КТЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
КТЖ көркем еңбек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2023
278
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Талас ауданы әкімдігі білім бөлімінің «Шона Смаханұлы

атындағы негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА қаралды

Мектеп директоры Мектеп директорының оқу Хаттама №1

_______Б.Ракымбердиева ісі жөніндегі орынбасары Бірлестік жетекшісі

« ____ » __________ 2020 жыл ______Ж.Тұрар ______Г.Айдаралиева

« ____ » __________ 2020 жыл « ____ » __________ 2020 жыл






КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ

1-9-СЫНЫПТАР






Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Бекнұр Рахымберди





Сейілбек ауылы

2019-2020 оқу жылы

3-сынып




1-тоқсан 9 сағат

Сабақ

Ортақ тақырып

Сабақ тақырыбы


Бөлімше

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

1 тоқсан 8 сағат



1

1

Жанды табиғат

Сені қоршаған орта Симметрия дегеніміз не?

1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интер претациялау

3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

1


2

2

Суреттегі штрихтің әсерлілігі.

Бояу жағындысы – кескіндемеші – суретшінің әсерлегіш құралы

2.1 Қоршаған ортаны бейнелеу

3.2.1.1 Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдермен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу

1




1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарындай нтерпретациялау

3

3

Жапырақтарды әртүрлі тәсілмен бейнелейміз. Суретшілер жанды табиғатты қалай бейнелейді?

3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

1




4

4

Жануарлардың көлемді бейнесін жасаймыз.

Ұжымдық композиция жасаймыз.

1.2 Өнер, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну

2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары

3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

1




5

5

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Иллюстрация дегеніміз не? Композициядағы қарама – қарсылық (контраст)

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау



3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

1


6

6

Қарама – қарсы түстер.

Қарама – қарсы композиция құрастырамыз

2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау



3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

1


7

7

«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз

1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту

3.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға әртүрлі дерек көздерден ақпарат жинау

1


8

8

Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны

2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары

3.3 Жұмысты қорғау және талқылау

3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

3.3.3.1 Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартуға идеяларды ұсыну


1



2 тоқсан 8 сағат

9

1

Уақыт

Уақытты қалай анықтаймыз?

Сызықтық перспектива

2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары

3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

1


10

2

Перспективалы сурет салып үйренеміз.

Жыл мезгілдерін бейнелейміз.

1.4 Жоспарлау



2.3 Дайындау технологиясы


3.1.4.1 Жұмыс орынын дұрыс ұйымдастыру және жұмыс барысын жоспарлау

3.2.3.2 Әртүрлі тәсілмен және материалдармен көлемді пішін жасау (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары жәнет.б.) көлемді пішіндер жасау

1


11

3

Жаңа жылдық шеберхана. Шыршаға ілетін әшекейлер.

2.3 Дайындау технологиялары

3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен көлемді пішін жасау.

3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру.


1


12

5

Сәулет өнері

Адамдардың ежелгі баспанасы. Ежелгі баспана түрін жасаймыз.

1.2 _Өнер, мәдениет, дәстүрлердібілужәнетүсіну

3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру

1


13

6

Сәулет өнері дегеніміз не? Орталық Азияның және Қазақстанның сәулет өнері.

3.1. Презентация

3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру

3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

1




14

7

Қазақстанның қазіргі сәулет өнері. Ғимарат үлгілерін ойлап тауып, суретін салып үйренеміз.

2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары




3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

1




15

8

Сәулет жобасын ұжым болып жасаймыз.


2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау

3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау

1


16

9

Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны



3.3 Шығармашылық жұмысты талқылау және бағалау

3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану



1












3 тоқсан 10 сағат

17

1

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ