Мақсаты: Оқушыларға көміртектің периодтық жүйедегі орны,атом құрылысы,табиғатта таралуы, химиялық,физиқалық қасиеттері, ашылу тарихы, қолданылыуы, биологиялық маңызытуралы түсініктер беру.Көміртектің химиялық элемен және жай зат ретіндегі қасиеттерімен оның аллотропиялық түрөзгерістері жайлы түсінікті әрі қарай жалғастырып дамыту.Күтілетін нәтиже: 1.Оқушылар көміртектің ПЖ орны, атом құрылысына сипаттама беріп үйренеді.2.Табиғатта кездесуін, таралуын біледі.3.Көміртектің физикалық, химиялық қасиеттерін үйренеді.4.Аллотропиялық түрөзгерістерін,оның маңызын, қолданылуын білетін болады.5.Биологиялық, адам өміріндегі маңызын түсінеді Көрнекіліктер: Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі,суреттер,плакат "Көміртектің қосылыстары", газтұтқыш, дәрілік зат "карболен", интербелсенді тақта, слайдтар, карындаш, постерлер, стикер т.б.Сабақтың түрі: танымдық сабақСабақ әдістері: сұрақ-жауап,топпен жұмыс, жұппен жұмыс, диологтық оқыту.Қолданылатын модульдер: сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,АКТ,ОүБСабақтың байланысы: биология, физика,,математика, тарих, география,медицинаНегізгі дереккөздер: 9- сынып оқулығы, ПЖ, үлестірмелер.Акт материалдары.Есептер жинағы 9-сынып. Н.Л.Глинка "Общая химия","Химия мектепте" журналы.Тапсырмалар: Мұғалімнің іс-әрекеті:1.Ынтымақтастық атмосферасын құру2.Топтарға бөлу3.Мәтінмен жұмыс:тапсырма үлестіреді,бақылайды,бағыт береді.4.Бағалау түрін анықтайды5.Жалпы сабақтың барысын бақылауда ұстайды.Оқушының іс-әрекеті:1.Топқа бөлінеді,топ басшыларын анықтайды.2.Мәтінмен жұмыс жасап,постер қорғайды.3.Жұптық жұмыс,өзара бағалау.4.Диолог әдісімен өздерінің пікірін білдіру,бағалайды,оны негіздейді,ұсыныс жасайды.5.Жеке жұмыс,өзін-өзі бағалайды6.Оқулық,қосымша мәлімет жинау,неге деген ашық сұрақтарға ойланып жауап береді,сурет салады.7.Қиын тапсырмаларды орындау, дәптермен жұмыс.8.Кері байланыс парағын толтырады.1.Ынтымақтастық атмосферасын құру.2.Сабаққа дайындықтарын сұрау3.Топқа бөлу: химиялық лабороториялық суреттер арқылыҰйымдастыру: Оқу құралдарын дайындау, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.Психологиялық ахуал туғызу.Үйгетапсырманы тексеру: Өтілген тақырыпты еске түсіру. Лездемелік сұрақтар беруТақырыпты ашу(білу) |