Материалдар / Логарифмдік функция және оның қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Логарифмдік функция және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларга мугалимдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
201
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Алгебра. 6 сынып 4-сабақ
Сабақтың тақырыбы:Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік.
Жалпы мақсаты:1.Бүтін сандар туралы түсінік қалыптастыра алады; (барлығы)2.Таңбалар ережесін біледі;(барлығы)3. Теориялық білімдерін практикада(есеп шығару) және өмірде қолдана алады(кейбіреуі)
Оқу нәтижелері:1. Бүтін сандар және рационал сандар туралы білімдерін жинақтады;2.Сандар жиынын әріппен белгілеуді үйренді;3. Таңбалар ережесін біледі және есеп шығаруда сауатты қолдана алды;
Түйінді идеялар:Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандарды ажырата білу ,ішкі жиындар арқылы белгілей білу
Сабақ кезеңдері



Білім(білу)Кіріспе5 минут



Түсіну

Тұсаукесер10 минут

























Негізгі бөлім10 минут































Қолдану



Талдау10 минут





Жинақтау 7 минут



Бағалау Игерілген білім негізінде көзқарастарды шешуБағалау(ФБ)Бағалау(СБ)









Үйге тапсырма5 минут

Қорытынды3минут
Ұйымдастыру .Сабақтың мақсат -міндетін түсіндіру Тренинг (психологиялық ахуал): Жақсы тілек айтуТопқа бөлу(жылдың 4 мезгілінде дүниеге келген оқушылар тобы)

Үйге берілген деңгейлік тапсырмаларды кім қаншалықты орындап келгендігін өзара дәптерлерінен тексереді. (жұптық жұмыс); АКТ:компьютер,интерактив тақта,актив студия. Диалог:топтық- әңгіме арқылы іс-әрекеттер орындалады.

Ой қозғау( Білемін)Тақырып: Натурал сандар.Бөлшек сандар.Қарама-қарсы сандар.Кері сандар.Бүтін сандар. Рационал сандар.Таңбалар ережесі. І.а)Жеке жұмыс:Әр оқушы осы тақырыптар бойынша не білетіндерін дәптерлеріне жазады. ә)Өз жазғандарын жұптарында бөліседі.ІІ. Актив студияда ББҮкестесі көрсетіледі.

ІІІ.Сыныппен бөліседі жауаптарын жазады.ІҮ.Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарын жазады.Мұғалім сұрақ қояды.Ү.Оқушылар сұрақтарына жауап іздеп,жаңа идеялар қажеттігін біледі,оқулықпен жұмыстанады.Ой толғау ( Білгім келеді) Оқулықпен жұмыс. Жаңа сабақты өз бетімен меңгеруге қадам жасау. А)Постермен топтық жұмыс.(әр топ шығармашылық жұмыс жасайды). Ітоп- Бүтін сандар шежіресіІІтоп- Рационал сандар шежіресіІІІтоп- Ішкі жиындар сырыІҮтоп- Таңбалар ережесі ҮІ.Постерда өз сұрақтарына қандай жауаптар,идеялар тапқандары туралы баяндайды.Зерттеушілік әңгіме:Барлығы белсенді тыңдайды;ынталанады;сенім, бірлескен шешімге келеді,қорытынды ой –тұжырым жасайды.Қадағалау сұрақтары:1.Постердағы жұмысыңыздан қандай қорытынды аламыз?2.Жұмыс жасау үшін дереккөзді қалай пайдаландыңыз?

Қызығушылық туғызу:Сандардың шығу тарихы мен шежірені байланыстыра үйрету.Слайдта көрсетіледі: «Сандар шежіресі мен туысқандық атаулардың байланысы»Оқулықтан деңгейлік есептер шығарадыА.№334.№342 .№347; Жеке тапсырма:Әсемге-логикалық тапсырма (А),Артурға №348(С),Жібекке №3343(В)

Ой қорыту( Білдім-Үйрендім) Тақырып бойынша білім, білік дағдыларын бекіту Жоғары және төменгі деңгей сұрақтары:(дұрыс,дұрыс емес);

.Интерактив тақтада сандар беріледі .Топтастыру әдісі.Тапсырма: Берілген сандар ішінен натурал сандарды,бүтін сандарды және рационал сандарды бөлек тауып жазу керек.

Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандардың күнделікті өмірдегі қолданылуы және білімдегі маңыздылығы қандай?



1.Бірін -бірі қолдады,мадақтады,өзін- өзі бағалады, бір- бірін бағалады 2.Мен өзімді былай сезінемін:Смайликтерді қолдану - Өз жұмысымды өзім бағалағанда - Өз достарымның қасында болғанда

Үйге тапсырмасы түсіндіріліп беріледі. П2.3.А)№335, В)№343,С)№349,№351

Кері байланыс. ББҮРефлексия
Дереккөздер:Алдамұратова А.Т. Әдістемелік оқулық, Дидактикалық материал

ОҮБ: Табыс критерийлері:
  • Берілген санға қарама-қарсы санды тауып,жаза білемін;
  • Бүтін сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;
  • Рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;
  • Таңбалар ережесін білемін,оны есеп шығаруда қолдана аламын.
Смайликтерді пайдаланып,оларды белгілейді.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!