Материалдар / Көшпелілердің рухани мәдениетінің ерекшелігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көшпелілердің рухани мәдениетінің ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Көшпелі тайпалар-сақ, сармат, скифтердің материалдық және рухани мәдениеті, діни наным сенімдері туралы білімдерін тереңдету. Олардың көшпелі өркениетке қосқан үлесін көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Маусым 2018
768
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 10 пәні: Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы: Көшпелілердің рухани мәдениетінің ерекшелігі

Сабақтың мақсаты :

Білімділік: Көшпелі тайпалар-сақ, сармат, скифтердің материалдық және рухани мәдениеті, діни наным сенімдері туралы білімдерін тереңдету. Олардың көшпелі өркениетке қосқан үлесін көрсету.

Дамытушылық: Көшпелі өркениет» ұғымын, сонымен қатар алғышқы көшпелілерден бастап, орта ғасырларда жалғасып, одан әрі дамып отырған көшпелілер мен отырықшылардың арасындағы өзара байланысын, ықпалын қалыптастыру.

Тәрбиелік: Тарихи санасы қалыптасқан , пәнге қызығушылығы жоғары білімді азамат тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Б.з.б. 3-мыңжылдық-малды қолға үйреткендігін, Б.з.б. 2-1-мыңжылдық-мал өсіру-жер өңдеуді білгендігін, Б.з.б. XVII-XII ғасырлар-көшпелі мал өсіру бастамасы-жер өңдеуді білгендігі жайында жалпы түсінеді

Сабақтың ресурстары: А-3 парағы,қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер,бағалау парағы стикерлар.»Радиоға қоңырау шалу әдісі»,»Ортаға тастау әдісі»,»Пайымдау сұрақтар» әдісі.

Сабақтың кезеңі

Уақыты

Мұғалімінің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ой қозғау

7 минут

1.Оқушылармен амандасу, сабаққа сәттілік тілеу.

Жұмыс істеуге жағымды ахуал тудыру

Бейнеклип көрсету.(Ұлы дала)

Топқа бөлу.

1.Сыныпты түрлі түсті қағаздар құрыу арқылы 4 топқа бөлу.

2.Оқушылар арасында қызметкерлер тағайындалып, қызмет барысын түсіндіру.

Үй тапсырмасы:

1. Ғалымдар «қазақ» сөзінің шығу тегін немен байланыстырады?

2. «Қазақ» сөзінің шығу тегін зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер?

3. «Қазақ» сөзінің мағынасы нені білдіреді?

4. «Алаш» сөзінің пайда болуы туралы қандай пікірлер бар?

5. Қазақ жүздері қалай және қашан пайда болды?

1.Сабаққа ынталанады.Жағымды ахуал туады.

2. Бейне клип көреді.Ұлы дала





Сыныпты түрлі түсті қағаздар құрыу арқылы 4 топқа бөлінеді.



Үйге тапсырмасын «Радиоға қоңырау шалу»әдісі арқылы сұралады

Мағынаны тану

30 минут

«Ортаға тастау « әдісі.

1.Оқушыларға тақырыпты оқулықтан 4-бөліп 5 минут ішінде оқып шығуға беріледі.

2. Әр топ оқығанын ортаға тастау әдісі бойынша тақырыпқа талдау жасауына мүмкіндік беремін.

1.Жаңа тақырыпты «Ортаға тастау» әдісі арқылы бөлініп берген тақырыпты өз беттерінше оқиды.

2. «Ортаға тастау»әдісі,арқылы,яғни оқушылар өзара жаңа тақырыпты талқылайды.

Ой толғаныс

7 минут

1минут

1.«Пайымдау сұрақтары» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау.

1. Көшпелі өркениет қай кезден басталады?

2. Мал шаруашылығы дамуынының қандай кезеңдерін білесіңдер?

3. Көшпелі мал шаруашылығының қандай түрлері бар? Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуына не себеп болды?

4. Көшпелі өркениеттің болғандығын қандай археологиялық ескерткіштерден білуге болады?

Бағалау

1.Оқушыларға формативті баға бергіземін .нені түсінгені, түсінбегені және ұсыныстарын кері байланыс жазуға берілген стикерге түсірту.

Үйге тапсырма: Көшпелілердің рухани мәдениетінің ерекшелігі

§35 оқу

. .«Пайымдау сұрақтары» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.

Сұрақтар қойылады, оқушылар сұрақтарға жауап береді.





























1.Оқушылар формативті баға жүргізеді ,бір-біріне қошемет білдіреді.



2.Стикерге бүгінгі сабақта не білгенін, нені түсінбегенін, ұсынысын жазады.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!