САБАҚ: | Мектеп: М.Әуезов атындағы жалпы орта мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Нугманова Г.Н. |
Сынып: 5 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Бөлім тақырыбы | 1-БӨЛІМ: МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС Тіл және сөйлеу.Сөйлеу тілінің қажеттілігі |
Сабақтың түрі | жаңа сабақ |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А).Т/А3 Мәтіннен ақпаратты анықтауТыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді; негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады.Көптеген оқушылармәтін мазмұнын толық түсінеді;негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.Кейбір оқушылармәтін мазмұнын терең түсінеді;негізгі және қосымша ақпарат екенін дәлелдей алады. |
Бағалау критерийлері | Мәтін мазмұнын толық түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. |
Тілдік мақсаттар | Пән лексикасы және терминология: құндылық, аманат, қарым –қатынас, қажеттілік, теріскенДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: сөйлеу арқылы, күнделікті өмір, кеңес беру, басты құрал |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті |
Мектеп құндылықтары | Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. |
Осыған дейін меңгерілген білім | Алдыңғы біліммен байланыстыру: «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады. |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы 2 мин
5-6 минут
| Ұйымдастыру: -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;- сабақ мақсатымен таныстыру;«АКРОНОМ» әдісіОқушылар қасында отырған жұбымен бірге берілген сөзден сабақ тақырыбына қатысты сөйлем немесе мақал\өлең жазады (ауызша орындауға да болады)Т- І -Л -Мысалы:Тілді Ілгерілету үшінЛауазымды тұлға болудың қажеті жоқ. Оқушылар өз нұсқаларын сыныпқа таныстырады.Кері байланыс:Тапсырманы орындау қаншалықты жеңіл\күрделі? Неліктен? | Келесі қысқартуларды қолданыңыз:МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық МЖ = Мұғалім жасағанӨД = өзге дерек көздері |
Сабақтың ортасы
7-8 минут
1 минут
10 минут
10 минут
| С.Тыңдалымалды тапсырма. Оқушылар шарда берілген 3 тақырыптың бірін таңдап, тыңдалым мәтіні не туралы екенін болжайды. Дәлелдер келтіре отырып, өз ойларын жеткізеді.
Оқушыларға бағалау критерийі мен дескриптор таныстырылады.
Тыңдалым кезіндегі тапсырма. Оқушылар дәптерлеріне орындайды:Ж.Маңыздылық аймағыІшкі шеңберге- негізгі ақпараттарСыртқы шеңберге- қосымша ақпараттар
ЖЖ.Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.«6 Неліктен?» әдісіОқушылар өздерінің жазған ақпараттарының негізгі және қосымша ақпарат болатынын дәлелдер келтіре отырып, өзара талқылайды.Мысалы: 1-оқушы: Сөйлеу тілі арқылы біз күнделікті хабарларды жеткізіп отырамыз – негізгі ақпарат.2-оқушы: Неліктен бұл негізгі ақпарат бола алады?1-оқушы: Себебі мәтіннің негізгі айтайын деп тұрған ойы осы сөйлеммен тікелей байланысты.2-оқушы: Неліктен осы сөйлеммен тікелей байланысты?..Ф.Мұғалім оқушыларды бақылайды, бағыт береді, журналына комментарий жазады. | С = барлық сыныпТ = топтық жұмысЖЖ = жұптық жұмысЖ = жеке жұмысТәж = оқушы тәжірибесіК = мұғалімнің көрсетуіФ = формативті бағалау
|
Сабақтыңсоңы2-3 минут | Рефлексия:Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабаққа қатысыңыз бойынша нені түзетесіз?) |
|