Материалдар / Коучинг: Дарынды оқушыларды анықтау жолдары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг: Дарынды оқушыларды анықтау жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг тақырыбы: Дарынды оқушыларды анықтау жолдары. Әр пән мұғалімге осы тақырыпты ашатын, әдістемелік нұсқаулық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
1103
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг:

 

Мерзімі

  30.03.2017ж

 

Тақырыбы:

 

« Дарынды оқушыларды анықтау жолдары»

 

Жалпы мақсаты:

Мұғалімдерді дарынды балаларды жалпы

мектеп оқушылары арасынан анықтау жолдарын қарастыру, келешекте дарынды балаларды оқыту үдерісінде заманауи технологияларды өз тәжірибесінде қолдануға итермелеу, мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.

 

Сілтеме:

Ресурстар, үлестірме материалдар

 

Күтілетін нәтижесі:

Мектепте білім алып жүрген дарынды оқушылар қатары анықталады,оқыту барысында тиімді оқыту стратегиялары

іс-тәжірибеде жүзеге асырылады, қатысушылардың ойлау қабілеттерін дамытады, функционалдық сауаттылыққа бейімділікті қалыптастырады.

 

Коучингте қолданылатын

материалдар:

А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам,слайдтар, суреттер, бейнероликтер

 

Әдіс пен стратегиялар:

Диалог. Жеке жұмыс .Топтық  жұмыс.Жұппен жұмыс. «Миға шабуыл» Шығармашылық жұмыс. АКТ.  СТО әдісі. Сұрақ-жауап, «Фишбоун әдісі», «Табыс баспалдағы» .

 

Коуч

Мухаметрахимова Р.Ж

 

Уақыты

Коучинг     кезеңдері

Қатысушылардың іс-

әрекеті

Күтілетін

нәтиже

3мин

1.Ұйымдастыру  (сәлемдесу, кіріспе сөз,психологиялық

ахуал)












Психологиялық 

ахуал

Әр елдің амандасу салты арқылы бір- бірімен амандасу.

Жұптарын тауып, бір –біріне қарама –қарсы тұрады. Әр елдің амандасу салтын жасайды.

Қазақтар -қол алысады

Италияндықтар - құшақтасады

Бразилиялықтар - бір бірінің иығын қағады

Зимбабалықтар –арқасымен амандасады

Македониялықтар – шынтақпен

Никарагулықтар - иықпен амандасады

Австралиялықтар - шапалақ ұрып серкіреді

Француздар- бір бірінің маңдайынан сүйіп амандасады.

Үнді халқы- қос қолын біріктіріп, маңдайына тигізіп тағзым етеді.

Жапондықтар- бастарын иіп амандасады.

Кения- билей бастайды.


2. "Көпір" ойыны.
Еденді бормен "көпір" (түзу) сызылады. Екі топ, бір-біріне  қарсы шығып "көпірден" құлап қалмай өтуі керек.Ұстаздар бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп жіберулері керек.


Ынтымақтастық

байланыс орнату.  


2мин

2.Топтарға

бөлу 

 

1 топ-қызыл түс

2 топ-жасыл түс

3 топ-қөқшіл түс

Пайда болған топтар , өздерінің ережесін біріге отырып , осы ережелер негізінде «Алтын ереже» құрады: Белсенді болу,Ойыңмен бөлісу,Жұмысқа басынан аяғына дейін атсалысу,Бір-біріміздің сөзімізді бөлмеу,Әр адамның пікірімен санасу,Көбірек қарым-қатынас жасау,Уақытты тиімді пайдалану.

Қатысушыларды

топтастыру.

5мин


3. Ой қозғау:

Бейнефильм «Дарынды бала сен қандайсын?»

 

Бейнефильм туралы  өз ойларын  айту.

«Қалай ойлайсыздар көрген бейнефильм не туралы?»

Моцарт 4 жасында концерт берді , Пикассо 2 жасында сурет салған, Паскаль 9 жасында алғашқы трактатын жазған айтамыз. Ондай дарынды балалар қазақ даласында да көп.

Ендеше бүгінгі біздің коучингіміздің тақырыбы:

«Бұлақты көрсең – көзін аш»бүгінгі коучингтың эпиграфы

-Дарын , дарындылық дегеніміз не ? (әріптестердің пікірін тыңдау , пікірлерімен келісу)

-Дарынды баланың бойында қандай ерекшеліктер болады? (пікірлерін тыңдау) 
Дарынды балалардың ерекше қасиеттері бар:

а) Қиыншылықтан қорықпайды
ә) Сөздік қоры мол
б) Есте сақтау қабілеті жоғары
в) Әділетті, әзілқой
г) Танымдық қасиеті жоғары

Дарынды оқушыны айқындап , дамыту үшін қандай жол таңдар едіңіздер ? ( пікірлерін тыңдау)
Дарынды балаларды айқындау мен дамытудың тиімді әдістері : (айтылуы мүмкін жауаптар)
1. Бақылау әдісі
2. Арнайы бағдарламалар
3. Мұғалімнің және ата-ананың эксперттік бағалауы
4.
Психо-диагностикалық тренингтер
5. Олимпиада, конференция, фестиваль, КҒА т.б
6. Эксперттік бағалау (әдіскер, ғалым т.б.) 

Қатысушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту


15мин





















7мин

5.Топтарға тапсырма беру 

1 топ- «Фишбоун» әдісі: дарынды оқушылармен жұмыс істеуде кездесетін киындықтар.
2 топ -видео
дарынды оқушылардың мінез-құлықтарында кездесетін ерекшеліктер.
3топ-

Дарынды оқушылармен жұмыс істейтін моделі қандай болу керек? (модель жасау)


6. Сыни тұрғысынан ойлау стартегияларын қолдана отырып жұмыс істеу.
                         

1-топ Өз ойларын постерге

түсіріп қоғайды

2-топ Өз ойларын постерге

түсіріп қоғайды

3-топ Өз ойларын постерге

түсіріп қоғайды

Топта талқылайды,

постер жасайды.

Әр топтың лидері шығып

қорғайды.













Талантты оқушыны шығармашылық қабілетті төмен оқушыға айналдыру. Шығармашылық, тұлғалық қабілетті төмен оқушыны дарынды, талантты оқушыға айналдыру.

-Жаңа тапсырмаларды орындау барысында ең бірінші нені ойлап, басшылыққа алдыныздар?

-Нәтижесінде қандай қорытындыға келдініз?

-Осындай тапсырмалар арқылы бала бойындағы қандай тұлғалық қасиеттерді дамытуға болады?


Қатысушылардың

ойын нақтылау

  10мин

7. Шығармашылық тапсырма

1.«Мен – үйде» және «Мен – мектепте » жаттығуы (2 минут) 1 топқа

Қазір сіздер парақты екі бағанға бөліңіздер. Бірінші бағанаға «Мен үйде» деп, ал екінші бағанаға «Мен сабақта» деп жазыңыздар. Осы екі бағананы сол жердегі мінез-құлықтарыңыз бен жүріс –тұрыстарыңызды жазыңыздар.

Талқылау:

  1. Осы жағдайлардағы мінез-құлықтарыңыз бен жүріс-тұрыстарыңыздың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы қорытынды жасаңыз.

  2. Қай бағананы толтырған оңайға соқты? Қай бағана көптеу болды?

  3. Не себепті айырмашылықтар болады?

  4. Бұл бағанадағы жағдайлар сәйкес келу керек па? Неге?

2.«Мен басқаның көзімен» - 2топқа.

Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып ,қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой- пікірде екенін айтады . Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды .

3.Синквейн-3 топқа беріледі.

1-ші қатар – зат есім түрінде тақырып, өзекті сөз, ұғым, синквейн тақырыбы.Кім ? не?
2-ші қатар – екі сын есім.Қандай ?
3-ші қатар – үш етістік. Не істеді?
4-ші қатар – фраза, белгілі мәні бар. Синоним немесе толықтауыш.
5-ші қатар – Сезіну, түйін сөз, тұжырым, бір сөз

Қалай ойлайсыздар дарынды оқушылармен жұмыс істеуде тағы қандай әдіс-тәсілдерді пайдалануға болады? Не үшін?


5мин

10. Кері байланыс «Табыс баспалдағы»













5 мин




 

 

Бүгінгі семинардан дарынды оқушыларды анықтау, олардың таланттылық, шығармашалық қабілетерін шыңдау мен дамыту үшін не үйрендіңіз, не түсіндіңіз, қандай мәліметтерді қабылдау киындық туғызды, педагогикалық –әдістемелік қоржыныңызды қандай пайдалы мағлұматпен толықтырдыңыз. Өз пікіріңізді табыс баспалдағы арқылы қорытындылауларыңызды сұраймын!

 Қорыта келгенде «Жанам деген жүрекке от берейік» дарындылық өз бетімен дамымайды. Оған үнемі түрткі болатын бір күш қажет. Ол ұстаз және ата-ана.

"Бұлақ көрсең көзін аш " дегендей оқушыларымызды әр уақытта биіктен көріп, алға қарай жетелейік деп бүгінгі коучинг сессиямды аяқтаймын.

9. Рефлексия: « Рюкзак» әдісі

-Оқушылардың дарындылық, тұлғалық, шығармашылық қабілеттерін ашу жолында нені басшылыққа алар едініз.

Қатысушылардың

пікірін анықтау




















Қатысушылардың

ойын нақтылау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!