Өтілген
уақыты
|
|
1
сабақ
|
Тақырыбы
|
Диалогтік оқыту – оқытудың
жаңа әдіс-тәсілі
|
Мақсаты
|
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі
ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын қалыптастыру және
тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын меңгерту. Түрлі
мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай төмен және жоғары
дәрежелі сұрақтарды саралауға бағыттау. Диалогтің маңызын ашу.
Әңгіме түрлерімен таныстыру. Оның оқу процессіндегі маңыздылығын
көрсету.
|
Ақпарат
көздері
|
АКТ,
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық
|
Күтілетін
нәтижелер
|
Мұғалімдер
1. Оқыту мен оқудағы тілдің
басты рөлін түсінеді.
2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін
оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта
жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз
түсінігін қалыптастырады.
3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі.
4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады.
5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.
6.Әңгіме түрлерінің айырмашылық біліп, тәжірибеде қолдана
алады.
|
Түйінді
идеялар
|
Диалог – мұғалімдер балалардың
оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.
Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын
арттыру
құралы.
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Диалогтік оқыту,
СТО-ға үйрету, АКТ-ны пайдалану, «Мұғалімге арналған нұсқаулық»,
үлестірме материалдары, интернет
ресурстары,бейнежазбалар,тәмсілдер
|
Көрнекі
құрал-жабдықтар
|
Флипчарт қағаздары,
стикерлер, түрлі-түсті маркерлер, түрлі-түсті қаламдар, суреттер,
желім мен қайшы, интербелсенді
тақта,слайдтар
|
Коучингтің
өту
барысы
|
Коучтің
іс-әрекеті
|
Қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Психологиялық
жағымды ахуал орнату (5
мин)
|
- Кішкентай кездеріңізде
сіздерді қалай еркелетуші еді? (1-2 пікір тыңдалады).- Ал енді
Сіздер бір-біріңізге қарап бір-біріңізге еркелететін сөз
айтыңыздар.
|
Аудиторияда жағымды
психологиялық ахуал
қалыптасады
|
Топтарға
бөлу
(5
мин)
|
Сәлемдесу
ойыны
Қазір біз сіздермен ойын ойнаймыз, қимылды тез
жасауларыңыз керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай
амандасу керек екенін айтамын, сонда сіздер бір-бірлеріңізбен
тез-тез амандасасыздар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыздар. Сонымен
...
Топтарға
бөліну
(Күлегештерарқылы)
|
Мұғалімдер күлегештер арқылы топтарға
бірігеді. (Күлегеш смайликтер
арқылы)
|
Миға
шабуыл
(10
мин)
|
Коуч бүкіл топқа таныстырылым
ұсынады:
«1 жасар
бүлдіршіндердің өзара сөйлесуі » туралы видео-ролик
көрсету.
|
Қатысушылар өз ойларын
түйіндейді. Коучинг тақырыбын
ашады.
|
Ұжымдық
жұмыс
(білу, түсіну)
(10 мин)
|
Диалогтік оқыту дегеніміз
не?
Диалогтік оқытуды слайдтар
арқылы түсіндіру.
Джигсо әдісі арқылы топтар
диалогтік оқыту модулін оқып тану.
Мерсер зерттеген әгіменің үш
түрі:
-Әңгіме-дебат;
-Куммулятивтік
әңгіме;
-Зерттеушілік
әңгіме;
Коуч бақылау
жүргізеді.
|
Слайдты көреді, ой түйіндейді.
Мұғалімге арналған нұсқаулықтан алынған парақшалар тарату. «Джигсо»
әдісі арқылы түсіндіріледі.
|
Бірлескен жұмысқа негізделген
тәсіл
|
Топтық
жұмыс
(қолдану, талдау
кезеңі)
(10
мин)
|
1-топ «КАТКО» уран өндіретін
зауыттың пайдасы мен зияны
(әңгіме-дебат)
2-топ «Ана мен бала арасындағы
қарым-қатынас» (куммулятивтік
әңгіме)
3-топ «Өсімдіктердің қоршаған
ортаға пайдасы» (зерттеушілік
әңгіме)
Сұрақ:
-Бұл қандай әңгімеге
жатады?
-Осы әңгіме түрлерінің
қайсысын сабақтарыңызда қолданар
едіңіз?
|
Топпен талқылап, постер құрып,
басқа топтарға түсіндіреді.
Топта пікірлесіп, шешу жолын
іздейді. Бір-бірінің пікірін талқыға
салады.
|
Бағалау
|
Топтық
бағалау
|
Жұптық жұмыс (талдау
кезеңі)
(10
мин)
|
«Ойлан! Бірік!
Бөліс!»
Суретке қарап, жұптасып
талдайды.
|
Топтық пікірталас
(жинақтау)
(20
мин)
|
Бейнежазбадан (видеоролик)
үзінді
1. Топтасып пікірлесіңіздер,
түйінді жауабын қағазға түсіріңіздер. Диалогтың қай түріне
жатады?
« Видеоролик» көрсетемін.
Бейнежазбадан не түсіндім, өз түсінгендерін жазады . Өз ойларын
қағазға
түсіреді. Өзара
талдайды .
|
Рефлексия
(5
мин)
|
-
Сіз үшін сабақтың
құнды дайттары қандай болды?
-
Бүгін не нәрсе
үйрендіңіз?
-
Көңіліңізден
шықпаған не нәрсе боды?
Берілген сұрақтар
бойынша кері байланыс
орнату.
|
Қатысушылар кері
байланыс жасайды
|