалардың есте сақтау қабілетін арттыра түседі ,мысалы:ширма артына зат жасыру,ғажайып дорба,сыйқырлы қобдиша т.т Әр сабақ алдын-ала дайындалып қойылуы тиіс,қолданатын көрнекі құралдар айқынәрі әдемі болуы керек. Ол баланың сабаққа деген ынтасын арттырады. Сабақ барысында алынатын сөздер көлемін тәрбиеші балалардың жалпы және тілдік даму ерекшеліктерін,олардың қалдық есту қабілетінің қалпын ескере отырып,жоспарлайды. Сөздер біртіндеп енгізіледі,әр заттың қасында сөз жазылған карточка міндетті түрде болуы керек,ол көру арқылы есте сақтау процесі болып табылады. Сөздің дыбыстық және әріптік құрамын анықтау әр тақырыптың бірінші сабағында жүргізіледі,өйткені балалар әріптерді дактильдеуді толық меңгере алмайсөз құрамын толық білмеуі мүмкін. Тәрбиеші сөзіне үлкен маңызды мән беріледі, ол еліктеу үлгісі болады, тәрбиеші сөзді әсерлі,табиғи дауыспен айтуы тиіс. Күнделікті тіршілікте қолданатын тілді тәрбиеші сабақтан тыс уақытта,ойында серуен кезінде,сюжетті ойындар кезінде белсенді қолдану арқылы меңгертеді. Егерде есту қабілеті нашарлаған немесе мүлде естімейтін баланы дер кезінде арнайы балабақшаға орналастырып,білікті де білімді сурдопедагог,тәрбиешілердің қарамағында болмаса ол баламен ата-ананың арасында өзара сөйлесетін ,ойдан шығарылған,ым,тіл пайда бола бастайды, бір қол қимыл сөзін әр бала өзінше көрсетеді.
Есту қабілетін дамыту жұмысы үрдісінің саңырау бала үшін біршама қиындығы бар. Мұндай жағдайда ата-анамен тәрбиеші үнемі бірлесіп жұмыс жасап отыруы қажет. Естімейтін және нашар еститін балалар дыбыстарды дұрыс айтуы үшін әр дыбыстың айтылу артикуляциясын жақсы білуі тиіс. Саңырау баланың есту қабілетін дамыту жұмысының нәтижелі болуы бала тілінің даму деңгейіне,дыбысты дұрыс айта алуына,зеректігіне, істің байыбын болжап ,тез бағдарлай алуына,яғни әр баланың жеке басы ерекшелігіне байланысты.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Хамидуллина Шамсия АндижановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Кеңес. "Есту қабілеті нашар балалардың сөйлеу тілін дамыту."
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Кеңес. "Есту қабілеті нашар балалардың сөйлеу тілін дамыту."
Материал туралы қысқаша түсінік
Есті қабілеті нашар балалардың ата-аналарына кеңес
Материалдың қысқаша нұсқасы
Есту қабілеті нашар балалардың сөйлеу тілін дамыту. Адам өмірінде ауызша сөйлеу тілінің алатын орны орасан зор,өйткені ол-адамдар арсындағы қарым-қатынаста қолданатын басты,негізгі құрал. Баланың есту қабілетінің бұзылғандығынан сөйлеу тілі дамымай қалады, сондықтан арнайы үйретіп-оқытпай бала тілі дамымайды.,сөлемейді.Балабақша жасындағы естімейтін балаларды оқыту өте күрделі,жауапты әрі,өзіндік оқыту ерекшелігі бар жұмыс. Естімейтін балаға сөзді түсінікті, анық айтуға үйрету-оқытудың негізгі мақсаты болып саналады. Баланың анық сөйлеуі сөзді меңгеріп,оны оны өз сөз қорындапайдалануы,айтылған сөздің мағынасын түсінуі ерекше орын алады. Саңырау баланың есту қабідлетін дамыту жұмысының нәтижелі болуы: бала тілінің даму деңгейіне,дыбысты дұрыс айта алуына,яғни әр баланың бас ерекшелігіне байланысты. Есту қабілетін дамыту жұмысын жүргізу процесінде оқушының есту және естіп-көру қабілеті пайдаланылады. Мектепке дейінгі жастағы саңырау балалардың тілдесіп сөйлесуі әр түрде қалыптасады: жазбаша,ымдау,дактиль тілінде. Сабақтарды әрқашан ойынтүрінде өткізу балалардың есте сақтау қабілетін арттыра түседі ,мысалы:ширма артына зат жасыру,ғажайып дорба,сыйқырлы қобдиша т.т Әр сабақ алдын-ала дайындалып қойылуы тиіс,қолданатын көрнекі құралдар айқынәрі әдемі болуы керек. Ол баланың сабаққа деген ынтасын арттырады. Сабақ барысында алынатын сөздер көлемін тәрбиеші балалардың жалпы және тілдік даму ерекшеліктерін,олардың қалдық есту қабілетінің қалпын ескере отырып,жоспарлайды. Сөздер біртіндеп енгізіледі,әр заттың қасында сөз жазылған карточка міндетті түрде болуы керек,ол көру арқылы есте сақтау процесі болып табылады. Сөздің дыбыстық және әріптік құрамын анықтау әр тақырыптың бірінші сабағында жүргізіледі,өйткені балалар әріптерді дактильдеуді толық меңгере алмайсөз құрамын толық білмеуі мүмкін. Тәрбиеші сөзіне үлкен маңызды мән беріледі, ол еліктеу үлгісі болады, тәрбиеші сөзді әсерлі,табиғи дауыспен айтуы тиіс. Күнделікті тіршілікте қолданатын тілді тәрбиеші сабақтан тыс уақытта,ойында серуен кезінде,сюжетті ойындар кезінде белсенді қолдану арқылы меңгертеді. Егерде есту қабілеті нашарлаған немесе мүлде естімейтін баланы дер кезінде арнайы балабақшаға орналастырып,білікті де білімді сурдопедагог,тәрбиешілердің қарамағында болмаса ол баламен ата-ананың арасында өзара сөйлесетін ,ойдан шығарылған,ым,тіл пайда бола бастайды, бір қол қимыл сөзін әр бала өзінше көрсетеді.
Есту қабілетін дамыту жұмысы үрдісінің саңырау бала үшін біршама қиындығы бар. Мұндай жағдайда ата-анамен тәрбиеші үнемі бірлесіп жұмыс жасап отыруы қажет. Естімейтін және нашар еститін балалар дыбыстарды дұрыс айтуы үшін әр дыбыстың айтылу артикуляциясын жақсы білуі тиіс. Саңырау баланың есту қабілетін дамыту жұмысының нәтижелі болуы бала тілінің даму деңгейіне,дыбысты дұрыс айта алуына,зеректігіне, істің байыбын болжап ,тез бағдарлай алуына,яғни әр баланың жеке басы ерекшелігіне байланысты.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2019
1129
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













