Басы
|
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 12-15 мин.
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Жаңа
сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.
Қатардағы жаттығулар.
Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын,
өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар.Жаттығуларды
біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі
жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол
кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу.
Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең
тыныс алу. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға
тұру.
) Оқушылар топта арнайы жүгіру жаттығуларының
кешенін жасап, бір-біріне көрсетеді.
Топтар денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы
жүгіру жаттығуларының кешенін талдайды.Жалпы дамыту, жетілдіру
жаттығулары.
Жаттығулар тізбегі аяқ бұлшық еттері мен секіру,
сермелу жаттығуларын қамтуды көздейді.
|
|
Қол шапалақ
|
Ұялы телефон
|
Ортасы
|
Оқушылар шағын допты лақтыруды, тапсырмалары
берілген карточкалар арқылы, топта
орындайды:
1
тапсырма. Шағын допты лақтыру техникасы
2тапсырма. Снарядты ұстау және шағын допты
лақтырудың соңғы фазасындағы жүгіре басу қимылындағы
техника
3тапсырма. Екпін жасау кезінде шағын допты
«тіке-артқа» лақтыру техникасы
4тапсырма. Алдын-ала және соңғы фаза элеметтерін
байланыстыру.
Шағын допты лақтыру мен арнайы жаттығуларды
орындау техникасының бірізділігін құру.
4-5 қадам екпін алып, теннис добын
лақтыру:
- б.қ. қол - алға-жоғары, шынтақ - аздап ішке.
Екпін алу баяу үдеумен іске асады. Жүгіру жылдамдығы
оңтайлы.
- б.қ. – лақтыру бағыты бойынша сол бүйірмен, аяқ
иық енінде, сол аяқ ұшында, доп ұстаған оң қол жоғары. Бірінші сап
команда бойынша лақтырады, екіншісі доптарды теріп алады, содан
кейін оқушылар орындарымен ауысады.
«Снайперлер»
ойыны. Сынып екі
командаға бөлінеді. Екі команда ойыншылары әрқайсысы
бір-бірден «қар кесегін» (теннис добы) алады. Тапсырма: 5
метр қашықтықтан команданың әрбір ойыншысы нысанаға (домалақ
нысана, диаметрі 40 см) қарай бір рет лақтыру жасайды. Командалар
қай команда лақтыруды бірінші жасайтынын шешеді. Нысанаға ең көп
тигізген команда ұтады. Тең нәтиже болғанда, әрбір команда бір
ұпайдан алады.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
Кілт сөздер мен тіркестер.
Оқушыларды түсінігін талқылау, көрсету топтық
ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды
түсіну және көрсету
қозғалу дағдылары секіру, лақтыру,
жүгіру
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ
|
Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ,
т.б.
Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі
қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ /
шөлмектер, картон туба / жәшіктер.
|
Сабақтың соңы
|
Кері
байланыс
Оқушылардың өз тәртіптеріне
рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері,
қарым-қатынас).
Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап
жазады:
1.
Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл
арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі
тақтаға жапсырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|