Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Мамандығыммен мақтанамын" эссе
Материал туралы қысқаша түсінік
«Алға шығам,
Мен қашан асып-тасам?...»
деп өзіңді қайтеді жасытпасаң!
Барлығы да болады –бүлінбесең,
Барлығы да болады- асықпасаң!...
Болады әлі-ақ бәрі де,
Барлығы да,
Жүрегіңнің құлақ түр жарлығына!
Атақ та емес,
ат та емес
ең алдымен
айналдырсын ел қамы,
бала қамы!...
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
539
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Теңдеуді шешу | Мектеп: «Тауағаш орта мектебі» КММ | |
Күні: 01.03.17 | Мұғалімнің аты-жөні: Молдыбаева А.Ж. | |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Осы сабақты меңгеруге көмектесетін Оқу мақсаттары | 1.2.2.2 теңдеуді іріктеу арқылы азайту және қосу байланысының негізінде шешу | |
Сабақтың мақсаттары | *таңдау әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу;*қосу мен азайту арасындағы байланыстар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектерді қолдану.* Оқушылардың кез келген теңдеуді шешуге қажетті тәсілді таңдай білу дағдысын бекіту. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар істей алады:Белгісіз азайтқышы, белгісіз азайғышы бар теңдеулерді шеше алады; теңдеуді шешу алгоритмін айта алады; жоспарланған тапсырмаларды өз бетінше орындай алады; Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы:Теңдеу, белгісіз азайғыш, белгісіз азайтқыш,айырманың мәні,белгісіз қосылғыш; қосындының мәні;Қосылғыш-слагаемое-summandҚосындының мәні- сумма-sumАзайғыш-уменьшаемое-minuendАзайтқыш—вычитаемое-sudtrahendАйырманың мәні-разность-difterenceДиалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:- Теңдеу дегеніміз не?-Белгісіз компоненті бар өрнекті қалай атаймыз?- Белгісіз қосылғышы бар теңдеуді қалай шешеміз?- Белгісіз азайғышы бар теңдеуді қалай шешеміз?- Белгісіз қосылғыш болып не табылады?- Белгісіз азайғыш болып не табылады? | |
Бұған дейін алынған білім | Өзара кері амал тақырыбына байланысты әр оқушыға парақшада берілген тапсырмаларды орындату. «Қобдишадағы сұрақтар» жаттығуы. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған шаралар (бағаналардың мазмұнын жоспарланған шаралармен ауыстырыңыз) | Дереккөздер |
Сабақтың басталуы3 мин | Психологиялық ахуал.Балалар – гүлім менің,Балалар – күнім менің.Балалар нұр сыйлайтын,Бүгінгі күнім менің, - дей отырып, балалар, сендерді өзіме қуат алатын шуақты күнге теңеймін!Мынадай шуақты күн төсбелгісін сыйлаймын.Оқушылар:Кеудемдегі күн күлсін,Бізге шуақ, нұр құйсын.Мейірімді жан,өзіңмен,Көңіліміз жайнап құлпырсын!- Олай болса,осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық. Мен сендерге осы сабақта өз білімдеріңді көрсете алады деп сенемін.- Бүгінгі сабағымыз сәтті өтсін! | Күн суреті салынған төсбелгі |
Ширату жаттығуы2 мин | Математикалық диктант1. 8-ден 2-ге кем сан ...2. 6-ны 3-ке арттырса болады ...3. 7 саны құрамында 3 және ...4. Бірінші қосылғышы 5, екінші қосылғышы 2. Қосындының мәні ...5. Азайғышы 6, азайтқышы 3. Айырманың мәні тең ... | |
Сабақтың ортасы Тақырыптың мазмұнын ашу25 минут | Парақшалар Фломастерлер Бейнекөрініс | |
Сабақтың соңы10 минут | - Міне балалар, орманның шеті де көріне бастады. Мына жаққа қараңдаршы, жерде жыбырлаған не болды екен? (кірпі)Кірпі сендерге ойын ұсынғысы келеді. Ойын «Лото» деп аталады. - Міне балалар, біздің саяхатымыз аяқталып та қалды. Сендерге орманда серуендеген ұнады ма?Мен ойлаймын орман жануарлары сендерге өте риза деп. Мен де бүгінгі саяхатымызда сендердің белсенділіктеріңе өте риза болдым. Рахмет сендерге. Біз көктемгі орманнан құр алақан оралған жоқпыз, иә, балалар. Біз өзімізбен бірге көктемнің алғашқы гүлін ала келдік. (қонақтарға тарату) -Ал, қазір, теңдеу тақырыбын қаншалықты жақсы меңгергенімізді тағы бір мәрте тексеру үшін, алдарыңда жатқан парақшалардағы тапсырмаларды орындай қойыңдар. | |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? | Бағалау – «Кеме» әдісі- Егер сабақ ұнаса және тапсырмаларды сәтті орындасаң, желкенді жасыл түске бояйсың.- Егер сабақта белгілі қиындықты кездестірсең желкенді сары түске бояйсың.- Егер сабақ барысында тапсырманы орындау қиын болса, мұғалімнің көмегі қажет болса желкенді қызыл түске боя. | Пәнаралық байланыстар.Денсаулық пен қауіпсіздікАКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Дифференциация тапсырма, нәтиже, қолдау көрсету, бөлінген уақыт, пайдаланылған ресурстар түрінде көріне алады. Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады | Дескрипторлар:- санның құрамын ажырата алады;- ауызша есептей алады;- белгісіз қосылғышы бар теңдеуді шеше алады;- теңдеудегі белгісіз азайтқышты,азайғышты таба алады;- теңдеуді шешу тәсілін таңдай алады | |
Оқытудың/сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма? Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді? Оқыту атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме? Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен? | Мақсатқа жеттім. Оқушылар теңдеу құрып, оны шешуді, математикалық тілде сөйлеуге, жұппен жұмыс жасауды үйренді.Оқыту атмосферасы жылы, жақсы көңіл-күйде болды. Келді. Уақыттық кестені ұстандым. Жоспардан ауытқушылық болған жоқ. | |
Қорытынды бағалауНеғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?1: Жұппен жұмыс істей алады 2: Оқушылар теңдеу шеше алды.Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?1: ойын технологиясын көбірек қолданса сабаққа оқушының қызығушылығы артады.2: мұғалімнің оқушы назарын өзіне аударта алуы, яғни сабақты қызықты өткізуінде.Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді? Оқушыларға жеке жұмыс жасағаннан гөрі жұппен жұмыс жасаған көбірек ұнайды, қызықты тапсырмаларды бірге шешкенді ұнатады. Келесі сабақтарыма жоспар құрғанда осы жайтты ескере отырамын. |
Бастауыш сынып мұғалімі: Молдыбаева А.Ж.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)