Материалдар / Коучинг: Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг: Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу тақырыбындағы коучинг сессиясының жоспары деңгейлік курсты бітірген, енді оқып жатқан әріптестерге көмегі болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
1291
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады














«Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу»



Коучинг тақырыбы:












Математика пәні мұғалімі :

Калиакбаров Руслан Болатбекович

























2018 жыл

Коучинг сессия жоспары


Тақырыбы:

Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу.

Мақсаты

Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде сапалы оқыту мен оқудың үлгісіне талдау жасайды.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер мінсіз мұғалім анықтамасын береді және сапалы оқыту мен оқудың нақты критерийлерін әзірлейді

Түйінді идеялар

Сапалы оқытудың тұжырымдамалық негіздерінің күрделілігін және көп мағыналылығын түсіну; сапалы оқытуды анықтау үшін әдетте қолданылатын критерийлерді сын тұрғысынан ойластыру.

Жалпы мәдениет мәнмәтінін жаңғырту жөніндегі мұғалімдердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық көзқарастарын дамытуға немесе жетілдіруге көмектеседі, кәсіби білім, біліктері өседі

Сабақ барысы

Жаттығулар

Коучтің іс-әрекеті

Топка бөлу

2 минут

«Киндер сыйлығы» ойыны арқылы топтарға бөлу


Ой қозғау 3 минут

Cіз мінсіз мұғалімсіз, мақсатыңыз қандай?

Әр топ бірлесе отырып мақсат құру.

Құрған мақсаттарын талдау

Бейнеролик


10 минут

«Мұғалім» атты бейнероликті тамашалау және өз ойын айту

Мақал – мәтелдердің мән – мағынасына үңіле отырып, түйінді ой айту.

1. Ұлық болсаң – кішік бол!

2. Баланы ақырып үйретпе, ақырын үйрет.

3. Арық деген жаман тай жазға шығып ат болар,

Жамандығы сезілсе, жақын кісі жат болар.

4. Ақылды адам

Ақымақтан да бірдеңе үйренеді.

5. Тірлік басқа болса да,тілек бір,

Бармақ басқа болса да, білек бір.

Карточкамен жұмыс


5 минут


Мұғалім кәсібилігі құбылысын зерделеу. Мұғалімдердің мінсіз мұғалім туралы көзқарасы.

Мінсіз мұғалім моделі туралы көзқарасын басқа елдегі мұғалімдердің пікірімен салыстыру. (22 карточка) бойынша ресурсты ұсыну, әр топқа талдау жүргізу

Бағалау

1 минут

Белгілер бойынша.

W- коучтің сұрағы бойынша жауап бердім;

V - коучтің сұрағы бойынша жауап бердім, бірақ жауап қате;

+ - Өз бетімше жауап бердім, бірақ жауап дұрыс;

I – Өз бетімше жауап бердім, бірақ жауап дұрыс емес;

O – жауап бермедім.

Бірлескен топтық жұмысқа негізделген тәсіл:

Постер қорғау

15 минут

Мұғалімдердің кəсіби шеберлігі: менің түсінігімді дамыту

Жақсы мұғалімнің қасиеттері қандай?

Мұғалімнің өз тəжірибесі туралы ойланғаны маңызды ма?

Сіздің ойыңызша, мұғалімнің өз мектебіндегі тəжірибені өзгертудегі рөлі қандай?

1-ТОП –«Мінсіз мұғалім» өлең жазу

Синквейн

1 жол – 1 зат есім(тақырыппен байланысты кілтті сөз)

2 жол – 2 сын есім

3 жол –3 етістік

4 жол – 4 сөзден құрастырылған 1 сөйлем

5 жол – кілтті сөзге синоним

2-ТОП –«Мінсіз мұғалім» Фишбоун әдісі арқылы постер жасау

3-ТОП – «Мінсіз мұғалім» моделін құрастыру

Мектептің әртүрлі тәжірибелері бар педагогтерінен құралған топтардағы мұғалімдердің бірлескен жұмысы.

Бағалау 1 минут

Әр топ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды

Рефлексия

3 минут

«Білім қоржыны»

«Екі жұлдыз, бір тілек ...» әдісі




































1 карточка

Мұғалімдер бақылау, тəлімгерлік жəне бағалау жүргізу үшін өзінің сыныбына əріптестерін шақыра отырып, «ашық есік» тəсілін меңгеруге тиіс









2 карточка

Өз жұмысын мектеп директоры белгілеген саясатқа барынша сəйкес етіп жүргізетін мұғалімдер – үздік мұғалімдер











3 карточка

Мұғалімдер сыныптағы өзінің жеке құзыреттілігіне ерекше назар аударуға тиіс









4 карточка

Мектепте тиімді мұғалім болу үшін мұғалімдер біліктілігін арттыруға тиіс.











5 карточка

Мұғалімдер басшылық лауазымға тағайындалар алдында тиісті дайындықтан өтуге тиіс.











6 карточка

Мұғалімдер бəрінен бұрын өз оқушыларының жетістіктеріне көңілбөлуге тиіс.







7 карточка

Жақсы мұғалім – жай ғана өз пəнін жақсы білетін жəне өз білімін жас ұрпаққа бере алатын тұлға.





8 карточка

Мұғалімдер өзінің дағдылары мен білімдерін үнемі жетілдіруге міндетті.











9 карточка

Мұғалімдер жастарды өркениетті жəне демократиялық өмір салтына баулу арқылы қоғамды өзгертуге тиіс.











10 карточка

Барлық мұғалімдер өз əріптестеріне жасайтын ықпалы мен мектеп тəжірибесінің дамуына жауап береді.









11 карточка


Мектеп тиімді болу үшін онда білікті мұғалімдер болуға тиіс.









12 карточка


Жақсы мұғалімге айналу үшін жаңа кəсіби білім қалыптастыру мақсатында əріптестеріңізбен бірлесіп жұмыс істеуге қабілетті болуыңыз керек.















13 карточка

Барлық мұғалімдер өз мектептеріндегі оқушылардың білім нəтижелері үшін ұжым болып жауап береді.











14 карточка

Əріптестерінің кəсіби оқуына қолдау көрсету мұғалім рөлінің маңызды бөлігі болып табылады.











15 карточка

Мұғалімдер қоғам, жұртшылық, ата-аналар мен оқушылар алдында олардың мектебі беретін білім сапасы үшін ұжым болып жауап береді.











16 карточка

Мұғалімдер мектепте қандай пəндер оқытылуға тиіс екендігі туралы шешім қабылдауда шешуші рөл атқаруға тиіс.











17 карточка

Мұғалімдер мектепте жəне оның қабырғасынан тыс жерде өз көзқарастарын білдіру арқылы білім беру саясатын дамытуға үлес қосуға тиіс.











18 карточка

Мұғалімдер кəсіби шеберліктер мен дағдыларды алу жəне беруде шешуші рөл атқаруға тиіс











19 карточка

Рефлексивті зерттеу жүргізу жəне мектеп жұмысының тиімділігі жөніндегі талдау деректері мұғалімнің рөлін бағалайтын маңызды фактор болып табылады.











20 карточка

Сабақты жоспарлау, негізінен, жеке тапсырма емес, бірлескен жұмыс болуға тиіс.









21 карточка

Мұғалімнің міндетіне оқушыларының немесе олардың отбастарының жеке проблемаларын шешуге көмектесу кірмейді











22 карточка

Жақсы мұғалімдер мектептегі балалардың əлеуметтік жəне жеке тұлға түрінде дамуы үшін өзінің жауапты екенін сезінеді



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!