Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

    Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Адамгершілік-асыл қасиет

    Педагогтің аты-жөні

    Мәлік А.Б.

    Күні:

    14.09.2021 ж.

    Сынып: 5 «Б»

    Қатысушылар саны: 34

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын мұғалімнің көмегімен анықтайды.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды.


    Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын өз бетімен анықтайды.


    Бағалау критерийі

    • «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерін анықтайды;

    • шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды.


    Алдыңғы оқу

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі













    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы









































    Ортасы









































































    Соңы


    І Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

    Сабақ мақсаты хабарланады.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Әр түрлі формадағы кілттер суреті арқылы балалар үш топқа бөлінеді.

    Қ ызығушылықты ояту. Тапсырма. Оқулықтағы суреттер ертегінің қай эпизодтарын бейнелейді?

    «Әткеншек» әдісі

    (оқушылар жауабы тыңдалады).

    Ертегі мазмұнын өз сөздеріңмен айтып беріңдер. Қандай мақал-мәтелдер ертегі мазмұнын ашады деп ойлайсыңдар? Мысалдар келтіріңдер.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Мағынаны тану. Қиял-ғажайып ертегілер туралы мәлімет беріледі.

    Тапсырма. Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерін «Керемет пікірталас» әдісімен анықтайды.

    «Керемет пікірталас»

    Әр топ оқушылары ертегіден қиял-ғажайып ертегілеріне тән эпизодтарды таңдап алады. Эпизодтың қиял-ғажайып ертегісінің ерекшелігін танытып тұрған белгісін анықтап, ойын дәлелдейді.

    Дескриптор:

    • қиял-ғажайып ертегілеріне тән эпизодтарды таңдап алады;

    • ойын дәлелдейді


    ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    Топтық жұмыс.

    І және ІІІ топ – Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады.

    ІІ және ІV топ – «Блум ромашкасы» стратегиясы бойынша Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды.

    1. Қарапайым сұрақтар «Не?», «Қашан?», «Қайда?», «Қалай?».

    2. Нақтылайтын сұрақтар. «Сен ... айттың ба?», «Егер мен дұрыс түсінсем, онда...?», «Қателесуім мүмкін, бірақ менің түсінігім бойынша, сіз ... туралы айттыңыз?». Бұл сұрақтардың мақсаты –кері байланысты орнату.

    3. Интерпретациялық (түсіндіру) сұрақтары. «Неге?» «Неге Кендебай алтын құйрықты өзімен алып кетпеді?» «Неге Кендебай Тазша балаға көмектесуге бел буды?»

    4. Шығармашылық сұрақтар. Болжамдарды қарастырады: «Не өзгерер еді?», «Егер басты кейіпкерлердің сипатын өзгерсе, онда не болады?», «Қалай ойлайсыз, Кендебай мен Керқұла аттың рр жаратылысының ғажайып сипатталуының ерекшелігі неде?».

    5. Бағалау сұрақтары: «Неге...жақсы, неге... жаман? «Бас кейіпкердің жасағанына сіздің көзқарасыңыз қалай?

    6. Тәжірибелі сұрақтар. «Бейнелеу, суреттеу құралдарын өмірде қалай қолдануға болады?», «Күнделікті өмірдің қай жерінде кездестіруге болады? «Ертегі авторының орнында сіз болсаңыз, қандай суреттеу құралдарын қолданар едіңіз?»


    Дескриптор:

    • шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады;

    • Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды;

    • ойларын дәлелдейді.


    «Еркін микрофон» әдісімен дайын болған топ ортаға шығып, микрофонды алып, тапсырмаларын қорғайды.


    Дескриптор:

    • ойларын дәлелдейді.





    Рефлексия «Жеміс ағашы»


    Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Мұғалімнің айтқан сөздерін, қимылдарын қайталайды.



    Әр топ оқушылары «Әткеншек» әдісімен бір-бір сөйлемнен айтып шығады. Өз пікірлерімен бөліседі.

    Оқулықтағы суреттерді ертегі эпизодымен байланыстырадыЕртегі мазмұнын айтып береді.















    Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерін «Керемет пікірталас» әдісімен анықтайды.



















    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады.



    «Блум ромашкасы» стратегиясы бойынша Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды.





    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады.

    Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды, ойларын дәлелдейді.













    Дайын болған топ ортаға шығып, микрофонды алып, тапсырмаларын қорғайды.









    Балалар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, жеміс ағашына іледі.




    Мұғалімнің ауызша кері байланысы





    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!





















    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!



















    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!









































    ҚБ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мәлік Айгүл Біржанқызы
    24 Желтоқсан 2021
    1870
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

    Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Адамгершілік-асыл қасиет

    Педагогтің аты-жөні

    Мәлік А.Б.

    Күні:

    14.09.2021 ж.

    Сынып: 5 «Б»

    Қатысушылар саны: 34

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын мұғалімнің көмегімен анықтайды.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды.


    Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын өз бетімен анықтайды.


    Бағалау критерийі

    • «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерін анықтайды;

    • шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды.


    Алдыңғы оқу

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі













    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы









































    Ортасы









































































    Соңы


    І Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

    Сабақ мақсаты хабарланады.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Әр түрлі формадағы кілттер суреті арқылы балалар үш топқа бөлінеді.

    Қ ызығушылықты ояту. Тапсырма. Оқулықтағы суреттер ертегінің қай эпизодтарын бейнелейді?

    «Әткеншек» әдісі

    (оқушылар жауабы тыңдалады).

    Ертегі мазмұнын өз сөздеріңмен айтып беріңдер. Қандай мақал-мәтелдер ертегі мазмұнын ашады деп ойлайсыңдар? Мысалдар келтіріңдер.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Мағынаны тану. Қиял-ғажайып ертегілер туралы мәлімет беріледі.

    Тапсырма. Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерін «Керемет пікірталас» әдісімен анықтайды.

    «Керемет пікірталас»

    Әр топ оқушылары ертегіден қиял-ғажайып ертегілеріне тән эпизодтарды таңдап алады. Эпизодтың қиял-ғажайып ертегісінің ерекшелігін танытып тұрған белгісін анықтап, ойын дәлелдейді.

    Дескриптор:

    • қиял-ғажайып ертегілеріне тән эпизодтарды таңдап алады;

    • ойын дәлелдейді


    ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    Топтық жұмыс.

    І және ІІІ топ – Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады.

    ІІ және ІV топ – «Блум ромашкасы» стратегиясы бойынша Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды.

    1. Қарапайым сұрақтар «Не?», «Қашан?», «Қайда?», «Қалай?».

    2. Нақтылайтын сұрақтар. «Сен ... айттың ба?», «Егер мен дұрыс түсінсем, онда...?», «Қателесуім мүмкін, бірақ менің түсінігім бойынша, сіз ... туралы айттыңыз?». Бұл сұрақтардың мақсаты –кері байланысты орнату.

    3. Интерпретациялық (түсіндіру) сұрақтары. «Неге?» «Неге Кендебай алтын құйрықты өзімен алып кетпеді?» «Неге Кендебай Тазша балаға көмектесуге бел буды?»

    4. Шығармашылық сұрақтар. Болжамдарды қарастырады: «Не өзгерер еді?», «Егер басты кейіпкерлердің сипатын өзгерсе, онда не болады?», «Қалай ойлайсыз, Кендебай мен Керқұла аттың рр жаратылысының ғажайып сипатталуының ерекшелігі неде?».

    5. Бағалау сұрақтары: «Неге...жақсы, неге... жаман? «Бас кейіпкердің жасағанына сіздің көзқарасыңыз қалай?

    6. Тәжірибелі сұрақтар. «Бейнелеу, суреттеу құралдарын өмірде қалай қолдануға болады?», «Күнделікті өмірдің қай жерінде кездестіруге болады? «Ертегі авторының орнында сіз болсаңыз, қандай суреттеу құралдарын қолданар едіңіз?»


    Дескриптор:

    • шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады;

    • Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды;

    • ойларын дәлелдейді.


    «Еркін микрофон» әдісімен дайын болған топ ортаға шығып, микрофонды алып, тапсырмаларын қорғайды.


    Дескриптор:

    • ойларын дәлелдейді.





    Рефлексия «Жеміс ағашы»


    Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Мұғалімнің айтқан сөздерін, қимылдарын қайталайды.



    Әр топ оқушылары «Әткеншек» әдісімен бір-бір сөйлемнен айтып шығады. Өз пікірлерімен бөліседі.

    Оқулықтағы суреттерді ертегі эпизодымен байланыстырадыЕртегі мазмұнын айтып береді.















    Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерін «Керемет пікірталас» әдісімен анықтайды.



















    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады.



    «Блум ромашкасы» стратегиясы бойынша Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды.





    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табады.

    Кендебай мен Керқұла бейнесіндегі бейнелеу, суреттеу құралдарына талдау жасайды, ойларын дәлелдейді.













    Дайын болған топ ортаға шығып, микрофонды алып, тапсырмаларын қорғайды.









    Балалар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, жеміс ағашына іледі.




    Мұғалімнің ауызша кері байланысы





    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!





















    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!



















    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!









































    ҚБ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
    24.12.2021
    1870
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мәлік Айгүл Біржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации