Материалдар / Кері итеруші күш. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кері итеруші күш. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін: сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің шығу табиғатын түсінеді ; Көпшілік оқушылар үшін: тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, қарапайым тәжірибелер жасайды; Кейбір оқушылар: Кері итеруші күш және Архимед заңына есептер шығарады; - сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсінеді; - тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, эксперимент жүргізеді; - деңгейлік есептер шығарады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2018
802
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Қысым

Мектеп: №2 мектеп-гимназия

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Қуанова А

Сынып:

7


Қатысқандар:

Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

Кері итеруші күш

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

7.3.1.12-сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру;

7.3.1.13-есептер шығаруда Архимед заңын қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін: сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің шығу табиғатын түсінеді ;

Көпшілік оқушылар үшін: тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, қарапайым тәжірибелер жасайды;

Кейбір оқушылар: Кері итеруші күш және Архимед заңына есептер шығарады;

Бағалау критерийі

  • сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсінеді;

  • тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, эксперимент жүргізеді;

  • деңгейлік есептер шығарады;

Тілдік мақсаттар

«Мензурка», «динамометр», «цилиндр», «калориметр» құралдарын эксперимент жасау, кесте толтыру барысында қолданып шамаларды анықтайды, салыстырады , топта алынған нәтижелерді сәйкестендіреді. Аталған терминдерді сөздік қорына қосады.

Құндылықтарға баулу

Су көліктерін құрастыру және суда жүк тасымалдау, ішкі және сыртқы туризмді дамыту.Демалыс орындарындағы жағажайларда денсаулық және өмір қауіпсіздігін сақтауға баулу

Пəнаралық байланыс

Сабақта төмендегідей пәндермен байланыс жүзеге асырылады:

Математика – есептер шығару (амалдар қолдану);

Тарих-Архимед заңының шығу тарихымен танысады;

Экология-Арал теңізінің экологиясы;


Алдыңғы білім

Архимед күшін эксперимент арқылы анықтайды алады, қауіпсіздік ережесін біледі;

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

«Фотосуреттер» 4 топқа бөлу

Ширату: Тапсырма-1

Проблемалық сұрақтар:

  1. Неге ауыр денелерді суда көтерген жеңіл?

  2. Ағаш бөрене мен шегені көлге тастасақ қайсысы батады? Неге?

Сабақтың ортасы

5 мин



















15 мин














































































5 мин














10 мин

«Сұрақты ұстап ал!» әдісі . Тапсырма-2

1 . Неге өзен суына қарағанда ,теңіз суына жүзген жеңілірек?
2. Сүңгуір үйрек су бетінде қамыстың сабағынан ұя жасайды.Ұя су бетінде жел қалай соқса ,солай

қарай жүзеді.Құстың ұясын су бетінде қандай күш ұстап тұрады.Ұяның пішіні мен көлемі туралы
не айтуға болады?
3. Сүңгуір үйрек суда жақсы сүңгиді.Судың тарапынан әсер ететін ығыстырушы күшті ол қалай азайтады?
4.Арқаңмен жүзгенде суда өзіңді жеңіл ұстайсың. Неге?

  • Ауызша кері байланыс орнату;

  • «Отшашу » арқылы бағалау;

«Детальдарын қосу» әдісі. Тапсырма-3

1-топ. Тәжірибе-1:Пластилиннен жасалған көлемдері әр түрлі  екі денені динамометрге іліп,  кезегімен ыдыстағы суға батырып, динамометрдің  көрсетуін жазып алып, қорытынды жасаңыз.

тәжірибе

Пластилиннен

жасалған дене

Дененің ауадағы

салмағы Р; Н

Дененің судағы

салмағы Р; Н

Архимед күші

Fы= P1— P2 ; H

1

Үлкен шарик




2

Кішкентай шарик




2-топ. Тәжірибе-2.Көлемдері бірдей, тығыздықтары әр түрлі денелерді алып,кезегімен ыдыстағы суға батырып,динамометрдің көрсетуін жазып,алып қорытынды жасаңдар.

тәжірибе

Цилиндр

Дененің ауадағы салмағы Р; Н

Дененің судағы салмағы Р; Н

  Архимед күшіFы= P1— P2 ; H

1

алюминий




2

темір




3-топ. Тәжірибе-3.Тығыздығы бірдей заттан жасалған әр түрлі формадағы дененің кері итеруші күшін есептеңдер.

тәжірибе

Дене

Дененің ауадағы салмағы Р

Дененің судағы салмағы Р

Архимед күшіFы=P1-P2 ;H

1

кубик




2

шарик




4- топ. Тәжірибе-4. Бір денені  алдымен таза суға, сонан соң  майға салып, динамометрдің көрсетуіне назар аудару, қорытынды жасау.


тәжірибе

Сұйық

Дененің ауадағы салмағы Р

Дененің судағы салмағы Р

Архимед күшіFы=P1-P2 ;H


1

су





2

Шағу май











«Детальдарды қосу»

Архимед күші

Тәуелді емес

Тәуелді

1.дененің формасына

1.дененің көлеміне

2.дененің тығыздығына

2.сұйықтың тығыздығына


Критерий

Дескриптор

Білім алушы

  • тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, эксперимент жүргізеді;




-құрал-жабдықтар атауын, қолданылу маңыздылығын түсінеді;

-Архимед заңының анықтамасын,формуласын, өлшем бірлігін біледі;

-ығыстырушы күштің қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтайды;

-алынған нәтижелерге анализ жасайды, есептер шығарады;

-зерттеу жүргізеді, болжайды, қорытынды шығарады;

  • Топ «детальдары» арылы «Себептерін анықта»кері байланыс алу;


  • «Бағалау парағы» топбасшылары топ мүшелерін бағалау;


« Мюнстерберг» әдісі . Сергіту жаттығуы. Тапсырма-4

Араласқан сөздердің арасынан толық сөздерді тап?

1.освосвосвпвпархимедврврарчспсммқысымоаптьтбиллдауаманометрьббчччдвовраараараоимитмттииьсиракузтмтьмьммб

2.итмтмомьададасуқұбырылиимсмсстстманометртмььбиююячячячсорғылартттиьиббббиипаскальпррпполатмьмауатть

  • Ауызша кері байланыс орнату,«Бес саусақ» арқылы бағалау;

«Эстафета» әдісі есептер шығару.Тапсырма-5

1.Көлемі 2 дм3 дене толық суға батырылған. Осы денеге әсер ететін кері итеруші күш 18 Н болса, дененің тығыздығы қандай?/ 900 кг/м3 /

2.Көлемі 7,5 дм3-ге тең тастың массасы 18,7 кг. Осы тасты суда батырмай ұстап тұра-тын күшті анықта. ρ=1000 кг/м3./110 Н

  • Есеп жауаптарын топта салыстыру арқылы жазбаша кері байланыс алу;

  • «Отшашу» арқылы бағалау;



1 топ.1-тәжірибе:

Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, көлемдері әр түрлі пластилиннен жасалған дене,стакан, сұйық (су  мен май ).

2 топ.2- тәжірибе.

Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, көлемдері бірдей, тығыздықтары әр түрлі заттар, стакан,сұйық (су  мен май )


3 топ.3-тәжірибе.

 Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, көлемдері мен тығыздықтары бірдей, формасы әр түрлі пластилиннен жасалған дене, стакан,сұйық (су  мен май ). 4 топ.4- тәжірибе. Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, цилиндр дене,стакан, тығыздығы  әр түрлі сұйық (су  мен май ).

Сабақтың соңы

5 мин

  • «Бір жағынан, екінші жағынан» Кері байланыс








Үйге тапсырма: «Қайраңда қалған кемелер» Арал теңізінің тағдыры зерттеушілік жоба әзірлеу;

Рисунок 1















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!