Материалдар / МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС Тіл және сөйлеу.Сөйлеу тілінің қажеттілігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС Тіл және сөйлеу.Сөйлеу тілінің қажеттілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән лексикасы және терминология: құндылық, аманат, қарым –қатынас, қажеттілік, теріскен Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: сөйлеу арқылы, күнделікті өмір, кеңес беру, басты құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
516
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Мектеп: М.Әуезов атындағы жалпы орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нугманова Г.Н.
Сынып: 5Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Бөлім тақырыбы1-БӨЛІМ: МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС Тіл және сөйлеу.Сөйлеу тілінің қажеттілігі
Сабақтың түрі жаңа сабақ
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыТірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А).Т/А3 Мәтіннен ақпаратты анықтауТыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді; негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады.Көптеген оқушылармәтін мазмұнын толық түсінеді;негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.Кейбір оқушылармәтін мазмұнын терең түсінеді;негізгі және қосымша ақпарат екенін дәлелдей алады.
Бағалау критерийлеріМәтін мазмұнын толық түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.
Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология: құндылық, аманат, қарым –қатынас, қажеттілік, теріскенДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: сөйлеу арқылы, күнделікті өмір, кеңес беру, басты құрал
Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті
Мектеп құндылықтарыЫнтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды.
Осыған дейін меңгерілген білімАлдыңғы біліммен байланыстыру: «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады.
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер
Сабақтың басы 2 мин

5-6 минут

Ұйымдастыру: -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;- сабақ мақсатымен таныстыру;«АКРОНОМ» әдісіОқушылар қасында отырған жұбымен бірге берілген сөзден сабақ тақырыбына қатысты сөйлем немесе мақал\өлең жазады (ауызша орындауға да болады)Т- І -Л -Мысалы:Тілді Ілгерілету үшінЛауазымды тұлға болудың қажеті жоқ. Оқушылар өз нұсқаларын сыныпқа таныстырады.Кері байланыс:Тапсырманы орындау қаншалықты жеңіл\күрделі? Неліктен?Келесі қысқартуларды қолданыңыз:МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық МЖ = Мұғалім жасағанӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы





7-8 минут

















1 минут



















10 минут

















10 минут



















С.Тыңдалымалды тапсырма. Оқушылар шарда берілген 3 тақырыптың бірін таңдап, тыңдалым мәтіні не туралы екенін болжайды. Дәлелдер келтіре отырып, өз ойларын жеткізеді.

Оқушыларға бағалау критерийі мен дескриптор таныстырылады.



Тыңдалым кезіндегі тапсырма. Оқушылар дәптерлеріне орындайды:Ж.Маңыздылық аймағыІшкі шеңберге- негізгі ақпараттарСыртқы шеңберге- қосымша ақпараттар





ЖЖ.Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.«6 Неліктен?» әдісіОқушылар өздерінің жазған ақпараттарының негізгі және қосымша ақпарат болатынын дәлелдер келтіре отырып, өзара талқылайды.Мысалы: 1-оқушы: Сөйлеу тілі арқылы біз күнделікті хабарларды жеткізіп отырамыз – негізгі ақпарат.2-оқушы: Неліктен бұл негізгі ақпарат бола алады?1-оқушы: Себебі мәтіннің негізгі айтайын деп тұрған ойы осы сөйлеммен тікелей байланысты.2-оқушы: Неліктен осы сөйлеммен тікелей байланысты?..Ф.Мұғалім оқушыларды бақылайды, бағыт береді, журналына комментарий жазады.
С = барлық сыныпТ = топтық жұмысЖЖ = жұптық жұмысЖ = жеке жұмысТәж = оқушы тәжірибесіК = мұғалімнің көрсетуіФ = формативті бағалау



































Сабақтыңсоңы2-3 минутРефлексия:Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабаққа қатысыңыз бойынша нені түзетесіз?)







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!