Материалдар / Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңаша құрылған қысқа мерзімді жоспар әрімтестеріме көмегін тигізер деген ойдамын. "Ізденсең жетерсің мұратқа" дегендей оқушыларымыздың қызығушылығын оятып , нәтижеге бағытталған білім берудегі істеріңізге сәттілік!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1868
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

6 класс

Қысқа мерзімді жоспар

Күні:

22.11.2017

Класс:

6

Сабақтың тақырыбы:

Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:

Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығын есептеу жолдарын үйрену


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы табудың анықтамасын түсінеді;

Көптеген оқушылар: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы таба алады;

Кейбір оқушылар: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығын есептеуге есептер құрастырады

Бағалау критерийлері

  • Координаталық түзуде сандардың орналасуын еске түсіре отырып, координаталық түзудің нүктелерінің арақашықтығын таба біледі;

  • Координаталық түзудің нүктелерінің арақашықтығы есептеу үшін координаталық нүктелердің бір-бірінен азайтып, модулін есептегенде шығатынын түсінеді;

  • Координаталық түзудің нүктелерінің арақашықтығы азайту амалымен қолданып есептер шығарды;

  • Координаталық түзудің нүктелерінің арақашықтығы табудың жолдарын саралайды;

  • Тақырып бойынша өмірмен байланысты есептерді шығарып, түйіндейді;

  • Координаталық түзудің нүктелерінің арақашықтығы тақырыбын игерудегі маңыздылығы мен бұл туралы білім-біліктерінің өмірдегі қажеттілігін бағалайды.

Тілдік мақсаттар

- Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы табудың анықтамасын пайдаланып түсіндіре алады

Пәндік лексика және терминология

Координаталық түзу,екі нүктенің арақашықтығы, модуль

Диалогқа,жазылымға қажетті терминдер

- Екі санның айырмасының модулінің мәні...

- Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы...

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Ынтымақтаса жұмыс істеуге,бірін-бірі құрмет тұтуға,өмір бойы білім алуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, геометрия

Алдыңғы білім

Кесіндінің ұзындығы, координаталық сәуле

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Үй тапсырмасын тексеру

«Мен- саған, сен – маған» әдісі


1-тапсырма

Тура теңдіктердің астын сызыңдар:

а) - ( - 10 ) = 10 б) – 11,2 =- (11,2)

ә) - ( +2,5 ) = 2,5 в)

2-тапсырма. Теңдеуді шешіңдер:

а) ә) б) -х+ =7,5


3-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар.

4-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) б)

ә) в)

5-тапсырма. Сандарды өсу ретімен жазыңдар:

7;-3,8;0;-11,2;5,8.


6-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) ә)

«ББҮ» кестесі

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім







Оқулық



Карточкалар























Б

Б

Ү

?

?



Сабақтың ортасы

Координаталық түзудегі А, В, С, Р, К және Е нүктелерін координаталарымен жазыңдар.

Термометр таңертен -40С-ты, түсте +20С-ты, кешке -10С-ты, түнде -60С-ты көрсетті. Координаталық түзуде термометрдің көрсетуін кескіндеңдер. Нүктелерді координаталарымен жазыңдар.

Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек.

Мысалы: А(-4) және В (3) болатын АВ кесіндісінің ұзындығын (бірлік) кесінді есебімен табайық.

Координаталық түзудегі АВ кесіндісін табу үшін:

  1. А(-4) және В(3) нүктелерін координаталық түзуде белгілеу керек.

  2. А(-4) және В(3) нүктелерінің арасындағы неше бірлік кесінді бар екенін табу керек.

Координаталық түзуде берілген нүктелердің арақашықтығын табайық. М(7) және К(3) нүктелерінің арақашықтығы КМ кесіндісінің ұзындығына тең.

Демек, КМ=ОМ-ОК. ОМ кесіндісінің ұзындығы 7 бірлікке, ал ОК кесіндісінің ұзындығы 3 бірлікке тең болғандықтан, М(7) және К(3) нүктелерінің арақашықтығы 4 бірлікке тең, өйткені 7-3=4

F және E нүктелерінің арақашықтығы 3 бірлікке тең. Тура осындай сан бір нүктенің координатасынан екінші нүктенің координатасын азайтып, шыққан санның модулін есептегенде шығады:

І деңгей тапсырмалары

521 Айырманы қосындымен алмастырып, есептеңдер

524 Азайтуды орындаңдар


ІІ деңгей тапсырмалары

530 Айырманың мәнін табыңдар

ІІІ деңгей тапсырмалары

545 Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар

Топтық жұмыс.

Сынып оқушылары келесі екі топқа бөлініп, келесі тапсырмаларды орындайды:

Рационал сандарға қосу және азайту амалдарын қолданып,есептерді шығарыңдар.

І топ

АВСD квадратының АВ қабырғасы бірлік кесіндісі 1 см-ге тең координаталық түзу бойында орналасқан. А(-2,8) және В(3,7). АВСD квадратының периметрі неше сантиметр?





Сабақтың соңы

«ББҮ» кестесі

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім



?


Үйге тапсырма:

  • Тақырыпты оқу

  • 520

Б

Б

Ү



?





































1-тапсырма

Тура теңдіктердің астын сызыңдар:

а) - ( - 10 ) = 10 б) – 11,2 =- (11,2)

ә) - ( +2,5 ) = 2,5 в)

2-тапсырма. Теңдеуді шешіңдер:

а) ә) б) -х+ =7,5


3-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар.

4-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) б)

ә) в)

5-тапсырма. Сандарды өсу ретімен жазыңдар:

7;-3,8;0;-11,2;5,8.

6-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) ә)






1-тапсырма

Тура теңдіктердің астын сызыңдар:

а) - ( - 10 ) = 10 б) – 11,2 =- (11,2)

ә) - ( +2,5 ) = 2,5 в)

2-тапсырма. Теңдеуді шешіңдер:

а) ә) б) -х+ =7,5


3-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар.

4-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) б)

ә) в)

5-тапсырма. Сандарды өсу ретімен жазыңдар:

7;-3,8;0;-11,2;5,8.

6-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) ә)



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!