Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Клиентура, диспетчерлік пунктімен шұғыл байланысты етуші ақпараттық және телекоммуникациялық технологияны қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тапсырма № 16. Клиентура, тасымалдаушы құжаттарды, диспетчерлік пункт әрі кассамен шұғыл байланысты етуші ақпараттық және телекоммуникациялық технологияны қолдану
Сабақтың тақырыбы: Клиентура, тасымалдаушы құжаттарды, диспетчерлік пункт әрі кассамен шұғыл байланысты етуші ақпараттық және телекоммуникациялық технологияны қолдану
Сабақтың мақсаты: Студенттер " Клиентура, тасымалдаушы құжаттарды, диспетчерлік пункт әрі кассамен шұғыл байланысты етуші ақпараттық және телекоммуникациялық технологияны қолдану" тақырыбын меңгереді.
Информатикадағы түсіндірме сөздік ақпараттық технологияның (АТ) келесі анықтамасын береді: ақпараттық ресурстарды пайдалану процестерінің күрделілігін төмендету, олардың сенімділігі мен тиімділігін арттыру үшін ақпаратты жинауды, сақтауды, өңдеуді, шығаруды және таратуды қамтамасыз ететін технологиялық тізбекке біріктірілген әдістердің, өндірістік процестердің және бағдарламалық-техникалық құралдардың жиынтығы. Егер тапсырма көрсетілмесе, ақпараттың пайдалылығы туралы айтудың мағынасы жоқ. Ақпаратты өңдеу үшін ат қолданудың орындылығы тек тапсырмаға байланысты болуы мүмкін, яғни. басқару шешімін әзірлеу қажет пәндік аймақтың нақты жағдайы. Басқару қажеттілігі жалпы мақсаттарға жету үшін біріктірілген топ мүшелерінің іс-әрекеттерін үйлестіру қажет болған кезде туындайды: бәсекелестікте басқару объектісінің тұрақты жұмыс істеуін немесе өмір сүруін қамтамасыз ету. Біріншіден, мақсаттар жалпыланған, содан кейін нақтылау процесінде оларды басқару аппараты мақсатты функциялар түрінде рәсімдейді. Халықаралық тасымалдарды ұйымдастыруды зерделей отырып, автотасымалдарға көліктік-экспедициялық қызмет көрсетуге қатысушылардың өзара іс-қимылының жалпы схемасын қарастырған жөн (сурет. 7.1).
Төменде тасымалдауды орындау үшін ақысыз PS-ны да, ықтимал жүк жөнелтушіні де табуға мүмкіндік беретін кейбір веб-сайттар берілген.
"ATi-transport" сайты жүк-көлікті (бір уақытта 190 нұсқаға дейін) тасымалдауға және сұрыптаудың 8-10 нұсқасы бар іздеудің 9 түрі нәтижесінде табылған нақты жүк-көлік ұсыныстарының өзектілігін бағалауға мүмкіндік беретін қуатты ақпараттық құрал болып табылады.
WebTrans-бұл жүк иелері (жүк берушілер) мен гру-зо тасымалдаушылар арасында ақпаратты оңай алмасуға арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (ААЖ). Жүйенің пайдаланушылары жүк иелері де, жүк тасымалдаушылар да бола алады. Жүк иесі ААЖ-ға жүк тасымалдауға өтінім орналастыра отырып, жүйенің барлық пайдаланушыларына өзінің жүгі туралы ақпарат береді. Жүк иесі жүйеде бар еркін көліктен көлікті ала алады. Сол сияқты, жүк тасымалдаушы, егер ААЖ-да қолайлы жүк болмаса (мысалы, кері жүктеуді іздеген жағдайда), бос көлік туралы ақпаратты алдын ала қалдыра алады. Іріктеу кезінде техникалық параметрлер (шанақтың түрі, жүктің салмағы мен көлемі), сондай-ақ тиеу орны мен уақыты, Болжамды сома және т.б. ескерілуі мүмкін, Пайдаланушы жаңа өтінімдердің (жүктерге немесе көлікке) пошталық жіберілімін қоса алады және ААЖ автоматты түрде көрсетілген e-mail-ге жаңа өтінімдерді жіберетін болады. Келушілерге осы сайт қол жетімді, сондай-ақ Хабарландыру тақтасы, онда орналастырылуы мүмкін хабарландыру тақырыбында грузоперевозок. Келушілер көрсетілген кезеңдегі жарнамаларды көре алады немесе кілт сөздер бойынша ДБ-дан жарнамаларды іздей алады. ААЖ пайдаланушылары қатысушылардың байланыс ақпаратына қол жеткізе алады, сондықтан егер пайдаланушы нақты өтінімге қызығушылық танытса, ол оны орналастырған адаммен тікелей байланыса алады. ААЖ пайдаланушылардың кең ауқымына бағытталғандықтан, оның көмегімен клиенттердің санын едәуір арттыруға болады.
"Cargo" сайтында (http://www.cargo.ru/transporter/salecd.shtml) автокөлік тасымалдарын ұйымдастыру саласындағы жұмыстарды ақпараттандыру бойынша қосымша функционалдық мүмкіндіктер ұсынылған. Біріншіден, Бұл AutoRoute Express Europe 2001 ( орыс нұсқасы) - Еуропадағы елді мекендерді іздестіру арқылы маршрутты іздеуді есептеуге арналған қуатты бағдарлама (өлшемі-1 CD). Бағдарлама бірегей мүмкіндіктерге ие. Міне, олардың кейбіреулері:
* пункттен пунктке дейінгі қашықтықты есептеу (аралық жүру пункттерін белгілеуді қамтиды);
* жүру жолының толық сипаттамасын жасау (жүргізушілерге арналған навигациялық Парақ);
* жеке ғимараттарға дейін масштабтауды қамтитын графикалық режимдегі жүру жолының толық сипаттамасы;
* жолдың өтуіне жұмсалатын уақытты есептеу (мынадай параметрлерді ескере отырып: рұқсат етілген қозғалыс уақыты, қозғалыстың басталуы, шекарадағы кідірістер, жолдың осы бөлігіндегі қозғалыс жылдамдығы және т. б.).);
* отын құны мен шығынын есептеу (әр түрлі жылдамдықта отын бағасы мен 100 км шығыны белгіленеді);
* кез келген қаланы немесе елді мекенді іздеу.
Сондай-ақ, дискіде барлық еуропалық тілдерге арналған дыбыстық жазба бар. "Ақпарат" бөлімінде өз міндеттемелерін орындауға жосықсыз қатысы бар жеке және заңды тұлғалардың "қара тізімі" көрсетілген.
Сайт www.autotransinfo.ru қалааралық қатынаста автопоездың ұтымды жүру бағытын есептеуге мүмкіндік береді, сонымен қатар паромдық өткелдің болуын ескере отырып және ескерусіз есептеуді жүргізуге болады. Сондай-ақ, жол бойында кідірістер болуы мүмкін маршрут учаскелерін өткізудің шамамен уақыты көрсетілген.
Пайдаланушы маршрутты трассалаудан оны транзиттік ретінде қанағаттандырмайтын елдерді алып тастай алады және жүру бағытын қайта есептей алады.
"Интерспектр" автотасымалдау ақпараттық жүйесі (ААЖ) 1998 жылы "Интерспектр" ЖШС "Мультимедиа техника"АҚ қолдауымен құрылды. ААЖ - бұл "Интерспектр" ЖШС клиенттеріне де, басқа Интернет пайдаланушыларына да қол жетімді қалааралық автомобиль көлігі туралы ақпараттық мәліметтер базасы. Фирманың клиенттері жеке тұлғалар, мемлекеттік және коммерциялық кәсіпорындар болып табылады.
База қамтиды:
әртүрлі қалалардағы автомобильдер мен жүктер туралы мәліметтер, олардың иелерінің Байланыс телефондары;
тек бір бағытқа ақы төлей отырып, ілеспе жүкті тасымалдауға арналған автомобильдер туралы мәліметтер;
* жол қызметтерінің, автоинспекцияның және әр түрлі аймақтардың әкімшілігінің жұмыс ақпараты;
* метеопрогноз;
* автожолдар сызбасы;
* Автосервис кәсіпорындары, дүкендер, тамақтану, демалыс, туризм пункттері, медициналық мекемелер, байланыс кәсіпорындары, банктер, күзет және сақтандыру компаниялары туралы жарнамалық ақпарат;
* фирманың қызметтік ақпараты;
* кез-келген тақырыпта интернетте сөйлесуге арналған жүргізуші клубы.
ААЖ тәулік бойы планетаның кез-келген телефондандырылған пунктінен ақпаратқа жылдам қол жеткізу мүмкіндігімен автоматты режимде жұмыс істейді. Коммерциялық ақпаратты қамтитын бөлімдерге қол жеткізу жеке пароль арқылы жүзеге асырылады.
Жедел-диспетчерлік байланыс дегеніміз не, ЖДБ тағайындау
Жедел-диспетчерлік байланыс-бөлімшелердің жұмысын үйлестіретін диспетчердің құрылым басшыларымен, мамандармен, бригадалармен, жекелеген қызметкерлермен жылдам байланысы үшін қолданылатын сымды немесе сымсыз байланыс жүйесі.
Телефон байланысынан артықшылығы бар, өйткені ол абоненттің түтікті көтеруін күтпестен жедел қосылуға мүмкіндік береді. Абонентке қоңырау шалу үшін нөмірді білу және оны теру қажет емес – тек бір түймені басыңыз.
ЖДБ өндіріс процесінің әртүрлі кезеңдерінде қызметкерлермен байланыс орнатудың бірнеше деңгейіне ие болуы мүмкін. Жүйе дауыс зорайтқыш байланыс жабдығымен жарақталады, бұл хабарландырулар жасауға, сондай-ақ жекелеген қызметкерлерді де, тұтас ұжымдарды да кідіріссіз шақыруға немесе хабардар етуге мүмкіндік береді. Күнделікті жұмыс барысында ақпараттың берілуін тездетеді. Аналармен өткізілген дөңгелек үстел ақпараты штаттан тыс, авариялық жағдайлар үшін жедел персоналға хабарлау. Апат туралы ақпарат беру автоматтандырылуы мүмкін және адам факторына тәуелді емес. Жедел-диспетчерлік байланыстың көмегімен әр түрлі деңгейдегі басшылармен, соның ішінде құрылыс алаңдарында, цехтарда, шалғай объектілерде селекторлық кеңестер өткізуді ұйымдастыруға болады.
ЖДБ әртүрлі түрлері әртүрлі жағдайлар мен байланыс түрлеріне арналған:
* Ұйымның барлық бөлімшелері өкілдерінің қатысуымен жоғары деңгейдегі кеңестер мен конференциялар өткізу үшін – директорлық немесе директорлық-диспетчерлік байланыс;
* Күнделікті жұмыс туралы ақпарат беру, жедел ақпарат беру. Цехтармен, қоймалармен, құрылыс алаңдарымен, өндірістік учаскелермен, көлікпен және басқа да объектілермен жүзеге асырылады;
* Төтенше жағдайлар кезінде күштер мен құралдарды жедел басқару үшін;
* Барлық қызметкерлердің назарына бірден жеткізілетін хабарландырулар, дауыс зорайтқыш бойынша хабарландырулар үшін. Сондай-ақ, Абоненттің нақты орналасқан жері белгісіз немесе ЖДБ жүйесіне қосылған жеке құрылғы болмаған кезде жеке қоңыраулар үшін қажет.
Жедел-диспетчерлік байланыс шұғыл қызметтер үшін аса маңызды. Мұнда уақтылы ескерту маңызды рөл атқарады және адамдардың өміріне қауіп төндіретін қауіпті жағдайларға тез арада жауап беруге мүмкіндік береді.
Жедел-диспетчерлік байланыс жүйелерінің құрылымы
Әрбір ЖДБ жүйесінің негізі станция, коммутатор және қашықтан басқару құралы болып табылады. Элементтердің кез-келгені өз рөлін атқарады. Қашықтан басқару құралының негізгі функциялары:
* Бір батырманы басу арқылы кез келген абонентті шақыруды жүзеге асыру;
* Ұстап қалу функциясы бар барлық желілер бойынша қоңырауларды бір уақытта қабылдау;
* Жарық қоңырау индикациясы;
* Динамикті қосу және өшіру. Қазіргі жүйелерде автоматты түрде жүзеге асырылуы мүмкін;
* Бір ішкі абоненттен екіншісіне қоңырауды бағыттау функциясы.
Қашықтан басқару пульті жеке, диспетчерлендіру міндеттері үшін арнайы орындалған құрылғы, сондай-ақ телефон аппаратымен, дыбыстық және визуалды сигналдарды шығару құрылғыларымен біріктірілген дербес компьютерді қамтитын әмбебап жүйе бола алады. Қашықтан басқару пульті коммутаторға немесе арнайы конфигурацияланған телефон станциясына қосылуы керек, мысалы, шағын АТС.
Бұл жағдайда қосылуды ұйымдастырудың барлық міндеттерін коммутатор немесе станция шешеді. Диспетчерге қажетті басқару және сигнал беру пультпен немесе ДК-де, АЖЖ жүйелері үшін бейімделген бағдарламалық қамтамасыз етуде жұмыс істеген кезде орындалады.
ДК негізінде іске асырудың басты артықшылығы-АЖЖ функцияларын автоматты басқарудың мамандандырылған бағдарламаларын қолдану, кіріс деректері мен қоңырауларды бақылау және талдау автоматты түрде де жүзеге асырылуы мүмкін.
Коммутатор ретінде сандық коммутатор болып табылатын кіріктірілген тақталары бар арнайы серверлер жиі қолданылады. Мұндай жүйелерді қолдану байланыс жүйесін теңшеу мүмкіндіктерін кеңейтеді және оның функционалдығын арттырады. Ірі кәсіпорындарда қолданылатын күрделі ЖДБ жүйелерінде басқару жүйесінің міндеттері бірнеше серверлер арасында таратылуы мүмкін және әртүрлі деңгейдегі коммуникацияларды басқару жүйелеріне қол жеткізе алады. Жедел-диспетчерлік байланыстың жұмысы осы желіге жататын және тиісті сымды немесе сымсыз жабдықты: телефон аппараттарын, рацияларды немесе басқа да құрылғыларды пайдаланатын барлық абоненттерге қолжетімділікті қамтамасыз етуі тиіс. Абонентті шақыру дуплексті де, симплексті де байланысты қолдана отырып жүзеге асырылуы мүмкін. Кейбір жүйелер деректердің екі түрін қолданады, ал басқалары екеуін де қолдана алады. Жүйе ішіндегі келіссөздер жазылуы мүмкін, бұл қауіпсіздікті арттырады және жабдықты дұрыс пайдаланбау мүмкіндігін шектейді.
Бақылау сұрақтары:
1. Жедел-диспетчерлік байланыс дегеніміз не?
2. Жедел-диспетчерлік байланыс түрлері?