Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
КТЖ 7 сынып Қазақстан және Дүниежүзі тарихы
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
.. Жалпы орта білім беретін мектебі
«Қаралды»
Хаттама №__
Бірлестік
жетекшісі
________________________
« » ________ 2024ж.
«Келісемін»
Директордың оқу жұмысы жөніндегі
орынбасары
________________________
«___» _____ 2024ж
«Бекітемін»
Мектеп директоры
________________________
«___» _____ 2024ж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Сыныбы:
Мұғалім: .
Пәні: Қазақстан тарихы – аптасына 2 сағат, оқу жылына- 68 сағат
Дүние жүзі тарихы – аптасына 1 сағат, оқу жылына- 34 сағат
Оқулық: Қазақстан тарихы. Жалпы білім беретін мектептің 8(7)-сыныбына арналған оқулық / З. Қабылдинов, Ж.Калиев, А.Бейсембаева және т.б. – Алматы: «Атамұра» , 2018.
Дүниежүзі тарихы. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық / Г. Көкебаева, Р. Мырзабекова, Е. Қартабаева және т. б. – Алматы: «Мектеп» , 2017.
-
-
Сабақ реті
Сабақ кестесі
дүйсенбі
сейсенбі
сәрсенбі
бейсенбі
жұма
1
14:45-15:30
2
15:35-16:20
3
16:35-17:20
4
17:35-18:20
5
18:25-19:10
6
19:15-20:00
7
20:05-20:50
-
І тоқсан - 8 апта ІІ тоқсан – 8 апта
ІІІ тоқсан- 10 апта ІV тоқсан - 8 апта
«Орта білім беру ұйымдарында 2023-2024 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР ОАМ-нің 202__ жылғы __- ________________ № ____ бұйрығымен бекітілген:
«Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР ОАМ-нің 202__ жылғы __- ________________ № ____ бұйрығымен бекітілген:
-
күзгі – 7 күн (2024 жылғы 28 қазан - 3 қарашаны қоса алғанда)
-
қысқы – 10 күн (2024 жылғы 30 желтоқсаннан бастап 2025 жылғы 8 қаңтарды қоса алғанда)
-
көктемгі - 11 күн (2025 жылғы 21-31 наурызды қоса алғанда)
ТҮСІНІК ХАТ
1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (ары қарай – КТЖ) 5-9 сыныптың Қазақстан тарихы пәніне арналған.
2. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
3. Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (ҚР Оқу-ағарту министрінің 26.10.2023 ж. № 323 және 08.02.2024 ж. № 27 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) бекітілген Үлгілік оқу жоспарларына және «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің жалпы білім беретін пәндері мен таңдау курстары бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады.
4. КТЖ әзірлеуде «2024-2025 Оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» (Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, 2023 жылғы 25 сәуірдегі №3 хаттама) әдістемелік нұсқау хаты ескерілді.
5. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау «Орта білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, оларға аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 13 сәуірдегі №96 бұйрықпен енгізілген өзгерістер мен толықтырулар)
6. КТЖ «Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР ОАМ-нің 202_ жылғы __ -____________ № _____ бұйрығы негізінде оқу тоқсандарына бөлінді.
7. Тоқсандағы бөлімдер және бөлімшелер ішіндегі тақырыптар бойынша сағат сандарын бөлу дербес анықталды.
8. Сабақ кестесіне байланысты тоқсандық сағаттар санында өзгерістер болған жағдайда КТЖ-да «Ескертпе» бөлімінде түсіндірме жазба қалдырылады.
9. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 3 шілдедегі № 194 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесіндегі» оқулықтармен оқытылады (ҚР Білім және ғылым министрінің 22.05 2020 ж. № 216 бұйрығы)
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы
1. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің және Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 5-11-сыныптарда «Қазақстан тарихы» міндетті оқу пәні ретінде оқытылады (23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен).
2. Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 26.10.2023 ж. № 323 және 08.02.2024 ж. № 27 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді.
3. «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша оқу процесін ұйымдастыруда Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы 61-қосымшасымен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы қолданылады.
5-9 сыныптарда «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі – аптасына 2- сағат, оқу жылына 68 -сағатты құрайды.
4. «Қазақстан тарихы» оқу пәнінің мазмұны әлем тарихындағы Қазақстанның алатын орны мен рөлін, оның жалпыәлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесін түсінуге мүмкіндік береді. «Қазақстан тарихы» пәні бойынша 5-9-сыныптарға арналған оқу бағдарламасының білім мазмұны хронологиялық реттілікпен берілген (көне дәуірден бүгінгі күнге дейін) және әлеуметтік қатынастардың дамуы, мәдениеттің дамуы, мемлекеттің дамуы, экономикалық даму бөлімдерін қамтиды.
7-сыныпта «Қазақстан тарихы» пәнінің оқулықтары (XVIII ғасыр басынан– XIX ғасырдың соңына дейін) қолданылады.
5. Негізгі орта білім беру деңгейінің 5,6,7-сыныптарында «Қазақстан тарихы» пәні мазмұнына «Өлкетану» материалдары кіріктіріліп оқытылады. Өлкетану материалдары 5, 6, 7-сыныптарда, яғни әр сыныпта 4 сағаттан 12 сағат көлемінде оқытылады. Өлкетану материалдары оқу бағдарламасының базалық білім мазмұны мен ұзақ мерзімді жоспарға енгізілді.
6. Үлгілік оқу бағдарламаларына (негізгі оқу жүктемесі бойынша) сәйкес 5-9 сыныптарда оқытылатын «Қазақстан тарихы» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны:
7 сынып – бөлім бойынша Жиынтық бағалау саны:
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
2 |
2 |
3 |
1 |
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары
|
Cағ. саны |
Мерзім дер |
Ескертпе |
|
1- тоқсан (16 сағат) |
|||||||
1 |
Қазақ-жоңғар соғыстары |
|
|
1 |
|
|
|
2 |
|
1 |
|
|
|||
3 |
|
1 |
|
|
|||
4 |
|
|
1 |
|
|
||
5 |
|
1 |
|
|
|||
6-7 |
|
|
2
20 мин |
|
|
||
8 |
XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы |
XVIII ғасырдың басына дейінгі
қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау; |
1 |
|
|
|
9 |
7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау |
1 |
|
|
|||
10 |
Қазақ хандығының Ресей
империясына қосылуының басталауы |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
|
|
||
11-12 |
7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау |
2 |
|
|
|||
13 |
Абылай ханның ішкі және сыртқы
саясаты БЖБ-№2 |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1
|
|
|
||
14 |
7.3.2.3 Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау |
1
20 мин |
|
|
|||
15 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
||
16 |
Өлкетану |
Туристік маршруттар |
7.2.3.5 туристік маршруттарды құру жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|
2- тоқсан (16 сағат) |
|||||||
17 |
XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті |
XVIII ғасырдағы халық ауыз
әдебиеті |
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
18 |
7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау |
1 |
|
|
|||
19 |
XVIII ғасырдағы қазақтардың
материалдық мәдениеті БЖБ-№3 |
7.2.2.4 қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау |
1
20 мин |
|
|
||
20 |
Отарлау және ұлт-азаттық күрес |
XVIII ғасырдағы Қазақстандағы
казак-әскери отаршылдығы |
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау |
1 |
|
|
|
21 |
Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс |
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; |
1 |
|
|
||
22 |
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
1 |
|
|
|||
23 |
1822-1824 жылдардағы патша
реформалары |
7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру; |
1 |
|
|
||
24 |
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
1
|
|
|
|||
25 |
1836-1838 жылдардағы Бөкей
Ордасындағы қазақтардың көтерілісі |
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; |
1 |
|
|
||
26 |
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
1 |
|
|
|||
27 |
Кенесары Қасымұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс
БЖБ-№4 |
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; |
1 |
|
|
||
28-29 |
|
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
2
20 мин |
|
|
||
30 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
2-оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
||
31 |
Өлкетану |
Жомарт жүрек |
7.4.1.3 өлкені дамытуға қолдау көрсеткен тұлғалардың қызметіне баға беру |
1 |
|
|
|
32 |
Қайталау |
|
|
1 |
|
|
|
3- тоқсан (20 сағат) |
|||||||
33 |
Отарлау және ұлт-азаттық күрес |
XIX ғасырдың 40-60
жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен
қарым-қатынастары |
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; |
1 |
|
|
|
34 |
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
1 |
|
|
|||
35 |
Қазақстанның Ресей империясына
қосылуының аяқталуы БЖБ-№5 |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау; |
1 |
|
|
||
36 |
7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау |
1
20 мин |
|
|
|||
37 |
Қазақстан Ресей империясы ның құрамында |
XIX ғасырдың екінші
жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар |
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау; |
1 |
|
|
|
38 |
7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру |
1 |
|
|
|||
39 |
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
1 |
|
|
|||
40-41 |
Қазақтардың 1860-1870
жылдардағы азаттық күресі |
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау |
2 |
|
|
||
42 |
Қазақстандағы жаппай
отаршылдық қоныс аудару саясаты
БЖБ-№6 |
7.4.1.2 отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау; |
1 |
|
|
||
43 |
7.1.1.2 Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдау |
1 |
|
|
|||
44 |
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
1
20 мин |
|
|
|||
45 |
Қазақстан Ресей империясы ның құрамында |
Қазақстанда капиталистік
қатынастардың дамуы |
7.4.2.1 капиталистік қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
46-47 |
Жәрмеңке саудасының дамуы |
7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау |
2 |
|
|
||
48 |
XIX ғасырдың екінші
жартысындағы қазақ қоғамы
БЖБ-№7 |
7.2.1.2 ұлттық құндылықтарға отаршылдық саясаттың кері әсерін талдау; |
1 |
|
|
||
49-50 |
7.1.2.2 қазақ зиялыларының қалыптасуының маңыздылығын түсіндіру |
2
20 мин |
|
|
|||
51 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
3-оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
||
52 |
Өлкетану |
Туған өлкенің шежіресі |
7.4.1.4 өлке дамуының маңызды
кезеңдерін анықтау;
|
1 |
|
|
|
4- тоқсан (16 сағат) |
|||||||
53 |
XIХ ғасыр -XX ғасырдың
басындағы |
XIX ғасырдағы мәдениеттің
дамуы |
7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау; |
1 |
|
|
|
54 |
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|||
55 |
7.2.2.3 ұлттық музыкалық аспаптардың қолдану ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
|
|
|||
56-57 |
XIX ғасырдағы білім беру мен
ағарту ісі |
7.2.3.2 XIX ғасырдағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру |
2 |
|
|
||
58-59 |
Шоқан Уәлиханов – алғашқы
қазақ ғалымы |
7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау |
2 |
|
|
||
60-61 |
Ы. Алтынсарин – жаңашыл
–педагог |
7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
2 |
|
|
||
62-63 |
Абай Құнанбаев – ұлы ойшыл |
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру |
2 |
|
|
||
64-65 |
XIX ғасырдың соңы – XX
ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің
дамуы
БЖБ-№8 |
7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі маңызын айқындау |
2
20 мин |
|
|
||
66 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
4 - оқу тоқсаны бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
||
67 |
Өлкетану |
Менің мектебімнің тарихы |
7.2.2.6 түрлі дереккөздер негізінде өз мектебінің тарихын анықтау |
1 |
|
|
|
68 |
Қайталау |
Өткен мақсаттарды қорытындылау |
1 |
|
|
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы
1. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
2. Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 26.10.2023 ж. № 323 және 08.02.2024 ж. № 27 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді.
3. «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша оқу процесін ұйымдастыруда Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы 62-қосымшамен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы қолданылады.
5-9 сыныптарда «Дүниежүзі тарихы» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылына 34 сағатты құрайды.
4. Негізгі орта білім беру деңгейінде тарихты оқыту:
- әлем халықтарының материалдық және рухани мұрасын зерделеуге;
- білім алушылардың бойында азаматтық-құқықтық сананың қалыптастыра отырып, патриотизмге тәрбиелеу;
- білім алушылардың бойына ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған.
5. «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша 5-9-сыныптарға арналған оқу бағдарламасының білім мазмұны хронологиялық реттілікпен берілген (көне дәуірден бүгінгі күнге дейін) және әлеуметтік қатынастардың дамуы, мәдениеттің дамуы, мемлекеттің дамуы, экономикалық даму бөлімдерін қамтиды.
7-сыныпта «Дүниежүзі тарихы» пәнінің оқулықтары (XVIII-XIX ғасыр соңына дейінгі аралық) қолданылады.
5. Үлгілік оқу бағдарламаларына (негізгі оқу жүктемесі бойынша) сәйкес 5-9 сыныптарда оқытылатын «Дүниежүзі тарихы» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны:
7 сынып – бөлім бойынша Жиынтық бағалау саны:
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
2 |
2 |
2 |
2 |
-
5-9 сыныптарда (ҚР Оқу-ағарту министрі 2023 жылғы 13 сәуір №96 бұйрығы; ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыз №125 бұйрық 1-қосымша) «Дүниежүзі тарихы» пәнінің апталық жүктемесі 1 сағатты құрайды. 11. Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары
|
Cағ. саны |
Мерзім дер |
Ескертпе |
1- тоқсан (8 сағат) |
||||||
1 |
1-бөлім. |
Курсқа
кіріспе. |
7. 4. 2. 3 дүниежүзі тарихының
жаңа кезеңін сипаттау үшін "жаңа заман" ұғымын қолдану; |
1 |
|
|
2 |
7. 1. 1. 1 "капитал",
"буржуазия", "жұмысшы табы" \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның
әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану; |
1 |
|
|
||
3 |
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
БЖБ-№1 |
7. 4. 1. 1 себеп-салдарды
анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік
шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру; |
1 |
|
|
|
4 |
7. 4. 1. 2 Англияның әлемдік
жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің
рөлін сипаттау; |
1
20 мин |
|
|
||
5 |
2-бөлім. |
Ағылшындар |
7. 2. 2. 1 тарихи оқиғаларды
интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; |
1 |
|
|
6 |
7. 3. 2. 6 еуропалық
отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын
сипаттау; |
1 |
|
|
||
7 |
3-бөлім. |
Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты? |
7. 2. 1. 1 қоғамда дін рөлінің
шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді
анықтау;
|
1 |
|
|
8 |
|
Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті?
БЖБ-№2 |
7. 3. 2. 7 еуропалық
революциялардың солтүстікамерикалық қоғамның дамуына ықпалын
сипаттау; |
1
20 мин |
|
|
2- тоқсан (8 сағат) |
||||||
9 |
4-бөлім. |
1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды? |
7. 3. 2. 1 Батыс Еуропадағы
буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; |
1 |
|
|
10 |
Неліктен Давид пен Бодридің Марат туралы көзқарастары әртүрлі болды? |
7. 2. 2. 1 тарихи оқиғаларды
интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; |
1 |
|
|
|
11 |
Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды?
БЖБ-№3 |
7. 2. 2. 1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; |
1 |
|
|
|
12 |
7. 3. 2. 4 империалистік
соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау (Наполеон
соғыстары мысалында); |
1
20 мин |
|
|
||
13 |
5-бөлім. |
Ресей мен Британия Иранға ықпал ету үшін неге бақталас болды? |
7. 3. 2. 2 XVIII-XIX ғасырдың
ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау; |
1 |
|
|
14 |
Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме? |
7. 4. 2. 1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін салыстыру; |
1 |
|
|
|
15 |
7. 3. 2. 2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
||
16 |
Қырым соғысының себептері мен салдары қандай болды? БЖБ-№4 |
7. 3. 2. 2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1
20 мин |
|
|
|
3- тоқсан (10 сағат) |
||||||
17 |
6-бөлім. |
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? |
7. 3. 2. 2 XVIII - XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
18 |
Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде? |
7. 1. 1. 3 еуропалық
державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия
мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы
ерекшеліктерді анықтау; |
1 |
|
|
|
19 |
7. 3. 2. 6 еуропалық
отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын
сипаттау; |
1 |
|
|
||
20 |
7-бөлім. |
1848 жылғы революциялар Еуропада қандай саяси идеяларды қалыптастырды? |
7. 3. 2. 1 Батыс Еуропадағы
буржуазиялық революциялар дың себептерін сипаттау; |
1 |
|
|
21 |
7. 2. 3. 2 Ағартушылық дәуір
идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау; |
1 |
|
|
||
22 |
Италия және Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады?
БЖБ-№5 |
7. 3. 1. 4 әртүрлі елдердің
бір уақыт кезеңіндегі тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық
мемлекеттердің (Италия, Германия) қалыптасу маңызын анықтау; |
1
20 мин |
|
|
|
23 |
8-бөлім. |
Неліктен ІІ Александр патша "Халық еркі" ұйымының құрбаны болды? |
7. 2. 3. 1 Ресейде жаңа
қоғамдық-саяси ағымдардың (халықшылдық, либерализм) пайда болу
себептерін анықтау;
|
1 |
|
|
24 |
9-бөлім. |
1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды? |
7. 1. 1. 3 Еуропалық
державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия
мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы
ерекшеліктерді анықтау; |
1 |
|
|
25-26 |
Әлемдік отарлау жүйесі қалай қалыптасты?
БЖБ-№6 |
7. 3. 2. 6 еуропалық
отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын
сипаттау; |
2
20 мин |
|
|
|
4- тоқсан (8 сағат) |
||||||
27 |
10-бөлім. |
АҚШ-тың батыс бағыттағы аумағы қалай кеңейді? |
7. 3. 1. 2 XIX ғасырдағы Америка Құрама Штаттары территориясының кеңею үдерісін сипаттау |
1 |
|
|
28 |
АҚШ-тағы құлдық қалай жойылды? |
7. 1. 2. 2 трансатлантикалық
құлдықтың ерекшеліктерін анықтау; |
1 |
|
|
|
29 |
Неліктен АҚШ өз әскери кемелерін Жапонияға жіберді?
БЖБ-№7
|
7. 4. 1. 3 АҚШ-ғы капиталистік
монополиялардың даму ерекшеліктерін анықтау; |
1 |
|
|
|
30 |
7. 4. 2. 2 қоғамның
индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы
айырмашылығын анықтау; |
1
20 мин |
|
|
||
31 |
11-бөлім. |
XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті қалай суреттейді? |
7. 2. 2. 2 өнердегі негізгі
стильдер мен ағымдарды (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм,
реализм) анықтау; |
1 |
|
|
32 |
Эмиль Золяның "Мен айыптаймын!" атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді? |
7. 2. 2. 1 тарихи оқиғаларды
интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;
|
1 |
|
|
|
33-34
|
12-бөлім. |
XIX ғасырдағы қай ғылыми жаңалықтың адамдар өміріне ықпалы зор болды?
БЖБ-№8 |
7. 2. 4. 1 өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы адам мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын талдау; 7. 2. 1. 1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау |
2
20 мин |
|
|
сертификат алыңыз!