Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БЕКІТЕМІН: Мектеп-гимназия директоры: __________ Р.У.Жанабаева «31» тамыз 2021 жыл |
КЕЛІСЕМІН: Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары: _________ Г.Ш.Куандыкова «31» тамыз 2021 жыл |
Ә.Б отырысында қаралды Хаттама №1 Әдістеме бірлестік жетекшісі: _________ М.С.Оспанова «27» тамыз 2021 жыл |
Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназиясы
Дене шынықтыру пәнінен
9-сыныптарға арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пәні мұғалімі: Б.А.Тилесбаев
ТҮСІНІК ХАТ
«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы;
«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2020 жылғы 28 тамыздағы № 372 бұйрығы;
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 03 сәуірдегі № 115 бұйрығы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығы;
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығына 11-қосымша;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 186-қосымша;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы №545 бұйрығына 22-қосымша;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына 212-қосымша;
«Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» ҚР БҒМ 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы;
«Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы ҚР БҒМ 2020 жылғы 28 тамыздағы № 374 бұйрығы; оқу-тәрбие процесін осы аталған нормативтік құжаттар негізінде әзірленген.
Дене шынықтыру пәнінің басты мақсаты-ағзаның бүкіл жүйелерін дамыту, барлық дене сапаларын жетілдіру болып табылады. Дене шынықтыру пәнінің жеке тұлғаны тәрбиелеуде алатын орны ерекше. Ол білім алушының дене дамуына, әлеуметтік, дербес және рухани қасиеттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Мектептің білім беру жүйесінде дене шынықтыру білім алушыларда салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған.
Дене шынықтыру оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
9- сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;
Дене шынықтыру оқу пәнінің оқу бағдарламасының мазмұны оқытудың бөлімдері арқылы ұйымдастырылған. Бөлімдер сыныптар бойынша күтілетін нәтиже түрінде берілген оқу мақсаттарын қамтитын бөлімшелерден тұрады.
Әр бөлімшеде көрсетілген оқу мақсаттары мұғалімге оқушыларды дамыту бойынша жұмысты жүйелі жоспарлауға, сонымен қатар олардың жетістіктерін бағалауға, оқытудың келесі кезеңдері туралы ақпарат беруге мүмкіндік береді.
Бұл бағдарламада мектепте дененің шынығуы мен адамгершілікке тәрбиелеудің кешенді жүйесін құрайтын дене шынықтырудың барлық негізгі нысандарының мазмұны қамтылған және бұл міндеттерді барлық оқу жылында біртіндеп шешуге мүмкіндік береді. Бағдарламаның үшінші сағаты оқушылардың белсенділігін арттыруға (спорт және қозғалмалы ойындар санын кеңейту арқылы) және сауықтыру процесіне бағытталған.
Бағдарламада оқу мақсаттарын кодтау ұсынылған. Кодта бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар – бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан - оқу мақсатының реттік санын көрсетеді. Мысалы, 6.2.1.4. кодында "6" - сынып, "2.1" - екінші бөлімнің бірінші бөлімшесі, "4" - оқу мақсатының реттік саны.
«Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны 5-9-сыныптарда «Дене шынықтыру» оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен дене шынықтыру мұғалімінің оқытуымен іске асырылады. «Дене шынықтыру» пәні бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді.
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 9 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
АПТАСЫНА 2-САҒАТ, ЖЫЛЫНА-68 САҒАТ
КҮНТІЗБЕЛІК- ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРДЫҢ БӨЛІМІ |
САБАҚ № |
ТАҚЫРЫБЫ |
ОҚУ МАҚСАТЫ |
САҒАТ САНЫ |
МЕРЗІМІ |
Ескерту |
|||
9 «____» сынып |
9 «____» сынып |
9 «____» сынып |
9 «____» сынып |
||||||
І – ТОҚСАН
|
|||||||||
1-БӨЛІМ
СЕКІРУ, ЛАҚТЫРУ ТЕХНИКАСЫН ЖЕТІЛДІРУ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
1 |
Қауіпсіздік ережесі. |
9.3.4.1. Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі. |
9.3.4.1. Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту |
9.3.3.1. Түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру және сипаттау |
1 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту |
9.3.2.1. Нақты дене шынықтыру сабақтарына арналған дене қыздыру жаттығуларын құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны қалпына келтіру тиімділігін бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Секірудің түрлендірілген түрлері |
9.1.2.1. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
ӨҚН. Радиоактивтік заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар |
|||||||||
6 |
Секірудің түрлендірілген түрлері |
9.1.2.1. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Лақтыруды жетілдіруге арналған жаттығулар құрастыру |
9.1.1.1. Үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Жүгіру эстафетасын өткізу жолдарын құрастыру |
9.3.5.1. Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды бағалай білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
2-БӨЛІМ
СПОРТ ОЙЫНДАРЫ АРҚЫЛЫ БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
9 |
Ойын техникасы |
9.1.1.1. Үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру; |
1 |
|
|
|
|
|
ӨҚН. Радиоактивтік заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар |
|||||||||
10 |
Ойын техникасы |
9.1.3.1. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Ойын техникасы |
9.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Ойын техникасы |
9.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
13 |
Ойын тактикасы және тактикалық әрекеттер |
9.1.2.1. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
ӨҚН. Радиоактивтік заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар |
|||||||||
14 |
Ойын тактикасы және тактикалық әрекеттер |
9.1.2.1. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|
|
15 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |