Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
География пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкономика негіздері Мектеп: «С.Мұқамеджанов атындағы орта мектеп» ЖОББ КММ Күні: 23.10.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Тусупбекова Айжан Кенжегуловна Сынып: 11сынып Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның кластерлік бастамалары |
|||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
11.4.1.6 Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну (өз аймағы негізінде). 11.4.1.7. Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алу; |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
- Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну, Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алу; - Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алу; - Кластерлік бастамаларды ұсына алу; |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
- Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсынады; - Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алады; - Кластерлік бастамаларды ұсына алады; |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Жазылым: Кластердің аумақтық құрылымы мен басқарудың функционалдық ерекшеліктерін салыстырып жазады; Оқылым: Оқулықтағы мәтін мен суреттер мен сызбанұсқаларды пайдалана отырып, Қазақстанның кластерлік бастамаларын зерделейді. Айтылым: Кластерге сипаттама береді. Сұрақтарға жауап береді Тыңдалым: Топпен талдай отырып пікірлеседі, бірін- бірі тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» - патриоттық актісі,экономикалық құзыреттілігін, қаржы,экономикалық сауаттылығын қалыптастыру,өмір бойы білім алу, барлығына құрмет көрсету, жауапкершілік.Топтық жұмыс арқылы социумда жұмыс істеуге үйренеді. |
|||||||||||||||||
Пəнаралық байланыс |
Экономика және информатика пәні ресурстармен жұмыс жасау. |
|||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар «Аймақ» стартап - жобасы тақырыбы бойынша талдаулар жасады. |
|||||||||||||||||
САБАҚ БАРЫСЫ |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Өткен сабақтағы материалдарды қорытындылау мақсатында үй тапсырмасын сұрау.Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді, сәттілік тілейді. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.Оқушылар «Инсерт» әдісін пайдаланып, параграфтағы мәтінді белгі қою арқылы оқып шығады.
Мұғалім жұмыстарының қорытындысын тексеріп, жауаптарын толықтырады. Қалыптастырушы бағалауды смайликтердің көмегімен жүзеге асырады.
|
Интербелсенді тақта Флипчарт, маркер, стикер Мультимедиалық жабдықтар
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Жаңа білімді өзектендіру. «Кластер» әдісі Сабақтың мақсатына жету үшін келесі іс – әрекеттерді орындайды. Жұптық жұмыс. Қазақстан кластерлерінің картасын талдаңдар.Олардың орналасуының ерекшеліктерін анықтаңдар.Өз аймақтарыңның кластерлерін атаңдар.
Дескриптор:
ҚБ.: « Бес саусақ» әдісі арқылы бағалау Саралау әдісі (дифференциация) Мақсаты: кластердің аумақтық құрылымы мен басқарудың ерекшеліктерін жіктеу; Бағалау критерийі: - Кластердің аумақтық құрылымы мен басқарудың ерекшеліктерін жіктейді;
І- топ А деңгейі « Диалог және қолдау көрсету» әдісі Тапсырма. Кластердің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктерін ашыңдар. Дескриптор:
Қ.Б. « Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы бағалау ІІ – топ В деңгейі «Жіктеу» әдісі Тапсырма . Өздерің тұратын аймақта белгілі бір шаруашылық түріне маманданған кластердің моделін құрастыру. Дескриптор:
Қ.Б. « Үштік » әдісі арқылы бағалау ( Ойлан,жұптас, бөліс) ІІІ – топ С деңгейі «Дамыту картасы» әдісі Тапсырма. Түркістан облысы аймағында мақта кластерін құрудың моделін ұсыныңдар.
Дескриптор:
Қ.Б. «Дереккөздер» әдісі арқылы бағалау
«Бірге ойлаймыз» әдісі Топтық жұмыс. Сынып төрт топқа бөлінеді. Кластерлік модельдер мен аймақтық кластерлердің түрлерінің сызбанұсқасын пайдалану. Мақсаты: Қарқынды жұмыс істейтін кластерлер бойынша Қазақстан аймағының бәсекеге қабілеттілігін айқындау. - карқынды жұмыс істейтін кластерлер бойынша Қазақстан аймағының бәсекеге қабілеттілігін айқындайды. Тапсырма. Кластерлік модельдер мен аймақтық кластерлердің түрлері сызбанұсқасын пайдалана отырып, кестені толтырыңдар. Дескрипторлар:
Қ.Б.: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі |
11- сынып «География» оқулығы
Қосымша ақпарат көздері
Анықтамалықтар
Қазақстанның саяси картасы, Қазақстанның физикалық картасы.
http:/ atameken.kz |
||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Жеке жұмыс. Өзін – өзі бағалауға арналған тапсырмалар. « Сұрақ-жауап» әдісі
Қ.Б. «Бағалау» әдісі арқылы бағалау Қорытынды. Мұғалім сабақты қорытындылайды,белсенді оқушыларды мадақтайды. «Қорытынды» әдісі Үй тапсырмасы: Параграф соңында берілген сұрақтарға жауап беру.Кескін картаға Қазақстанның кластерлерін белгілеп келу. Рефлекция. «Телеграмма» стратегиясы: Сабақ саған нені үйретті? Сабақ саған қандай әсер қалдырды? Тақырыптағы негізгі ұғымдар туралы мен ертеректе не білдім? Бүгін сабақта мен нені үйрендім? Тағы да немен жұмыс жасау керек?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |