Кері итеруші күш. 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кері итеруші күш. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін: сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің шығу табиғатын түсінеді ; Көпшілік оқушылар үшін: тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, қарапайым тәжірибелер жасайды; Кейбір оқушылар: Кері итеруші күш және Архимед заңына есептер шығарады; - сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсінеді; - тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, эксперимент жүргізеді; - деңгейлік есептер шығарады;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Қысым

Мектеп: №2 мектеп-гимназия

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Қуанова А

Сынып:

7


Қатысқандар:

Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

Кері итеруші күш

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

7.3.1.12-сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру;

7.3.1.13-есептер шығаруда Архимед заңын қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін: сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің шығу табиғатын түсінеді ;

Көпшілік оқушылар үшін: тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, қарапайым тәжірибелер жасайды;

Кейбір оқушылар: Кері итеруші күш және Архимед заңына есептер шығарады;

Бағалау критерийі

  • сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсінеді;

  • тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, эксперимент жүргізеді;

  • деңгейлік есептер шығарады;

Тілдік мақсаттар

«Мензурка», «динамометр», «цилиндр», «калориметр» құралдарын эксперимент жасау, кесте толтыру барысында қолданып шамаларды анықтайды, салыстырады , топта алынған нәтижелерді сәйкестендіреді. Аталған терминдерді сөздік қорына қосады.

Құндылықтарға баулу

Су көліктерін құрастыру және суда жүк тасымалдау, ішкі және сыртқы туризмді дамыту.Демалыс орындарындағы жағажайларда денсаулық және өмір қауіпсіздігін сақтауға баулу

Пəнаралық байланыс

Сабақта төмендегідей пәндермен байланыс жүзеге асырылады:

Математика – есептер шығару (амалдар қолдану);

Тарих-Архимед заңының шығу тарихымен танысады;

Экология-Арал теңізінің экологиясы;


Алдыңғы білім

Архимед күшін эксперимент арқылы анықтайды алады, қауіпсіздік ережесін біледі;

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

«Фотосуреттер» 4 топқа бөлу

Ширату: Тапсырма-1

Проблемалық сұрақтар:

  1. Неге ауыр денелерді суда көтерген жеңіл?

  2. Ағаш бөрене мен шегені көлге тастасақ қайсысы батады? Неге?

Сабақтың ортасы

5 мин



















15 мин














































































5 мин














10 мин

«Сұрақты ұстап ал!» әдісі . Тапсырма-2

1 . Неге өзен суына қарағанда ,теңіз суына жүзген жеңілірек?
2. Сүңгуір үйрек су бетінде қамыстың сабағынан ұя жасайды.Ұя су бетінде жел қалай соқса ,солай

қарай жүзеді.Құстың ұясын су бетінде қандай күш ұстап тұрады.Ұяның пішіні мен көлемі туралы
не айтуға болады?
3. Сүңгуір үйрек суда жақсы сүңгиді.Судың тарапынан әсер ететін ығыстырушы күшті ол қалай азайтады?
4.Арқаңмен жүзгенде суда өзіңді жеңіл ұстайсың. Неге?

  • Ауызша кері байланыс орнату;

  • «Отшашу » арқылы бағалау;

«Детальдарын қосу» әдісі. Тапсырма-3

1-топ. Тәжірибе-1:Пластилиннен жасалған көлемдері әр түрлі  екі денені динамометрге іліп,  кезегімен ыдыстағы суға батырып, динамометрдің  көрсетуін жазып алып, қорытынды жасаңыз.

тәжірибе

Пластилиннен

жасалған дене

Дененің ауадағы

салмағы Р; Н

Дененің судағы

салмағы Р; Н

Архимед күші

Fы= P1— P2 ; H

1

Үлкен шарик




2

Кішкентай шарик




2-топ. Тәжірибе-2.Көлемдері бірдей, тығыздықтары әр түрлі денелерді алып,кезегімен ыдыстағы суға батырып,динамометрдің көрсетуін жазып,алып қорытынды жасаңдар.

тәжірибе

Цилиндр

Дененің ауадағы салмағы Р; Н

Дененің судағы салмағы Р; Н

  Архимед күшіFы= P1— P2 ; H

1

алюминий




2

темір




3-топ. Тәжірибе-3.Тығыздығы бірдей заттан жасалған әр түрлі формадағы дененің кері итеруші күшін есептеңдер.

тәжірибе

Дене

Дененің ауадағы салмағы Р

Дененің судағы салмағы Р

Архимед күшіFы=P1-P2 ;H

1

кубик




2

шарик




4- топ. Тәжірибе-4. Бір денені  алдымен таза суға, сонан соң  майға салып, динамометрдің көрсетуіне назар аудару, қорытынды жасау.


тәжірибе

Сұйық

Дененің ауадағы салмағы Р

Дененің судағы салмағы Р

Архимед күшіFы=P1-P2 ;H


1

су





2

Шағу май











«Детальдарды қосу»

Архимед күші

Тәуелді емес

Тәуелді

1.дененің формасына

1.дененің көлеміне

2.дененің тығыздығына

2.сұйықтың тығыздығына


Критерий

Дескриптор

Білім алушы

  • тақырып бойынша логикалық сұрақтарға жауап бере отырып, эксперимент жүргізеді;




-құрал-жабдықтар атауын, қолданылу маңыздылығын түсінеді;

-Архимед заңының анықтамасын,формуласын, өлшем бірлігін біледі;

-ығыстырушы күштің қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтайды;

-алынған нәтижелерге анализ жасайды, есептер шығарады;

-зерттеу жүргізеді, болжайды, қорытынды шығарады;

  • Топ «детальдары» арылы «Себептерін анықта»кері байланыс алу;


  • «Бағалау парағы» топбасшылары топ мүшелерін бағалау;


« Мюнстерберг» әдісі . Сергіту жаттығуы. Тапсырма-4

Араласқан сөздердің арасынан толық сөздерді тап?

1.освосвосвпвпархимедврврарчспсммқысымоаптьтбиллдауаманометрьббчччдвовраараараоимитмттииьсиракузтмтьмьммб

2.итмтмомьададасуқұбырылиимсмсстстманометртмььбиююячячячсорғылартттиьиббббиипаскальпррпполатмьмауатть

  • Ауызша кері байланыс орнату,«Бес саусақ» арқылы бағалау;

«Эстафета» әдісі есептер шығару.Тапсырма-5

1.Көлемі 2 дм3 дене толық суға батырылған. Осы денеге әсер ететін кері итеруші күш 18 Н болса, дененің тығыздығы қандай?/ 900 кг/м3 /

2.Көлемі 7,5 дм3-ге тең тастың массасы 18,7 кг. Осы тасты суда батырмай ұстап тұра-тын күшті анықта. ρ=1000 кг/м3./110 Н

  • Есеп жауаптарын топта салыстыру арқылы жазбаша кері байланыс алу;

  • «Отшашу» арқылы бағалау;



1 топ.1-тәжірибе:

Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, көлемдері әр түрлі пластилиннен жасалған дене,стакан, сұйық (су  мен май ).

2 топ.2- тәжірибе.

Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, көлемдері бірдей, тығыздықтары әр түрлі заттар, стакан,сұйық (су  мен май )


3 топ.3-тәжірибе.

 Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, көлемдері мен тығыздықтары бірдей, формасы әр түрлі пластилиннен жасалған дене, стакан,сұйық (су  мен май ). 4 топ.4- тәжірибе. Құрал-жабдықтар: штатив, динамометр, цилиндр дене,стакан, тығыздығы  әр түрлі сұйық (су  мен май ).

Сабақтың соңы

5 мин

  • «Бір жағынан, екінші жағынан» Кері байланыс








Үйге тапсырма: «Қайраңда қалған кемелер» Арал теңізінің тағдыры зерттеушілік жоба әзірлеу;

Рисунок 1















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2018
975
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі