Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы 

    Орфография 

    Күні:  

    Сынып: 8  

    Пәні: Қазақ тілі 

    Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ Мұғалімнің аты – жөні: Ежембаева А.А


    Сабақтың тақырыбы:  

    Тасқа жазылған дастандар. Сөйлеу ағымындағы әуез, әуен. Біріккен жалқы есімдер 


    Оқу мақсаты:  

    8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау 


    Сабақ мақсаттары: 

    Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді тыңдайды 

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің ішінен дәйексөздерді табады. 

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды. 


    Бағалау критерийлері 

    - Мәтінді тыңдады. 

    - Мәтіннің ішінен дәйексөздерді тапты. 

    - Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжады. 


    Ойлау деңгейлері 

    Білу және түсіну 


    Тілдік мақсаттар 

    Аудиожазбаны тыңдап, мәтіннің ішінен дәйексөздерді тауып, көтерілген мәселені болжады 


    Барлық оқушылар орындай алады: Жалпы мен жалқы есімдерді ажырата алады. 


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  

    Руна –  Ертеде айдауда жүрген Швед офицері Альберт Стралинберг тастағы түсініксіз жазуларды тауып, «Руна» деп атаған. Скандинавия елдерінде «сыры ашылмаған» деген мағынаны білдіреді. 


    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер жаңа сөздер. Руна жазулары, көне түркі жазулары, Орхон-Енисей ескерткіштері 

    Сұрақтар: - Руна жазуы дегенді қалай түсінеміз? 

                       - Көне түркі жазуы қай ғасырларда пайда болған?  

    (V ғ б.з.б – Х б.з.б)  

                         - Тасқа қандай дастардар қашалып жазылған? 

                     Күлтегін мен Тоныкөк жырлары 

                       - Күлтегін деген кім? 

    Күлтегін 684 – 731ж.ж өмір сүрген. Екінші Шығыс Түрік қағанаты әскерінің бас қолбасшысы, «көк түріктің көк семсері» атағын алған батыр. 

    Тоныкөк 646-7411ж.ж өмір сүрген. Шығыс Түркі Қағандығының негізін қалаушыларының бірі.Оғыз тайпасынан шыққан ұлы дана. Түркі қағанатының үш бірдей қағанына уәзір болған кемеңгер. 


    Құндылықтарды дарыту 

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы 


    АКТ  

    Аудиожазба, видеоролик, слайд. 


    Пәнаралық байланыс 

    Қазақстан тарихы 

     


    Алдыңғы оқу 

    Көне түркі жазбалары 


    Сабақтың барысы 


    Жоспарланған уақыт 

    Жоспарланған жаттығу түрлері 

    9- бе, г тапсырмасы.

    2- тапсырма, 9- бет.

    Ресурстар 

    Сабақтың басы 

    /2 мин/ 

     Психологиялық ахуал орнату.  Оқушылардың көңіл-күйін көтеру

     

    Слайд

    Сабақтың ортасы 

     

    /25 мин/ 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    1 – тапсырма: «Түртіп алу»  

    әдіс - тәсілі. Аудиожазбаны тыңдай отырып, видеороликті көре отырып,  ішінен дәйексөздерді түртіп алу. 

    Дәйексөздер: 

    «Күлтегін арғымағын мініп, 

    Шабуылға ұмтылды, 

    Алты ерін шаншыды 

    Шабуылда жетінші ерін қылыштады» 

    Жауға шаптым ту байлап, 

    Шепті бұздым айқайлап. 

    Өлім деген ойда жоқ, 

    Жалынды жүрек қан қайнап, 

    Ерлер жүұртын қорғайды,  

    Өлімге жүрміз бас байлап. 

                     Ақтанберді жырау 

    Дескриптор: 

    - Аудиожазбаны тыңдайды 

    - Дәйексөздерді табады 

    - Үзінділерге сүйене отырып көтерілген мәселені болжайды. 

    Қалыптастырушы бағалау:  

    «Гауһар тас» әдісі 

    Әр топ бір – бірін бағалайды. Дескриптордың  1  ғана талабын орындаса 1 гауһар тас береді, 2 талабын орындаса 2 гауһар тас береді, 3 талабын толық орындаса 3 гауһар тас береді. 

     

    2 – тапсырма. Топтық жұмыс «Мюстенберг»  

    әдіс – тәсілі арқылы жүзеге асады. 

    Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтіннің сөйлемдері біріккен. Сол мәттіннің ішінен біріккен жалқы есімдерді тауып, белгілейді. 

    1. Алакөл 

    2. Ыстықкөл 

    3. Тоныкөк 

    4. Жезқазған 

    5. Үшарал 

    6. Талдықорған 

    7. Қызылорда 

    8. Алатау 

    9. Күлтегін 

    10. Орхон-Енисей 

    11. Сырдария 

    Дескриптор:  

    - Мәтінді оқиды; 

    - Мәтіннің ішінен біріккен жалқы есімдерді табады; 

    - Біріккен жалқы есімдерді белгілейді; 

    Қалыптастырушы бағалау:  

    «Гауһар тас» әдісі 

    Әр топ бір – бірін бағалайды. Мәтін ішінен 5-6 сөз ғана тапса 1 гауһар тас береді, 7-9 сөз тапса, 2 гауһар тас арқылы бағалайды, 10-11 сөз тапса 3 гауһар тас арқылы бағалайды.  

    3- тапсырма. Жеке тапсырма  «Кім жылдам?» әдісі 

    (Саралау тапсырма жеке орындалады). 

    Оқушыларға көне руна жазуларының таңбасы мен кириллица таңбалары жазылған парақша таратылады. Сол парақшадағы көне руна таңбасына қарай отырып, Күлтегін, Тоныкөк, Орхон - Енисей, атауларын 5 минут ішінде жазады. 

    Дескриптор:  

    - Көне руна жазуының таңбасын оқиды; 

    - Көне руна жазуының таңбасын кириллица таңбасынан ажыратады; 

    - Күлтегін, Тоныкөк, Орхон – Енисей сөздерін жазады; 

     

     Қалыптастырушы бағалау. 

    «Асыл тас» әдісі 

    «Түртіп алу» әдісі 

     

    https://youtu.be/e2 

    eO_Xkkw6c 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

         

     


    «Гауһар тас» әдісі 

     

     

     







    «Мюстенберг»   әдіс – тәсілі 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

        

     

            «Гауһар тас» әдісі 

    \ 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

             

                  «Асыл  тас» әдісі 

     

     

     

     

    Сабақтың соңы 

     

    /8мин/ 

    КЕРІ БАЙЛАНЫС:   

    «Эверест шыңын бағындыру» 

    «Эверест шыңын бағындыру» әдісін пайдалана отырып, оқушылар бүгінгі оқу мақсатына  толықтай жеткен, жетпегендігін білу мақсатында оқушыларға жалауша түрінде әзірленген стикерлер ұсынылады. Сол жалаушаға есімдерін жазып өздерін Эверест шыңының қай деңгейінде тұрғандығын бағалап жапсырады. Эвересттің төменгі тұсына жапсырса, сабақтың өте тиімсіз тұстарының көп екенін білдіреді. Жалаушаны орта тұсына жапсырса сабақтың орташа деңгейде, әлі де болса толықтырулар қажет екенін білдіреді. Жалауды шыңның үстіне жапсырса, сабақ өте қызықты әрі тиімді, өз мақсатына жеткенін білдіреді. 

     

    Үйге тапсырма: Біріккен жалқы есімнің ережесін қайталап, мысал құрастыру. 

     

     

     

    «Эверест шыңын бағындыру»                  әдісі 

     

     

       

                              

     

    Қосымша ақпарат 


    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? 

    Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? 

    №3 тапсырманы саралау тапсырмасы ретінде қолдандым 

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 

    1. «Түртіп алу» әдісі 

    2. «Мюстенберг» 

    3. «Кім жылдам?» 

     

    Қалыптастырушы бағалау: 

    1. «Гауһар тас» 

    2. «Асыл тас» 

    Денсаулық және қауіпсіздік 

    Өмір қауіпсіздігін сақтау 


    Рефлексия 

    Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма? 

    Оқушылар бүгін не үйренді? 

    Сабақтағы ахуал қандай болды? 

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? 

    Уақыт есебінен ауытқу болды ма? 

    Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді? 

    Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. 

    Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. 

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ежембаева Асемгуль Аусалыковна
    07 Қараша 2022
    416
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көне түркі жазбалары, қазақ жазуы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көне түркі жазбалары, қазақ жазуы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тасқа жазылған дастандар. Сөйлеу ағымындағы әуез, әуен. Біріккен жалқы есімдер Мәтінді тыңдады. - Мәтіннің ішінен дәйексөздерді тапты. - Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы 

    Орфография 

    Күні:  

    Сынып: 8  

    Пәні: Қазақ тілі 

    Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ Мұғалімнің аты – жөні: Ежембаева А.А


    Сабақтың тақырыбы:  

    Тасқа жазылған дастандар. Сөйлеу ағымындағы әуез, әуен. Біріккен жалқы есімдер 


    Оқу мақсаты:  

    8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау 


    Сабақ мақсаттары: 

    Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді тыңдайды 

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің ішінен дәйексөздерді табады. 

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды. 


    Бағалау критерийлері 

    - Мәтінді тыңдады. 

    - Мәтіннің ішінен дәйексөздерді тапты. 

    - Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжады. 


    Ойлау деңгейлері 

    Білу және түсіну 


    Тілдік мақсаттар 

    Аудиожазбаны тыңдап, мәтіннің ішінен дәйексөздерді тауып, көтерілген мәселені болжады 


    Барлық оқушылар орындай алады: Жалпы мен жалқы есімдерді ажырата алады. 


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  

    Руна –  Ертеде айдауда жүрген Швед офицері Альберт Стралинберг тастағы түсініксіз жазуларды тауып, «Руна» деп атаған. Скандинавия елдерінде «сыры ашылмаған» деген мағынаны білдіреді. 


    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер жаңа сөздер. Руна жазулары, көне түркі жазулары, Орхон-Енисей ескерткіштері 

    Сұрақтар: - Руна жазуы дегенді қалай түсінеміз? 

                       - Көне түркі жазуы қай ғасырларда пайда болған?  

    (V ғ б.з.б – Х б.з.б)  

                         - Тасқа қандай дастардар қашалып жазылған? 

                     Күлтегін мен Тоныкөк жырлары 

                       - Күлтегін деген кім? 

    Күлтегін 684 – 731ж.ж өмір сүрген. Екінші Шығыс Түрік қағанаты әскерінің бас қолбасшысы, «көк түріктің көк семсері» атағын алған батыр. 

    Тоныкөк 646-7411ж.ж өмір сүрген. Шығыс Түркі Қағандығының негізін қалаушыларының бірі.Оғыз тайпасынан шыққан ұлы дана. Түркі қағанатының үш бірдей қағанына уәзір болған кемеңгер. 


    Құндылықтарды дарыту 

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы 


    АКТ  

    Аудиожазба, видеоролик, слайд. 


    Пәнаралық байланыс 

    Қазақстан тарихы 

     


    Алдыңғы оқу 

    Көне түркі жазбалары 


    Сабақтың барысы 


    Жоспарланған уақыт 

    Жоспарланған жаттығу түрлері 

    9- бе, г тапсырмасы.

    2- тапсырма, 9- бет.

    Ресурстар 

    Сабақтың басы 

    /2 мин/ 

     Психологиялық ахуал орнату.  Оқушылардың көңіл-күйін көтеру

     

    Слайд

    Сабақтың ортасы 

     

    /25 мин/ 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    1 – тапсырма: «Түртіп алу»  

    әдіс - тәсілі. Аудиожазбаны тыңдай отырып, видеороликті көре отырып,  ішінен дәйексөздерді түртіп алу. 

    Дәйексөздер: 

    «Күлтегін арғымағын мініп, 

    Шабуылға ұмтылды, 

    Алты ерін шаншыды 

    Шабуылда жетінші ерін қылыштады» 

    Жауға шаптым ту байлап, 

    Шепті бұздым айқайлап. 

    Өлім деген ойда жоқ, 

    Жалынды жүрек қан қайнап, 

    Ерлер жүұртын қорғайды,  

    Өлімге жүрміз бас байлап. 

                     Ақтанберді жырау 

    Дескриптор: 

    - Аудиожазбаны тыңдайды 

    - Дәйексөздерді табады 

    - Үзінділерге сүйене отырып көтерілген мәселені болжайды. 

    Қалыптастырушы бағалау:  

    «Гауһар тас» әдісі 

    Әр топ бір – бірін бағалайды. Дескриптордың  1  ғана талабын орындаса 1 гауһар тас береді, 2 талабын орындаса 2 гауһар тас береді, 3 талабын толық орындаса 3 гауһар тас береді. 

     

    2 – тапсырма. Топтық жұмыс «Мюстенберг»  

    әдіс – тәсілі арқылы жүзеге асады. 

    Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтіннің сөйлемдері біріккен. Сол мәттіннің ішінен біріккен жалқы есімдерді тауып, белгілейді. 

    1. Алакөл 

    2. Ыстықкөл 

    3. Тоныкөк 

    4. Жезқазған 

    5. Үшарал 

    6. Талдықорған 

    7. Қызылорда 

    8. Алатау 

    9. Күлтегін 

    10. Орхон-Енисей 

    11. Сырдария 

    Дескриптор:  

    - Мәтінді оқиды; 

    - Мәтіннің ішінен біріккен жалқы есімдерді табады; 

    - Біріккен жалқы есімдерді белгілейді; 

    Қалыптастырушы бағалау:  

    «Гауһар тас» әдісі 

    Әр топ бір – бірін бағалайды. Мәтін ішінен 5-6 сөз ғана тапса 1 гауһар тас береді, 7-9 сөз тапса, 2 гауһар тас арқылы бағалайды, 10-11 сөз тапса 3 гауһар тас арқылы бағалайды.  

    3- тапсырма. Жеке тапсырма  «Кім жылдам?» әдісі 

    (Саралау тапсырма жеке орындалады). 

    Оқушыларға көне руна жазуларының таңбасы мен кириллица таңбалары жазылған парақша таратылады. Сол парақшадағы көне руна таңбасына қарай отырып, Күлтегін, Тоныкөк, Орхон - Енисей, атауларын 5 минут ішінде жазады. 

    Дескриптор:  

    - Көне руна жазуының таңбасын оқиды; 

    - Көне руна жазуының таңбасын кириллица таңбасынан ажыратады; 

    - Күлтегін, Тоныкөк, Орхон – Енисей сөздерін жазады; 

     

     Қалыптастырушы бағалау. 

    «Асыл тас» әдісі 

    «Түртіп алу» әдісі 

     

    https://youtu.be/e2 

    eO_Xkkw6c 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

         

     


    «Гауһар тас» әдісі 

     

     

     







    «Мюстенберг»   әдіс – тәсілі 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

        

     

            «Гауһар тас» әдісі 

    \ 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

             

                  «Асыл  тас» әдісі 

     

     

     

     

    Сабақтың соңы 

     

    /8мин/ 

    КЕРІ БАЙЛАНЫС:   

    «Эверест шыңын бағындыру» 

    «Эверест шыңын бағындыру» әдісін пайдалана отырып, оқушылар бүгінгі оқу мақсатына  толықтай жеткен, жетпегендігін білу мақсатында оқушыларға жалауша түрінде әзірленген стикерлер ұсынылады. Сол жалаушаға есімдерін жазып өздерін Эверест шыңының қай деңгейінде тұрғандығын бағалап жапсырады. Эвересттің төменгі тұсына жапсырса, сабақтың өте тиімсіз тұстарының көп екенін білдіреді. Жалаушаны орта тұсына жапсырса сабақтың орташа деңгейде, әлі де болса толықтырулар қажет екенін білдіреді. Жалауды шыңның үстіне жапсырса, сабақ өте қызықты әрі тиімді, өз мақсатына жеткенін білдіреді. 

     

    Үйге тапсырма: Біріккен жалқы есімнің ережесін қайталап, мысал құрастыру. 

     

     

     

    «Эверест шыңын бағындыру»                  әдісі 

     

     

       

                              

     

    Қосымша ақпарат 


    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? 

    Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? 

    №3 тапсырманы саралау тапсырмасы ретінде қолдандым 

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 

    1. «Түртіп алу» әдісі 

    2. «Мюстенберг» 

    3. «Кім жылдам?» 

     

    Қалыптастырушы бағалау: 

    1. «Гауһар тас» 

    2. «Асыл тас» 

    Денсаулық және қауіпсіздік 

    Өмір қауіпсіздігін сақтау 


    Рефлексия 

    Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма? 

    Оқушылар бүгін не үйренді? 

    Сабақтағы ахуал қандай болды? 

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? 

    Уақыт есебінен ауытқу болды ма? 

    Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді? 

    Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. 

    Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. 

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    07.11.2022
    416
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ежембаева Асемгуль Аусалыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации