Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Талас ауданы әкімдігі білім бөлімінің «Шона Смаханұлы

    атындағы негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА қаралды

    Мектеп директоры Мектеп директорының оқу Хаттама №1

    _______Б.Ракымбердиева ісі жөніндегі орынбасары Бірлестік жетекшісі

    « ____ » __________ 2020 жыл ______Ж.Тұрар ______Г.Айдаралиева

    « ____ » __________ 2020 жыл « ____ » __________ 2020 жыл






    КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ

    1-9-СЫНЫПТАР






    Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Бекнұр Рахымберди





    Сейілбек ауылы

    2019-2020 оқу жылы

    3-сынып




    1-тоқсан 9 сағат

    №

    Сабақ

    Ортақ тақырып

    Сабақ тақырыбы


    Бөлімше

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    1 тоқсан 8 сағат



    1

    1

    Жанды табиғат

    Сені қоршаған орта Симметрия дегеніміз не?

    1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

    3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интер претациялау

    3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

    1


    2

    2

    Суреттегі штрихтің әсерлілігі.

    Бояу жағындысы – кескіндемеші – суретшінің әсерлегіш құралы

    2.1 Қоршаған ортаны бейнелеу

    3.2.1.1 Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдермен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу

    1




    1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

    3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарындай нтерпретациялау

    3

    3

    Жапырақтарды әртүрлі тәсілмен бейнелейміз. Суретшілер жанды табиғатты қалай бейнелейді?

    3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

    3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

    1




    4

    4

    Жануарлардың көлемді бейнесін жасаймыз.

    Ұжымдық композиция жасаймыз.

    1.2 Өнер, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну

    2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары

    3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

    3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

    1




    5

    5

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Иллюстрация дегеніміз не? Композициядағы қарама – қарсылық (контраст)

    2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау



    3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

    3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

    3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

    1


    6

    6

    Қарама – қарсы түстер.

    Қарама – қарсы композиция құрастырамыз

    2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау



    3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

    3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

    3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

    1


    7

    7

    «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз

    1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту

    3.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға әртүрлі дерек көздерден ақпарат жинау

    1


    8

    8

    Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны

    2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары

    3.3 Жұмысты қорғау және талқылау

    3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

    3.3.3.1 Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартуға идеяларды ұсыну


    1



    2 тоқсан 8 сағат

    9

    1

    Уақыт

    Уақытты қалай анықтаймыз?

    Сызықтық перспектива

    2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары

    3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

    1


    10

    2

    Перспективалы сурет салып үйренеміз.

    Жыл мезгілдерін бейнелейміз.

    1.4 Жоспарлау



    2.3 Дайындау технологиясы


    3.1.4.1 Жұмыс орынын дұрыс ұйымдастыру және жұмыс барысын жоспарлау

    3.2.3.2 Әртүрлі тәсілмен және материалдармен көлемді пішін жасау (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары жәнет.б.) көлемді пішіндер жасау

    1


    11

    3

    Жаңа жылдық шеберхана. Шыршаға ілетін әшекейлер.

    2.3 Дайындау технологиялары

    3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен көлемді пішін жасау.

    3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру.


    1


    12

    5

    Сәулет өнері

    Адамдардың ежелгі баспанасы. Ежелгі баспана түрін жасаймыз.

    1.2 _Өнер, мәдениет, дәстүрлердібілужәнетүсіну

    3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру

    1


    13

    6

    Сәулет өнері дегеніміз не? Орталық Азияның және Қазақстанның сәулет өнері.

    3.1. Презентация

    3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру

    3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

    1




    14

    7

    Қазақстанның қазіргі сәулет өнері. Ғимарат үлгілерін ойлап тауып, суретін салып үйренеміз.

    2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары




    3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

    1




    15

    8

    Сәулет жобасын ұжым болып жасаймыз.


    2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау

    3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау

    1


    16

    9

    Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны



    3.3 Шығармашылық жұмысты талқылау және бағалау

    3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

    3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану



    1












    3 тоқсан 10 сағат

    17

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахымберди Бекнұр Ержанұлы
    06 Сәуір 2023
    397
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    КТЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    КТЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    КТЖ көркем еңбек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Талас ауданы әкімдігі білім бөлімінің «Шона Смаханұлы

    атындағы негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА қаралды

    Мектеп директоры Мектеп директорының оқу Хаттама №1

    _______Б.Ракымбердиева ісі жөніндегі орынбасары Бірлестік жетекшісі

    « ____ » __________ 2020 жыл ______Ж.Тұрар ______Г.Айдаралиева

    « ____ » __________ 2020 жыл « ____ » __________ 2020 жыл






    КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ

    1-9-СЫНЫПТАР






    Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Бекнұр Рахымберди





    Сейілбек ауылы

    2019-2020 оқу жылы

    3-сынып




    1-тоқсан 9 сағат

    №

    Сабақ

    Ортақ тақырып

    Сабақ тақырыбы


    Бөлімше

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    1 тоқсан 8 сағат



    1

    1

    Жанды табиғат

    Сені қоршаған орта Симметрия дегеніміз не?

    1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

    3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интер претациялау

    3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

    1


    2

    2

    Суреттегі штрихтің әсерлілігі.

    Бояу жағындысы – кескіндемеші – суретшінің әсерлегіш құралы

    2.1 Қоршаған ортаны бейнелеу

    3.2.1.1 Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдермен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу

    1




    1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

    3.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәнді көрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарындай нтерпретациялау

    3

    3

    Жапырақтарды әртүрлі тәсілмен бейнелейміз. Суретшілер жанды табиғатты қалай бейнелейді?

    3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

    3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

    1




    4

    4

    Жануарлардың көлемді бейнесін жасаймыз.

    Ұжымдық композиция жасаймыз.

    1.2 Өнер, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну

    2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары

    3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

    3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

    1




    5

    5

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Иллюстрация дегеніміз не? Композициядағы қарама – қарсылық (контраст)

    2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау



    3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

    3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

    3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

    1


    6

    6

    Қарама – қарсы түстер.

    Қарама – қарсы композиция құрастырамыз

    2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау



    3.2. Өнердегі тәсілдерді талдау

    3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

    3.3.2.1 Арнайы терминдерді қолдана отырып өнердің әртүрлі туындыларының суреттеу құралдары мен орындау материалдарын анықтау және салыстыру

    1


    7

    7

    «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз

    1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту

    3.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға әртүрлі дерек көздерден ақпарат жинау

    1


    8

    8

    Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны

    2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары

    3.3 Жұмысты қорғау және талқылау

    3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

    3.3.3.1 Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартуға идеяларды ұсыну


    1



    2 тоқсан 8 сағат

    9

    1

    Уақыт

    Уақытты қалай анықтаймыз?

    Сызықтық перспектива

    2.2 Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары

    3.2.2.1 Аса күрделі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу

    1


    10

    2

    Перспективалы сурет салып үйренеміз.

    Жыл мезгілдерін бейнелейміз.

    1.4 Жоспарлау



    2.3 Дайындау технологиясы


    3.1.4.1 Жұмыс орынын дұрыс ұйымдастыру және жұмыс барысын жоспарлау

    3.2.3.2 Әртүрлі тәсілмен және материалдармен көлемді пішін жасау (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары жәнет.б.) көлемді пішіндер жасау

    1


    11

    3

    Жаңа жылдық шеберхана. Шыршаға ілетін әшекейлер.

    2.3 Дайындау технологиялары

    3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен көлемді пішін жасау.

    3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру.


    1


    12

    5

    Сәулет өнері

    Адамдардың ежелгі баспанасы. Ежелгі баспана түрін жасаймыз.

    1.2 _Өнер, мәдениет, дәстүрлердібілужәнетүсіну

    3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру

    1


    13

    6

    Сәулет өнері дегеніміз не? Орталық Азияның және Қазақстанның сәулет өнері.

    3.1. Презентация

    3.3.1.1 Өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын және процесін арнайы терминологияларды пайдаланып таныстыру

    3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

    1




    14

    7

    Қазақстанның қазіргі сәулет өнері. Ғимарат үлгілерін ойлап тауып, суретін салып үйренеміз.

    2.2 Материалдар және өнердегі жұмыс техникалары




    3.1.2.1 Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл-күйі) түсіндіру

    1




    15

    8

    Сәулет жобасын ұжым болып жасаймыз.


    2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау

    3.2.3.2 Әртүрлі тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) көлемді пішіндер жасау

    1


    16

    9

    Таныстыру, талдау және бағалау. Білім мен білік қоржыны



    3.3 Шығармашылық жұмысты талқылау және бағалау

    3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

    3.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану



    1












    3 тоқсан 10 сағат

    17

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Тест Мектепке дейінгі балалар
    06.04.2023
    397
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахымберди Бекнұр Ержанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации