Материалдар / Коучинг Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқу белсенділігін дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқу белсенділігін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
671
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4 Коучинг02.10.2018ж.90 мин.
ТақырыбыҚалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқу белсенділігін дамыту
Жалпы мақсатыМұғалімдер қалыптастырушы бағалаудың ерекшелігін анықтап, оқыту үдерісінде оқушылардың оқу белсенділігін дамытудың әдістемесін біледі.
Оқу нәтижелері
  • Қалыптастырушы бағалаудың мәнін түсінеді,
  • Оқушылардың оқу белсенділігін дамытуда әдістерін қолданады.


  • Түйінді идеяларҚалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқу белсенділігін аттырудың әдіс-тәсілдерін үйрену.
    Жаттығулар«Қалыптастырушы бағалау» таныстырылымы, үлестірме материалдар (2 апта 5 күн)




    Коучингтің жазбалары: мұғалімдердің іс-әрекеттерін сипаттау
    Ой сергек, топқа бөлу: Оқушыларды қолдау, мадақтауда қолданылатын сөздерді атау арқылы топта бөлу – 5 мин.

    Кіріспе сөз – 3 мин.

    Миға шабуыл: «ББҮ» әдісі бойынша

    Тапсырма:
  • мұғалімдерге «Көбелектің суретін салу» тапсырылады – 5 мин.
  • Әр топтан жұп өзара бағалауларын ұжымға жариялайды – 8 мин.
  • Қорытынды тұжырым, бағалау критерийлерімен таныстыру (слайд), қайта бағалау – 10 мин.
  • Сұрақтар:
  • Бағалаудың бұл тәсілінің тиімділігі неде?
  • Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқу белсенділігін қалай аттыруға болады?
  • Өз сабағымызда қалай қолданамыз?
  • Мұғалімдер өз тәжірибелеріндегі сөздерді атайды.

    Жарайсың! Керемет! Бәрекелді! Тамаша! - Жеке орындау – 3 мин. - Топта ой бөлісу – 5 мин.- ұжымды тәжірибие алмасу – 5 мин.

    - Топта жұптасып, өзара бағалау ұсынылады – 4 мин.

    Критерий бойынша бағалау жүзеге асады – 2 мин.*4=8 мин.

    Топта талқылау – 5 мин. Жариялау – 2 мин.*4=8 мин. Қорытынды – 5 мин.

    Ескертулер























    Рефлексия«Раундробин» - 8 мин.
  • Тақырып бойынша әр мұғалім қорытынды пікірін, ойын бастап жазады, 1 сөйлемнен топта тізбектеліп өзара ойды жалғастырады, қорытындысын жасайды.


  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!