Мақала. Даненова Аида
Сайрановна.
Жаңартылған білім мазмұны
бойынша қазақ тілі пәнінен оқу процесін
ұйымдастыру.
Білім беру жүйесіндегі сапалы
білім – бүгінгі күннің басты
талабы.
Соның бірі – орта білім беру
мазмұнының жаңаруы. Бүгінгі күні әлемдегі барлық елдер жоғары сапалы
да нәтижелі білім жүйесіне ұмтылуда. Қазіргі кезде табысты болу
үшін оқушыларға білім қандай қажет болса,дағды да сондай қажет
деген ойдың жақсы тұстары көбейіп келеді. Бұл оқушылардың ақпаратты
есте сақтап, алған білімдерін ұғынуын, түсінуін және әртүрлі салада
қолдана білуін талап етеді.
Жаңартылған білім беру бағдарламасын іс-жүзінде
асырудың алғы қадамдары қолайлы білім беру ортасын құра отырып, сын
тұрғысынан ойлау, өздігінен зерттеу, теорияны тәжірибемен
байланыстыру, ақпараттық-технологияны қолдану, тілдік дағды бойынша
коммуникативтік ортаны құру, жеке, жұппен, топта, үштікте жұмыс
жасай білу, функционалдық сауаттылықты, шығармашылықты қолдана
білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті оқыту
әдіс-тәсілдерін меңгеру болып табылады.
Білім мазмұнын жаңарту аясындағы «Қазақ тілі»
пәнінің орны ерекше. Себебі, Елбасы Н.Ә.Назарбаев айтқандай,
Қазақстанның болашағы қазақ тілінің дамуына, тағдырына тікелей
байланысты. Сондықтан да мемлекеттік тілдің оқытылу жағдайына көп
көңіл бөлініп отыр.
«Қазақ тілі» пәні жаңартылған оқу бағдарламасының
мазмұндық ерекшеліктеріне пән мазмұнының спиральділік қағидатқа
құрылуын, оқу мақсаттарының Блум таксиономиясына негізделуін,
пәнаралық байланысты жүзеге асыру барасында «ортақ тақырыптар»
қамтылуын, бөлімдер мен ұсынылған тақырыптардың мазмұны уақыт
талабына сай негізделгенін айтуға болады. Осы ерекшеліктерге
тоқталатын болсақ:
Оқу
бағдарламасында оқушылардың жас ерекшелігіне сай оларға қызықты
болатын өмірмен байланысты тақырыптар ұсынылған. Бұндай тақырыптар
оқушының белсенді сөздік қорын байытуға, алған білімін күнделікті
өмірде қолдана алуға, өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге мүмкіндік
береді.