Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Талас ауданы әкімдігі білім бөлімінің «Шона Смаханұлы
атындағы негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА қаралды
Мектеп директоры Мектеп директорының оқу Хаттама №1
_______Б.Ракымбердиева ісі жөніндегі орынбасары Бірлестік жетекшісі
« ____ » __________ 2020 жыл ______Ж.Тұрар ______Г.Айдаралиева
« ____ » __________ 2020 жыл « ____ » __________ 2020 жыл
КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
1-9-СЫНЫПТАР
Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Бекнұр Рахымберди
Сейілбек ауылы
2019-2020 оқу жылы
1-тоқсан 9 сағат
№ |
Сабақ |
Ортақ тақырып |
Сабақ тақырыбы
|
Бөлімше |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 тоқсан 8 сағат |
|
|
|||||
1 |
1 |
Жанды табиғат |
Сені қоршаған орта Симметрия дегеніміз не? |
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну |
3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интер претациялау 3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 |
|
2 |
2 |
Суреттегі штрихтің әсерлілігі. Бояу жағындысы – кескіндемеші – суретшінің әсерлегіш құралы |
2.1 Қоршаған ортаны бейнелеу |
3.2.1.1 Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдермен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу |
1
|
|
|
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну |
3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарындай нтерпретациялау |
||||||
3 |
3 |
Жапырақтарды әртүрлі тәсілмен бейнелейміз. Суретшілер жанды табиғатты қалай бейнелейді? |
3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау |
3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру |
1 |
|
|
4 |
4 |
Жануарлардың көлемді бейнесін жасаймыз. Ұжымдық композиция жасаймыз. |
1.2 Өнер, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну 2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары |
3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру 3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу |
1
|
|
|
5 |
5 |
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
Иллюстрация дегеніміз не? Композициядағы қарама – қарсылық (контраст) |
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау |
3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану 3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру |
1 |
|
6 |
6 |
Қарама – қарсы түстер. Қарама – қарсы композиция құрастырамыз |
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау
3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау |
3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану 3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру |
1 |
|
|
7 |
7 |
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз |
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту |
3.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға әртүрлі дерек көздерден ақпарат жинау |
1 |
|
|
8 |
8 |
Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны |
2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары 3.3 Жұмысты қорғау және талқылау |
3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу 3.3.3.1 Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартуға идеяларды ұсыну |
1 |
|
|
|
2 тоқсан 8 сағат |
||||||
9 |
1 |
Уақыт |
Уақытты қалай анықтаймыз? Сызықтық перспектива |
2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары |
3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу |
1 |
|
10 |
2 |
Перспективалы сурет салып үйренеміз. Жыл мезгілдерін бейнелейміз. |
1.4 Жоспарлау
2.3 Дайындау технологиясы
|
3.1.4.1 Жұмыс орынын дұрыс ұйымдастыру және жұмыс барысын жоспарлау 3.2.3.2 Әртүрлі тәсілмен және материалдармен көлемді пішін жасау (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары жәнет.б.) көлемді пішіндер жасау |
1 |
|
|
11 |
3 |
Жаңа жылдық шеберхана. Шыршаға ілетін әшекейлер. |
2.3 Дайындау технологиялары |
3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен көлемді пішін жасау. 3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру. |
1 |
|
|
12 |
5 |
Сәулет өнері |
Адамдардың ежелгі баспанасы. Ежелгі баспана түрін жасаймыз. |
1.2 _Өнер, мәдениет, дәстүрлердібілужәнетүсіну |
3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру |
1 |
|
13 |
6 |
Сәулет өнері дегеніміз не? Орталық Азияның және Қазақстанның сәулет өнері. |
3.1. Презентация |
3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру 3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру |
1 |
|
|
14 |
7 |
Қазақстанның қазіргі сәулет өнері. Ғимарат үлгілерін ойлап тауып, суретін салып үйренеміз. |
2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары
|
3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру |
1 |
|
|
15 |
8 |
Сәулет жобасын ұжым болып жасаймыз. |
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау |
1 |
|
|
16 |
9 |
Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны |
3.3 Шығармашылық жұмысты талқылау және бағалау |
3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
1
|
|
|
|
3 тоқсан 10 сағат |
||||||
17 |
1 |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |