Ұйымдастыру.
5минут «Ортақ тілек» шарты: шеңбер құрып, әр
мұғалім ортаға қолын қойып тілегін айтады, соңында қолдарын жоғары
көтеріп, осындай тілектермен бүгін бір шаңырақ астында жұмыс
жасайтын боламыз.
Кіріспе. Ой
шақыру: 12
минут "Кинометафора"
әдісі.
Визуалды және ауызша
көрсеткіштерді талдау.
Ресурстар: Көзбен
көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау (саяхат пен
көліктердің суреттері).
Көрген фильм не
жайында, ортада талқылау, тақырыпты
анықтау.
Топқа
біріктіру. 3минут. «Мозайка»
әдісі.
(саяхат пен көліктер
суретін біріктіру, А4 қағазына жабыстыру) - 4 топ 6
адамнан.
Салыстыру,
жинақтау және қолдану
кезеңі.
2-жаттығу: САЛЫСТЫРУ
ЖӘНЕ ЖИНАҚТАУ.
15
минут
1-4 -топ.
Эйлердің шеңбері арқылы. Салыстыру, ортақ
ұқсастық.
1-тапсырма: Көзге көрінетін және ауызша
айғақтардың артықшылығы мен шектеулерін салыстырыңыз. Тақтаға ұшақ
және жеңіл көлік суретін
ілу.
|
ұшақ
|
Жеңіл
көлік
|
|
Артықшылығы
|
Ортақ
ұқсастығы
|
Шектеулер
|
Суреттер
|
|
|
|
Естелік
|
|
|
|
|
Қазақстан жеріне
саяхат
|
Шетелге
саяхат
|
|
Артықшылығы
|
Ортақ
ұқсастығы
|
Шектеулер
|
Суреттер
|
|
|
|
Естелік
|
|
|
|
2-тапсырма: 18
минут.
Көліктің ескі
түрлерін пайдаланып, ескі заманның адамдары қалай өмір сүргендерін
елестетіп көріңіз. Сіздің қазіргі өмір туралы біліміңіздің
арқасында қандай өзгерістер болуы мүмкін? [кестені құрған кезде
«кейін» жəне «қазір» сөздерін
пайдаланыңыз].
(Ескі және жаңа
қазіргі заман көлігі суреті
беріледі)
1-2-топ: қазіргі
буын пайдалаланатын көліктер
3-4--топ:
ата-бабаларымыз қолданған көлік
түрлері
Өзгерістерді
анықтау.
Бағалау. 5
минут
Бағалау
критерийлері Бағалау шкаласы: 0 – төмен,
0,5 – 1.
топтар
|
Тақырыптың
ашылуы
|
Ойдың
жүйелілігі
|
Постердің
безендірі-луі
|
Өзіндік жаңа идея
қорытынды
|
Топтың
қатысуы
|
1-топ
|
|
|
|
|
|
2-топ
|
|
|
|
|
|
3-топ
|
|
|
|
|
|
4-топ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті
«Жүрдек поезд» ойыны. 2 минут. Әнмен мұғалімдерді артына
тізбектеп алып шапшаң 1-2 шеңбер айналып, әр аялдамаға топтарды
тастап отыру. Тізбекті үзіп алмау
керек.
3-тапсырма: 15
минут.
Бүкіл
топқа таныстырылым жасау. «Веер»
әдісі.
Әр топ іріктелген
суреттер мен дәйексөздерді пайдалана
отырып, топ мүшелеріне тапқан
ақпараттары, таныстырылымды дайындау үдерісі мен жұмыс барысында
кездескен қиындықтар туралы және осы шарадан не үйренгендері туралы
сұрақтар қояды.
Веердің бір жағына
кездескен қиындықтар, екінші жағына не үйренгендері жайында жазып,
топта оқып бөліседі.
3а- жаттығу: 15
минут. Жинақтау және қолдану. Болжау стратегиясы.
«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы
жүргізу.
1-тапсырмада
берілген сұрақтарға қиял-ғажайып сұрақтар ұйымдастыру. Бұл
«Егер...не болады?» деген сияқты «болжамдық» сұрақтар немесе
болашақта саяхаттар мен көліктің қалай дамитыны туралы сұрақтар
болуы мүмкін. Бұндай сұрақтар
мұғалімдердің елестету көмегімен себептер
мен салдарлар туралы түсінігін жақсартуға мүмкіндік
береді.
Топта сұраққа барлық
мүшелері жауапты жазып,
оқиды.
1-топ: Егер ауада саяхат жасау ойлап
шығарылса, сіздің кім болғыңыз
келеді?
2-топ: Менің өмірімде немесе алдағы
100 жыл ішінде не өзгерер
еді?
3-топ:Егер ұшақ әр
адамның жеке көлігі болса, не болар
еді?
4-топ:Егер Жерде мұнай қоры таусылса, не болар
еді?
Топтың
бағалауы. 5минут +-
дұрыс-бұрыс.
|