Материалдар / М дыбысы мен әрпі

М дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
330
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Сауат ашуМектеп:



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарым



Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1 «А»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы

Менің отбасым.Мм дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.1.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Мм дыбысы мен әрпін біледі


Оқушылардың басым бөлігі:


Мм дыбысы бар сөздерді табады


Кейбір оқушылар:


Мм дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды
Бағалау критерийлері

  • Мм дыбысы бар сөздерді оқи алады;
  • Мм дыбысының жазылу таңбасын дұрыс жаза алады.
  • Тілдік мақсаттарНегізгі сөздер мен тіркестер:


    Отбасы-семья-family;Ата-дедушка-grandfather;Әже-бабушка-grandmother.Ата-ана-родители-parents


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?




  • Отбасы мүшелері
    Құндылықтарды дарытуМәңгілік Ел бұл-Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғам.
    АКТ қолдану дағдылары

    Бастапқы білімМм дыбысы мен әріпін біледі


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы7 минПсихологиялық дайындықСырмақ тігіп оюлап!Мен әжемді сүйемін!Шай ішетін қоюлап!Мен атамды сүйемін!Шаттық шеңберін құру «Тілек айту».

    Топқа бөлу «Мозайка» әдісі арқылы 1-Шаңырақ 2-Ғарыш 3-Мектеп 4-Табиғат топтары.



    (Ұ.Ж) «Серпілген доп» әдісіөткенге шолу.-Дыбыстар нешеге бөлінеді?-Ыы дыбысы қандай дыбыс?-Ыы дыбысынан келетін сөздерді айтыңдар















    Сурет қиындылары
    Сабақтың ортасы23 мин









    .Ж) «Суреттер сөйлейді» әдісі«Менің отбасым» тақырыбын ашу.
  • Менің отбасымның мүшелері...
  • М дыбысы бар сөздерді табу
  • Жұмбақты шешу
  • Сурет бойынша сөйлем құрастыру.




  • (Ж.Ж) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы
  • Мм дыбысы бар сөздерді жазады
  • Мм дыбысының дауысты не дауыссыз екенін ажыратады
  • Берілген сөздерден сөйлемдер құрастырады








  • флипчарт



    суреттер

    Сабақтың соңы5 минКері байланыс «Тілек ағашы»суреттер
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
    Қабілеті жоғары оқушылар«Зерттеу» әдісі арқылыМм дыбысы бар сөздерді табады, сөздерден сөйлем құрайды.

  • Топпен бағалау
  • «Күлегеш»смайликтермен бағалау.




  • Қайшы, желім, сызғыш оқу құралдарын пайдаланғанда абай болуды ескертемін.


  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ